mwah, tis maar plastic he... mjah ik kan het nu missen dus ik grijp mijn kansquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk helemaal niet zo duur hoor.
true, maar ik maak nogal wat uren in een normale week, in het weekend ben ik vrij maar dan wil ik alleen maar zitten, vandaar dat het hart ook moet wachten tot de hete vakantiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die dingen kun je i.v.m. formaat inderdaad beter in nederland bestellen
Maar met een tientje aan materiaal maak je dat zelf
Zou je die voor mij willen halen alsjeblieft?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef Mirjam het volgende:
ohja, kruidvat in alphen aan den rijn heeft nog 1 gosh rainbow, wel gewoon voor de normale prijs
hout is heel makkelijk, maar dat wil ik niet want ik ben een zeikerdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jawel, maar een ander materiaal had ook niet handig geweest hihi
hout kun je in loike kleurtjes lakkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hout is heel makkelijk, maar dat wil ik niet want ik ben een zeikerd![]()
Zelf maken?? Dat gaat me echt noooooit lukken...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die dingen kun je i.v.m. formaat inderdaad beter in nederland bestellen
Maar met een tientje aan materiaal maak je dat zelf
paar latjes, spijkertjes en wat houtlijmquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zelf maken?? Dat gaat me echt noooooit lukken...
Maar ik vind 49.95 ook niet zo heel duur! Ik ga er eens over nadenken
dat weet ik, kijk maarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hout kun je in loike kleurtjes lakken
Nee hoor, geintje, zo'n rek is keitof als je 'm ergens neer kan hangen
Zo creatief ben ik toch ook echt niet!! hahaha En ik ga ook zeker even over zo'n rekje nadenken. Inclusief wat ik besteld heb, kom ik straks dan ook wel boven de 50 (quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zelf maken?? Dat gaat me echt noooooit lukken...
Maar ik vind 49.95 ook niet zo heel duur! Ik ga er eens over nadenken
Waar zijn die 2 kleine roze kastjes van?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:48 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat weet ik, kijk maar![]()
[ afbeelding ]
en je kan het altijd weer opnieuw verven
straks voor het hart gebruik ik ook hout, maar de rest wil ik van plexiglas want ik wil de kleurtjes zien
Jongen, van plastic wil ik m dan natuurlijik!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
paar latjes, spijkertjes en wat houtlijmbrugklasniveau handvaardigheid
Okee, wat plexiglas plaatjes, een scherp mes en hard PVC lijm danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jongen, van plastic wil ik m dan natuurlijik!!!!
plexiglas is duurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, wat plexiglas plaatjes, een scherp mes en hard PVC lijm dan![]()
OMG!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
plexiglas is duurdat is echt niet normaal, ik dacht ach valt wel mee...
NOT![]()
hart:
[ afbeelding ]
@ Partyhardy, ikea, maar ik heb ze zelf geschilderd![]()
Nou... nou... nou!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, wat plexiglas plaatjes, een scherp mes en hard PVC lijm dan![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
plexiglas is duurdat is echt niet normaal, ik dacht ach valt wel mee...
NOT![]()
hart:
[ afbeelding ]
@ Partyhardy, ikea, maar ik heb ze zelf geschilderd![]()
Op die andere foto leek ie veel minder roze!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil ook een nagellakrek
Mani van vandaag
[ afbeelding ]
OPI DC Cherry Blossom met Essence Silver striper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |