SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
Vandaag me nieuwe lakjes opgehaald
De foto's komen in de loop van de avond, eerst even opruimen en bijlezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Caro uit DSL ik ben wel benieuwd of daar nu echt veel meer verschillende kleuren van essence te koop zijn. En of het nut heeft om een keertje die kant op te koersen.
En waarom doet mijn spoiler het niet???????Hoe doe je dat dan??
Thnx to Puckzz nu een spoiler![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door AmNaBa op 05-03-2010 20:36:00 ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:21 schreef AmNaBa het volgende:
[..]hij was bijna goed. je vergat de slash in de laatste tagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Caro uit DSL ik ben wel benieuwd of daar nu echt veel meer verschillende kleuren van essence te koop zijn. En of het nut heeft om een keertje die kant op te koersen.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Voor essence zou ik niet speciaal deze kant opkomen, dat valt echt reuze mee hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:21 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
[spoiler]Ik verzamel barbies, en dan het liefste die hele oude, t/m de uitgaven van 2002, want toen zijn de mallen vernieuwd en dat was een goed moment om te stoppen[spoiler]
@Caro uit DSL ik ben wel benieuwd of daar nu echt veel meer verschillende kleuren van essence te koop zijn. En of het nut heeft om een keertje die kant op te koersen.
THNX Dat scheelt me toch een ritje en dan ga ik gewoon een keertje voor DSL en niet voor de nagellakquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Voor essence zou ik niet speciaal deze kant opkomen, dat valt echt reuze mee hoor.
Of tegen, wat je wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
oh die is mooiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:48 schreef princess-a het volgende:
Ik ben helemaal niet zo van groen, maar WIC edinburgh vind ik echt![]()
[ afbeelding ]
Nu ga ik mn nailart stuff er op loslaten en foto's bewaren voor #100
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef Tammymara het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:17 schreef miss--moana het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten die deze week zijn binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de aparte
[ afbeelding ]
En dan de andere ''nieuwe'' die ik al had maar nog niet allemaal heb gebruikt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles kan nog net in een doos (op een paar lakjes na), maar voor hoelang![]()
[ afbeelding ]
Mijn stempel spulletjes
[ afbeelding ]
Nail-art
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verzorging
[ afbeelding ]
Nou dit is het![]()
Maar....er is ook nog genoeg onderweg, een TD bestelling en een TD bestelling
samen met SQ (mijn eerste OPI's), en nog een pakketje met konad spulletjes!
Gaaf Hoor al die vette bestellingenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan valt mijn bestelling nog best mee.
Mooi hoor!!
En dat allemaal door dit forumquote:
Ruby Pumps van CGquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef Mss het volgende:
Welke is die CG middelste rode op de 8e foto?
Soms zie ik hier dingen voorbij komen en dan ga ik ernaar zoeken. En dan kom ik tijdens het zoeken weer andere leuke kleurtjes tegen enzo. En ik zet het allemaal even in een kladblok bestandje, anders vergeet ik het. Vervolgens ga ik vergelijken, heb al een paar keer gezien dat ik nagenoeg dezelfde kleurtjes in mijn lijstje had, dus dan een paar verwijderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Gaaf Hoor al die vette bestellingen
Hoe kiezen jullie uit welke kleuren je wilt hebben? Hebben jullie ook een tactiek?
Idemquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Soms zie ik hier dingen voorbij komen en dan ga ik ernaar zoeken. En dan kom ik tijdens het zoeken weer andere leuke kleurtjes tegen enzo. En ik zet het allemaal even in een kladblok bestandje, anders vergeet ik het. Vervolgens ga ik vergelijken, heb al een paar keer gezien dat ik nagenoeg dezelfde kleurtjes in mijn lijstje had, dus dan een paar verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |