Die heb ik beide nietquote:
hoe kan je AA nou niet hebbenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die heb ik beide niet![]()
Ik zit zelf te denken aan We'll Always Have Paris (Sue) Is wel zo'n pardoes kleurtje.
Nou ik wou hem eigenlijk aankomende week bestellen maar hij is er niet meer bij TDquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hoe kan je AA nou niet hebben![]()
heb je iets groens?
Kon ik dat maarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Niet vergeten om een laaf op je nagels te tekenen
en bedankt, nu heb ik dat muziekje weer 3 dagen in m'n kopquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Of je lakt je nagels in de kleuren van de monsieur cannibale-potten
Grote brievenbus heb jij danquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en bedankt, nu heb ik dat muziekje weer 3 dagen in m'n kop
valt enorm mee hoor, naar mijn idee althans.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Grote brievenbus heb jij danBij de onze past mijn hand er met enige moeite doorheen en ik heb echt dunne polsjes
Een lakje zou er misschien nèt in passen maar mijn MaaH in bubblewrap envelop werd gewoon aan de deur bezorgd (om half 10...)
Oh ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:30 schreef Mirjam het volgende:
ohja, wat mad as a hatter betreft, ik vind 'm eigenlijk een soort van niks geloof ik
ben er niet van onder de indruk
Zit ie bij jou in de deur zelf dan? Dat scheelt namelijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
valt enorm mee hoor, naar mijn idee althans.
gewoon een normale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |