Op youtube staan geloof ik ook flimpjes, misschien dat, dat helpt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de lijm is vrij snel al doorzichtig, maar dat doet t kennelijk niet.
*verder rommelen gaat*
En, is het wat??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Debsterr het volgende:
Hihihi ik heb een Cointreaupolitan voor mezelf gecocktaild.
*hik* Ja hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*hik* Ja hoormooi lichtroze en erg goed te drinken.. bij een meet neem ik m'n shakert wel mee
!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 21:17 schreef miss--moana het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten die deze week zijn binnengekomen![]()
Liiinkjes
Nou dit is het![]()
Maar....er is ook nog genoeg onderweg, een TD bestelling en een TD bestelling
samen met SQ (mijn eerste OPI's), en nog een pakketje met konad spulletjes!
Lijm niet te dik aanbrengen (gewoon net als 1 laagje lak) heel goed laten drogen. Beter iets langer dan te ongeduldig. En dan de folie erop en met je vinger of een rubber bokkepootje goed aandrukken. Voorzichtig eraf halen en als je ziet dat ie een stukje heeft overgeslagen even snel weer terug en goed aandrukken. Anders nog een beetje lijm op die plek en het gaatje opvullen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:13 schreef Mirjam het volgende:
is hier iemand bekend met het opbrengen van die foils, hoe moest dat nou het beste?
Maar hoe langer is iets langer? Denk ik dan aan 2 of 5 minuten bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Lijm niet te dik aanbrengen (gewoon net als 1 laagje lak) heel goed laten drogen. Beter iets langer dan te ongeduldig. En dan de folie erop en met je vinger of een rubber bokkepootje goed aandrukken. Voorzichtig eraf halen en als je ziet dat ie een stukje heeft overgeslagen even snel weer terug en goed aandrukken. Anders nog een beetje lijm op die plek en het gaatje opvullen.
Puckzzz tochquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja de lijm blijft plakkerig, dus het maakt niet uit. Mijn 'ervaring' (2 x) is dat je het gerust 5 minuten kunt laten drogen.Het is net een omgekeerde pussy...beter te droog dan te nat
![]()
Die zat bij de spellbound collectiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]!! Waar heb je die glow in the dark topcoat vandaan?
![]()
![]()
6.. ZES? ZEHES hele weken? Nou ja, daarna kun je ALTIJD sex hebben want je wordt niet meer ongesteld.. in 6 maanden die 6 weken ingehaaldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
En ik heb niet eens alcohol gehad
maarja er is me net verteld dat ik 6 weken geen sex mag hebbendat zal het zijn
Dat ligt heel erg aan de lak, hoeveel laagjes je hebt, wat voor topcoat je gebruikt en al wat dan nog meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:02 schreef miss--moana het volgende:
even een vraagje: Hoelang moet nagellak drogen voordat het droog is?
idd, hoe droger hoe beter merk ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:55 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja de lijm blijft plakkerig, dus het maakt niet uit. Mijn 'ervaring' (2 x) is dat je het gerust 5 minuten kunt laten drogen.Het is net een omgekeerde pussy...beter te droog dan te nat
![]()
als je toevallig die matte topcoat ziet mag je die wel voor me meenemenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:30 schreef CarOnline het volgende:
Ik woon in Duitsland en in de stad hier verderop zit een DM drogist, die als het goed is, P2 verkoopt.
Ik ben nu wel benieuwd geworden dus ik ga morgen even kijken.
Ik wil eventueel ook wel wat meenemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ooit in York geweest??
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:48 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ook, vanmiddag besteld
Maandag naar Engeland en ik mag geen lakjes kopen van mezelf!!!Ik ben in York geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ooit in York geweest??
Maar toen hebben we daar een dag rondgewandeld, over de stadsmuren gelopen, maar vraag me niet naar winkeltjes, want daar was ik toen niet zo mee bezig.
