quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef Kleintje19 het volgende:
whoaaa mooi roze is niet lelijk![]()
![]()
i luvvv it sjeen!
en mooi is dat hart he dames, helaas issie 400 dollar, daarom ga ik hem maar zelf maken
nog meer jaloezie, hahaha, ik moet nog 3,5 uur werkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:51 schreef Diconnected het volgende:
tvp, nu aan het lakken en zo naar een concert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
absolutely alice, en mijn nagelriemen gaan goed!bijna geen velletjes meer, i luvvv zon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij mij zijn nog nergens de pastels te bekennen, overal zijn de catrice schappen leeg, zo irri want ik wil die pastels!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef PeRi het volgende:
Ohja ik was bij de laatste van de drie Kruidvats in Rotterdam die zich in mijn buurt bevinden (waaronder een hele grote), maar daar was geen nieuwe Essence te vinden, ook geen nieuw display. Geen GOSH Rainbow en wel Catrice pastels die ik niet zo interessant vind, enkel de lichtblauwe maar dat staat me niet maar wel meegenomen voor een vriendin die geen Catrice in de buurt heeft.
Bij "mijn" kruidvat stond zo'n hippe kleuren display met armbandjes van essence! Alleen geel en paars genomen en een haarbandje (wat uiteraard niet staat en veel te groot is).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef PeRi het volgende:
Ohja ik was bij de laatste van de drie Kruidvats in Rotterdam die zich in mijn buurt bevinden (waaronder een hele grote), maar daar was geen nieuwe Essence te vinden, ook geen nieuw display. Geen GOSH Rainbow en wel Catrice pastels die ik niet zo interessant vind, enkel de lichtblauwe maar dat staat me niet maar wel meegenomen voor een vriendin die geen Catrice in de buurt heeft.
Oh nou ik dacht dat ze overal al wel waren, twijfelde nog om er mee mee te nemen voor julliequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
bij mij zijn nog nergens de pastels te bekennen, overal zijn de catrice schappen leeg, zo irri want ik wil die pastels!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef princess-a het volgende:
Heb vandaag lakjes gescoord op mn werk![]()
Op mijn flesje staat trouwens OPI Nederland op de achterkant, hebben jullie dat ook?
[ afbeelding ]
En deze week vroeg iemand of er iemand een foto had van een normale OPI naast een mini, bij deze!
[ afbeelding ]
Eerst stoere nagels...heftige schoen en dan....Hello Kitty sokken! Yes!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Kleintje19 het volgende:
Woensdag:
lijkt leuk zo'n poezelbeest maar wanneer ze al vanaf sochtends vroeg over je heen walst en daarna non stop achter je aanloopt (incl wcbezoekjes en douche) dan wordt het nogal gauw irritant... en dat al 8 jaar lang
toch hou ik wel van haar![]()
oh morgen is de stad open, ik ga morgen dan ook nog ffies alle kruidvats langs (nog een keer) als ze ze dan niet hebben moet jij ze voor me meeslepen ooitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh nou ik dacht dat ze overal al wel waren, twijfelde nog om er mee mee te nemen voor jullie.
Dan duik ik morgen de grote Kruidvat weer in en neem ik ze wel mee dan, moet toch wat retouren in een andere winkel. Ik ben van plan om morgen te gaan, maar niet boos worden als ik lui ben.
woon je ook in DL? ik moet er echt nog een keer heen...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:07 schreef bernies het volgende:
Las in het vorige topic de vraag wat je allemaal bij de DM kan vinden:
- Essence, uiteraard met de collecties die hier niet te vinden zijn. Valt me wel altijd op dat de collecties vaak niet in het vak zelf te vinden zijn maar ergens in de winkel op de kop van een rek.
- P2, lakjes die erg goed zijn voor 1,55 en ook vaak speciale edities. Behalve de nagellakjes is de make-up van dit merk ook de moeite waard.
- Nivea nagellak, ik vind ze best duur maar hier niet te krijgen.
- Maybelline, met de Colorama collectie, hele lieve kleine flesjes in mooie kleuren
- Esprit nagellak, geen bijzonder kleuren, maar ook niet te krijgen in NL.
- Gosh, volgens mij heel eind dezelfde collectie als in NL
En dan nog de merken die we in NL bij het kruitvat ook hebben.
Als je je haar zelf verft is het wel heel erg de moeite waard om er heen te rijden, scheelt echt veel in prijs. De badschuim etc van het eigen DM merk zijn ook erg goed en kosten ook niet veel.
Wil je nog meer weten, vraag gerust!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |