Er zitten 21 flesjes van mij in, waaronder wat topcoat en treatments, dus dat is niet heel boeiend.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jaaaa, maar hoeveel lakjes en wat had je besteld??? Ben verder helemaal niet nieuwsgierig en ben eigenlijk al weer bang dat ik met het lezen/zien van jouw bestelling, ik er weer een paar bij krijg op de wishlist
Oohh ik heb wel interesse! vooral die schraper, de mijne is zo besmeurd met nagellak dat ik het er nooit meer af krijg haha..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef Lindytje het volgende:
Is er iemand die hier behoefte aan heeft??
[ afbeelding ]
Zo ja, stuur ik ze naar je op, zo nee, mik ik ze in de prullenbak. Ik zit met een overdosis stempels namelijk...
oh, heel leuk gedaan zeg! Knap ook om het zo goed te mikkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:34 schreef Lindytje het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
China Glaze Trophy wife, gestempeld met CG Joy en Gosh holo
in de swapdoos gooienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef Lindytje het volgende:
Is er iemand die hier behoefte aan heeft??
[ afbeelding ]
Zo ja, stuur ik ze naar je op, zo nee, mik ik ze in de prullenbak. Ik zit met een overdosis stempels namelijk...
Dankje!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, heel leuk gedaan zeg! Knap ook om het zo goed te mikken
Er gaan er sowieso al 2 naar Mirannie, zal ik dan nog een stempel en schraper naar jou sturen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:22 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Oohh ik heb wel interesse! vooral die schraper, de mijne is zo besmeurd met nagellak dat ik het er nooit meer af krijg haha..
Ja graag, ik stuur je wel een PMquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er gaan er sowieso al 2 naar Mirannie, zal ik dan nog een stempel en schraper naar jou sturen?
Prima!!quote:
Dan moet ik nog even in het bakje kijken, maar ik denk dat ze op zijn....quote:
Oh geeft niet, thanks anywayquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even in het bakje kijken, maar ik denk dat ze op zijn....
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
Mooie lijst hoor!! Ga mezelf bedwingen om niet overal swatches van te gaan bekijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zitten 21 flesjes van mij in, waaronder wat topcoat en treatments, dus dat is niet heel boeiend.
De lakjes:
OPI Jade Is The New Black
OPI Meet Me On The Star Ferry
OPI Absolutely Alice
OPI Dating A Royal
OPI Light My Sapphire
OPI Midnight In Moscow
OPI Siberian Nights
OPI St. Petersburgundy
OPI Yoga-ta Get This Blue!
OPI DS - Extravagance
OPI DS - Signature
China Glaze Flying Dragon
China Glaze Awaken
Color Club Wild At Heart
Color Club After Hours
China Glaze Spitfire
China Glaze Anklets Of Amethyst
Zal wel een foto posten van de inhoud van de doos zodra ik 'm heb
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
m'n lief wil straks al beginnen aan mijn nagellak-opbergsysteem![]()
Ja zo herkenbaar, NU NU NUquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Ik net stiefpapa meegesleurd naar de ikea maar niets kunnen vinden, ik ga uiteindelijk wel dat hart maken maar ik wil gewoon NU een opbergsysteem![]()
ik heb net dus een rek besteld voor 90 lakjes van plexiglas jeeeuj
Wat een lieve liefquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
m'n lief wil straks al beginnen aan mijn nagellak-opbergsysteem![]()
Dat, en tevens grijpt hij graag elk excuus aan om met zijn uberzaagtafel te kunnen spelenquote:
Zo slecht vind ik je tekening nog nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zo herkenbaar, NU NU NU
Anyway, lief gaat dit maken, een soort van lade-inzetjes van diagonaal gehalveerde balkjes op een multiplex plaat verlijmd: (matige paint waarschuwing)
[ afbeelding ]
Zijaanzicht. Zo liggen de flesjes niet helemaal plat, maar kun je toch in 1 oogopslag al je kleuren zien als je de lade opentrekt. Verder kun je het stofvrij opbergen. Ben erg benieuwd
Wel toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:03 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
wel of niet gevonden?
Ik was ook al aan het zoeken, vond hem wel op 8ty8beauty.com Maar daar hebben ze weer geen suedes van opi.
Girl, you need some shoeboxez!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik je tekening nog nietMaar wel een supergaaf idee!!
Ik heb alles nu gewoon nog in een plastic zak zittendie zak ligt nu gewoon standaard op de eethoektafel. Heb nog niet zo heel veel, dus nu kan het nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |