Hoe heet die van CG?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:47 schreef miss--moana het volgende:
Mijn ruillakjes
[ [url=
Alleen de tweede van rechts is 2 keer gebruikt de rest is gebruikt op 1 nagel maar waren toch mijn kleur niet.
Stuur even een pm tegen wat je hem graag zou willen ruilen!quote:
Ik heb wel interesse in jou metallic muse, ik heb alleen geen opi's of cg die jij wilt. misschien interesse in een van de volgende lakjes?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef mirannie het volgende:
Zo, zet ik ´m hier ook maar weer even neer
Te ruil, helemaal vol:
CG metallic muse
[ afbeelding ]
Sorry, zit geen kleurtje naar mijn smaak bij helaas...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in jou metallic muse, ik heb alleen geen opi's of cg die jij wilt. misschien interesse in een van de volgende lakjes?
[ afbeelding ]
Ik heb de hele khrome serie en op allemaal stempelt het leuk, maar deze kleur vind ik gewoon niet zo mooi... hoop er hier iemand anders blij mee te makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:24 schreef Daph_ het volgende:
TVP! Oh die Metallic Muse doet het ook goed met Konad btw
Groovyquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En hoe heet trouwens die blauwe van essence?
Neuh ik vind de Khromes en Romantiques op zichzelf ook niet geweldig, maar ik gebruik ze voor stempelen.. Daarbij geven ze net een beetje extraquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb de hele khrome serie en op allemaal stempelt het leuk, maar deze kleur vind ik gewoon niet zo mooi... hoop er hier iemand anders blij mee te maken
Oh, maar de andere khromes bevallen me primaquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh ik vind de Khromes en Romantiques op zichzelf ook niet geweldig, maar ik gebruik ze voor stempelen.. Daarbij geven ze net een beetje extra
Uhm, iets als opi baguette me not, of CG chanellesquequote:
Welke is dat middelste van die kleintjes? donkerblauwe, als het goed is staat er een nummer en een naam op de dop (hoopt zo dat het shocking blue isquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Welke is dat middelste van die kleintjes? donkerblauwe, als het goed is staat er een nummer en een naam op de dop (hoopt zo dat het shocking blue is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |