abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:35:51 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_78821768

Linkjes
Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak gebruiken als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Stempelen met Essence blog | Makeupalley.com: Productreviews & Boards | Check de store-locator voor OPI verkooppunten!

Swatches, Tutorials & Nail Art
De basics van het nagellakken | Nail Art 1 | Nail Art 2 | Nail Art 3 | Nail Tutoriasl | Nail Art Tutorials | Nail Art Tutorials 2 | The Nail Phile Swatches | China Glaze Swatches | Konad Foto's | Konad Foto's 2 | Konad Forum foto's | Scrangie(!) | How to: Nail Art | Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc. |

User Blogs
Eerste officiële [LIF] Show hier je nagels Blog: Nagelmutsen | MinderMutsig: The Dutch Nail Blog | Daph_: Daph's Nails | Oblivion: The Nail Farm | Snkr-xxx: LACQUERIZED. | Romika: Romika's Nails | Nune: The Lacquer Files | -Nienna-: Nienna's Nails | Buzzwheedle: Buzzwheedle's Nails | Mirjam: Colour Victim

Webshops
Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels | Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart | Konadnail: o.a. Konad plates, polish en China Glaze | Chezdelaney: Konad en Fauxnad (nep Konad) | Le Beauty Boutique: o.a. Nfu Oh nagellak | Maiandjays-superstore-Ebay China Glaze Ongeveer 4¤ per potje, free shipping bij 10 lakjes | Viis: Zeer goedkope Nfu Oh | Dutchkisses: Fauxnad | Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak | Veel Konad: lakken, plates, sets. Gebruik kortingscode Scrangie bij je bestelling, dan krijg je 30% korting. Boven de $40 free shipping naar Nederland. | Transdesign: o.a. China Glaze, OPI, Orly en Misa. Let op! De shipping fee voor 9 lakjes is $18 dollar. Dit kun je aanklikken in het bestelscherm. Wil je meer dan 9 lakjes, dan kost dit ook meer!

Creaties uit het vorige topic

maartjeh

sjeen

PeRi

Debsterr

en Lindytje!

Vorige topics
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 |
90 | 91 | 92 |

De OP is hier te vinden.

VIER HET 100e TOPIC IN STIJL MEE!
En maak een leuke lentecreatie om te showen in het speciale honderdste topic!
disclaimer
pi_78821793
TVP
pi_78821843
tvp voor na het eten enzo
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_78821859
tvp
pi_78821996
sorry dat ik die gosh rainbow niet mee heb genomen
stond er zķ te twijfelen... maar vond het net ff teveel om voor te schieten zonder te weten of ik hem ook weer kwijt raak
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_78822043
whoaaa mooi roze is niet lelijk i luvvv it sjeen!

en mooi is dat hart he dames, helaas issie 400 dollar, daarom ga ik hem maar zelf maken
pi_78822184
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef Kleintje19 het volgende:
whoaaa mooi roze is niet lelijk i luvvv it sjeen!

en mooi is dat hart he dames, helaas issie 400 dollar, daarom ga ik hem maar zelf maken

dat is inderdaad wel erg duur!!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:48:13 #8
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_78822253
tvp, nu sushi eten!
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:49:57 #9
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_78822308
Tvp, kan ik morgen bijlezen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_78822312
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:48 schreef Lindytje het volgende:
tvp, nu sushi eten!
me jealous!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:51:10 #11
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_78822341
tvp, nu aan het lakken en zo naar een concert
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_78822422
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:51 schreef Diconnected het volgende:
tvp, nu aan het lakken en zo naar een concert
nog meer jaloezie, hahaha, ik moet nog 3,5 uur werken
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:55:56 #13
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_78822506
Hihi ik shine in de OP! En m'n is nu eten aan het koken .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:59:26 #14
101884 PeRi
Allons-y!
pi_78822625
Hier keurig gelakt, later filmpje erbij.
Whatever I want.
pi_78822671
Woensdag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

absolutely alice, en mijn nagelriemen gaan goed! bijna geen velletjes meer, i luvvv zon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:05:32 #16
101884 PeRi
Allons-y!
pi_78822829
Ohja ik was bij de laatste van de drie Kruidvats in Rotterdam die zich in mijn buurt bevinden (waaronder een hele grote), maar daar was geen nieuwe Essence te vinden, ook geen nieuw display. Geen GOSH Rainbow en wel Catrice pastels die ik niet zo interessant vind, enkel de lichtblauwe maar dat staat me niet maar wel meegenomen voor een vriendin die geen Catrice in de buurt heeft.
Whatever I want.
pi_78822895
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef PeRi het volgende:
Ohja ik was bij de laatste van de drie Kruidvats in Rotterdam die zich in mijn buurt bevinden (waaronder een hele grote), maar daar was geen nieuwe Essence te vinden, ook geen nieuw display. Geen GOSH Rainbow en wel Catrice pastels die ik niet zo interessant vind, enkel de lichtblauwe maar dat staat me niet maar wel meegenomen voor een vriendin die geen Catrice in de buurt heeft.
bij mij zijn nog nergens de pastels te bekennen, overal zijn de catrice schappen leeg, zo irri want ik wil die pastels!
pi_78822909
Las in het vorige topic de vraag wat je allemaal bij de DM kan vinden:

- Essence, uiteraard met de collecties die hier niet te vinden zijn. Valt me wel altijd op dat de collecties vaak niet in het vak zelf te vinden zijn maar ergens in de winkel op de kop van een rek.
- P2, lakjes die erg goed zijn voor 1,55 en ook vaak speciale edities. Behalve de nagellakjes is de make-up van dit merk ook de moeite waard.
- Nivea nagellak, ik vind ze best duur maar hier niet te krijgen.
- Maybelline, met de Colorama collectie, hele lieve kleine flesjes in mooie kleuren
- Esprit nagellak, geen bijzonder kleuren, maar ook niet te krijgen in NL.
- Gosh, volgens mij heel eind dezelfde collectie als in NL

En dan nog de merken die we in NL bij het kruitvat ook hebben.

Als je je haar zelf verft is het wel heel erg de moeite waard om er heen te rijden, scheelt echt veel in prijs. De badschuim etc van het eigen DM merk zijn ook erg goed en kosten ook niet veel.

Wil je nog meer weten, vraag gerust!
pi_78823002
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef PeRi het volgende:
Bij "mijn" kruidvat stond zo'n hippe kleuren display met armbandjes van essence! Alleen geel en paars genomen en een haarbandje (wat uiteraard niet staat en veel te groot is).

Is onderstussen mijn 5de gele nagellak...vraag me af of ik ze ooit op ga doen, maar ze zien er zo mooi uit in het potje!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:10:15 #20
101884 PeRi
Allons-y!
pi_78823008
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:07 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

bij mij zijn nog nergens de pastels te bekennen, overal zijn de catrice schappen leeg, zo irri want ik wil die pastels!
Oh nou ik dacht dat ze overal al wel waren, twijfelde nog om er mee mee te nemen voor jullie .

Dan duik ik morgen de grote Kruidvat weer in en neem ik ze wel mee dan, moet toch wat retouren in een andere winkel. Ik ben van plan om morgen te gaan, maar niet boos worden als ik lui ben .
Whatever I want.
pi_78823033
Heb vandaag lakjes gescoord op mn werk

1 van de 2 gaat in de swapdoos, maar welke dat wordt daar zal ik wel weer eeuwen over twijfelen

Russian Navy suede waar ik aan de slordige randjes te zien echt nog niet mee overweg kan Maar wat is ie mooi zeg!

Op mijn flesje staat trouwens OPI Nederland op de achterkant, hebben jullie dat ook?

En deze week vroeg iemand of er iemand een foto had van een normale OPI naast een mini, bij deze!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_78823071
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef princess-a het volgende:
Heb vandaag lakjes gescoord op mn werk

Op mijn flesje staat trouwens OPI Nederland op de achterkant, hebben jullie dat ook?
[ afbeelding ]

En deze week vroeg iemand of er iemand een foto had van een normale OPI naast een mini, bij deze!
[ afbeelding ]

Ja staat in Nederland op (bizar he?)

En de grote lijkt zo wel een reus!
pi_78823140
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Kleintje19 het volgende:
Woensdag:

lijkt leuk zo'n poezelbeest maar wanneer ze al vanaf sochtends vroeg over je heen walst en daarna non stop achter je aanloopt (incl wcbezoekjes en douche) dan wordt het nogal gauw irritant... en dat al 8 jaar lang

toch hou ik wel van haar
Eerst stoere nagels...heftige schoen en dan....Hello Kitty sokken! Yes!
pi_78823174
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef PeRi het volgende:

[..]

Oh nou ik dacht dat ze overal al wel waren, twijfelde nog om er mee mee te nemen voor jullie .

Dan duik ik morgen de grote Kruidvat weer in en neem ik ze wel mee dan, moet toch wat retouren in een andere winkel. Ik ben van plan om morgen te gaan, maar niet boos worden als ik lui ben .
oh morgen is de stad open, ik ga morgen dan ook nog ffies alle kruidvats langs (nog een keer) als ze ze dan niet hebben moet jij ze voor me meeslepen ooit heeft geen haast, ik heb nog 12 untrieds staan en er komt nog een TD bestelling
pi_78823218
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:07 schreef bernies het volgende:
Las in het vorige topic de vraag wat je allemaal bij de DM kan vinden:

- Essence, uiteraard met de collecties die hier niet te vinden zijn. Valt me wel altijd op dat de collecties vaak niet in het vak zelf te vinden zijn maar ergens in de winkel op de kop van een rek.
- P2, lakjes die erg goed zijn voor 1,55 en ook vaak speciale edities. Behalve de nagellakjes is de make-up van dit merk ook de moeite waard.
- Nivea nagellak, ik vind ze best duur maar hier niet te krijgen.
- Maybelline, met de Colorama collectie, hele lieve kleine flesjes in mooie kleuren
- Esprit nagellak, geen bijzonder kleuren, maar ook niet te krijgen in NL.
- Gosh, volgens mij heel eind dezelfde collectie als in NL

En dan nog de merken die we in NL bij het kruitvat ook hebben.

Als je je haar zelf verft is het wel heel erg de moeite waard om er heen te rijden, scheelt echt veel in prijs. De badschuim etc van het eigen DM merk zijn ook erg goed en kosten ook niet veel.

Wil je nog meer weten, vraag gerust!
woon je ook in DL? ik moet er echt nog een keer heen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')