![]()
Ik niet, Zondag besteldquote:
Ach in York vang je twee vliegen in een klap, winkelen en om je heen kijken! Veel Plezier in ieder geval!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:00 schreef Linnie20v het volgende:Ja, ik ga met een vriendin dus de omgeving komt op de 2e plaats ben ik bang
Ik heb de afgelopen keer een vertraging van zeker 2 weken gehad....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik niet, Zondag besteld
*stampvoet, dat is dus niet eerlijk![]()
wel tof voor jullie dat het zo snel gaat
Ooohquote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 23:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die zat bij de spellbound collectie
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:50 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Dames!
* Puckzzz gaat ff douchen en danbellen en naar huis!
NAar Opi Cherry BLossom ben ik al lang opzoek! waar heb je hem besteld? Op TD hebben ze hem niet wel?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:21 schreef Sjeen het volgende:
Eindelijk thuis, mijn ebay pakje opgemaakt... Erin zat:
Orly Sheer Peche, een french lakje
Orly Red Carpet
Beide helaas geen swatch van te vinden, dus die moet ik van de week zelf maken
OPI Red Hot Ayers Rock
[ afbeelding ]
OPI Most Honorable Red
[ afbeelding ]
OPI D.C. Cherry Blossom
[ afbeelding ]
OPI Purple-opolis
[ afbeelding ]
Puckz, blij te horen dat je morgen misschien alweer naar huis mag! Die seks haal je wel weer in
quote:Voltooi je ebay registratie
Hallo spaceinvadersz,
Klik op 'Nu activeren' om je inschrijving te voltooien. Dat is alles! Daarna kun je gaan winkelen!
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://cgi.ebay.nl/OPI-Na(...)?hash=item1c1091eb13
Is die betrouwbaar?
goddamnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:17 schreef miss--moana het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten die deze week zijn binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de aparte
[ afbeelding ]
En dan de andere ''nieuwe'' die ik al had maar nog niet allemaal heb gebruikt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles kan nog net in een doos (op een paar lakjes na), maar voor hoelang![]()
[ afbeelding ]
Mijn stempel spulletjes
[ afbeelding ]
Nail-art
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verzorging
[ afbeelding ]
Nou dit is het![]()
Maar....er is ook nog genoeg onderweg, een TD bestelling en een TD bestelling
samen met SQ (mijn eerste OPI's), en nog een pakketje met konad spulletjes!
Heb je mn PM gehad?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:49 schreef Lindytje het volgende:
He kak... ik wilde vandaag naar veldhoven, is 'ie dicht op zaterdag...![]()
Dan volgende week maar!
Oh, ja! Sorry!! De afgelopen dagen waren nogal hectisch en heftig... hij is er helemaal bij in geschoten...quote:
wel of niet gevonden?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OoohIk kan hem niet vinden op TD. Ahwell.
Ik heb wel wensen.....hoeveel lakjes mag ik dan bestellen? 4?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:09 schreef Kleintje19 het volgende:
TVP!
Ik heb zo'n drukke dag gehad gisteren dat ik niet eens tijd had voor mezelf, als beloning vind ik dat ik weer op TD mag bestellen, iemand die wil meebestellen? zodat het 50/50 is?eenmaal andermaal..
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:13 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik heb wel wensen.....hoeveel lakjes mag ik dan bestellen? 4?
*KUCH* RenRen...weet je nog steeds geen 4 lakjes?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*kuch* Ik weet er nog wel 4
ennehhhh, zit ik op Romika haar blog te kijken en zie dit: ME WANTS!!!
[ afbeelding ]
een week als alles op voorraad is,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:34 schreef Guess. het volgende:
miss--moana ,wouw![]()
![]()
Sjeen,wat een mooie lakjes![]()
Weet iemand van welk mer je in de winkel een mooi geel lakje kan vinden (ik wil het namelijk vanavond op dus bestellen is te laat!)
Hoe lang duurd het ongeveer voordat je een bestelling van TD binnen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |