Yaaaay for it!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga zo naar het postkantoor met een lading P2!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Tnx! ik rook nog elke nacht hoor, in m'n slaapquote:Op maandag 29 maart 2010 12:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wheheheheh![]()
![]()
![]()
Wel goed van de 3 maanden!!
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef MinderMutsig het volgende:
@Mirjam: paar quotes van mijn blog:
"Het enige nadeel is dat ze ook met de formule gerotzooid hebben en dat is geen verbetering. Je MOET verdunner hebben om deze lakjes op een normale manier te kunnen gebruiken want zonder zijn ze gewoon te dik, stroperig, streperig en moeilijk om mee te werken."
"Het eerste laagje lakte, laten we eerlijk zijn: slecht. Het is dik, streperig en gewoon teveel werk. Als ik niet had geweten dat verdunner bestond was ik heel teleurgesteld geweest en had ik deze waarschijnlijk weggegooid. Dus ik heb ongeveer tien druppels verdunner toegevoegd en heb een tweede laagje gelakt. Deze ging een beetje beter maar nog steeds verre van perfect.
Nog tien druppels en flink schudden later en daar is het! De formule die ik ken en waar ik van houd van Catrice. Ik wou het niet perfect noemen maar het komt in de buurt. Bovendien, wat kan je nu helemaal verwachten van een nagellak van ¤1,99?"
Mijn mening: je moet ze hebben vanwege de geweldige kleuren maar daarbij moet je dus ook echt een grote fles verdunner hebben anders zijn het ronduit kutlakken.![]()
Met verdunner zijn ze fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ spoiler
Whahaquote:Op maandag 29 maart 2010 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn teennagels heb ik één keer gelakt en daar gaat het waarschijnlijk bij blijven. Ik ben té houterig om dat een beetje comfortabel te doen.(Zie het als een schaal: Lenig<--------->IJsdraakje.
)
Edit: Aaah, die paars is mooi!
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tnx! ik rook nog elke nacht hoor, in m'n slaap
[ afbeelding ]
*trots is*
ja dat had ik ook geprobeerd. en dan stoppen en dan weer dik worden. Ik geloofde het niet tot het gebeurde, dus nu probeer ik het eens andersomquote:Op maandag 29 maart 2010 12:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga eerst maar eens afvallen... stoppen met roken zien we later wel weer...
1 flesje = 1 flesje bij TDquote:Op maandag 29 maart 2010 12:15 schreef MissJ het volgende:
hmm lees geen beste verhalen over de nieuwe Catrice lakken![]()
maar toch ga ik deze week even naar de Trekpleister om er een paar te halen![]()
Heb alleen nog geen verdunner, maar die ga ik maar even scoren met mijn volgende TD bestelling.
Dan heb ik 2 vragen aan jullie:
- welke verdunner zweren jullie bij?
- als ik een flesje verdunner bestel bij TD, hoeveel lakjes gaan er dan nog bij om de small flat rate te houden?
Dit dusquote:Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
Heb zelf Seche restore, maar nog niet gebruikt in andere lakken.
Dat was dus exact wat bij mij gebeurde en ik kan er absoluut niet tegen als iets niet naar m'n zin zit.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
WhahaIk kan ook niet comforabel zitten om mijn teennagels te lakken dus ik doe het snel snel waardoor ik mijn tenen zelf ook onder smeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Sorryquote:Op maandag 29 maart 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
het valt me op dat vrijwel alle meiden die hier meeposten pas sinds ze met dit topic in aanraking zijn gekomen, belachelijk veel nagellak zijn gaan kopen. Ik had het er gister met Nune nog even over. Wie is nou de Fok! oerlakker? Wie had er al veel nagellak voordat dit topic er was?
(en dan niet aankomen met Obli want die had in 1973 al een nagelstudio dus dat telt niet)
Dat wou ik dus net vragen!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:21 schreef Tamashii het volgende:
Kan ik ook verdunner halen bij Kruidvat?
ja dat weet ik. Maar je eerste post ging volgens mij over nagels an sich, niet over lakjes.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry.
Ik was de reeks ooit begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |