Hahaha, ja, als alles binnen is wel ja, dan gaat het echt niet meer in het tasje passenquote:
Dat is redelijk briljant te noemen!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zo herkenbaar, NU NU NU
Anyway, lief gaat dit maken, een soort van lade-inzetjes van diagonaal gehalveerde balkjes op een multiplex plaat verlijmd: (matige paint waarschuwing)
[ afbeelding ]
Zijaanzicht. Zo liggen de flesjes niet helemaal plat, maar kun je toch in 1 oogopslag al je kleuren zien als je de lade opentrekt. Verder kun je het stofvrij opbergen. Ben erg benieuwd
goed hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is redelijk briljant te noemen!!Geweldig idee!!
tof! ik ben benieuwd naar piczzzquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anyway, lief gaat dit maken, een soort van lade-inzetjes van diagonaal gehalveerde balkjes op een multiplex plaat verlijmd: (matige paint waarschuwing)
[ afbeelding ]
Zijaanzicht. Zo liggen de flesjes niet helemaal plat, maar kun je toch in 1 oogopslag al je kleuren zien als je de lade opentrekt. Verder kun je het stofvrij opbergen. Ben erg benieuwd
Gaaf ding! Kun je die ook ophangen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tof! ik ben benieuwd naar piczzz![]()
ikke deze besteld voor voorlopig:
http://www.americanbeauty(...)/90PieceWallRack.jpg
voor ruim 90 flesjes, ik zit al dik tegen de 80 aan, maar alleen me mooie komen erin, geen essence enzo dus ik kan er wel ff mee doen![]()
nu nog ff kieken waar mijn stiefpaps hem gaat ophangen
Klinkt goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Itz a pwetty! Welk lakkie is dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef Debsterr het volgende:
Stormqueen, wat vet! En Kleintje ook al zo goed bezig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Silver van Goshquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Itz a pwetty! Welk lakkie is dat?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gaaf ding! Kun je die ook ophangen?
EDIT: laat maar, ik heb weer eens een zaterdag dip, las eroverheen
Cute flowersquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh dat is een hele mooie zilverquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!!! Hoe, wat, waar, hoe duur??quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tof! ik ben benieuwd naar piczzz![]()
ikke deze besteld voor voorlopig:
http://www.americanbeauty(...)/90PieceWallRack.jpg
voor ruim 90 flesjes, ik zit al dik tegen de 80 aan, maar alleen me mooie komen erin, geen essence enzo dus ik kan er wel ff mee doen![]()
nu nog ff kieken waar mijn stiefpaps hem gaat ophangen
Pretty!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie combi!! Netjes gedaan ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:26 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - I'm fondue of you met Art de Lautrec 07B
De laatste heb ik met MissJ geruild!
I haz enough schrapers!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh geeft niet, thanks anyway!
MissJ bedankt voor het lakje, hij lag vanmiddag in de bus!!
Dat zijn mooie glitters!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:26 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - I'm fondue of you met Art de Lautrec 07B
De laatste heb ik met MissJ geruild!
vrij prijzig, maar vanuit amerika hierheen laten komen is nog veel duurderquote:
die dingen kun je i.v.m. formaat inderdaad beter in nederland bestellenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
vrij prijzig, maar vanuit amerika hierheen laten komen is nog veel duurder![]()
bij konadnail 49,95, maar heb de code gebruikt van MiMu (geloof ik)
en kreeg dus 15% korting![]()
http://www.konadnail.nl/a(...)krek-voor-90-flesjes
mensen zullen wel denken wááát zo duur?
mjah in amerika kost het rekje ongeveer 40 dollar, verzendkosten zijn 59 dollar (of zelfs hoger) en dan is het nog de vraag of hij niet tegengehouden word bij de doane, you do the math
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |