Dangerous wil ik wel hebben! Waar wil je eventueel tegen ruilen?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:02 schreef kieskleurig het volgende:
Leuk een ruiltopic!!
Ik heb 2 lakjes te ruil.
P2 dangerous, helemaal nieuw, vorige week gekocht en 1 pinknagel gelakt, maar niet mijn kleur.
Diamond cosmetics peach mist, te weinig peachkleur naar mijn zin, ook maar 1 nagel mee gelakt.
[ afbeelding ]
PeRi heb je een swatch van die stroll? Want die vind ik wel mooi!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:57 schreef PeRi het volgende:
Ik heb 2 nieuwe lakjes die nooit open zijn geweest;
[ afbeelding ]
China Glaze - Stroll
[ afbeelding ]
Helemaal links; Diamond Cosmetics - Iced Plum (iets minder paars dan de flits doet voorkomen)
Ik zoek nog een mooie peach kleur, dus echt peach niet dat hele lichte zoals de peach mist of een grijze lak.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dangerous wil ik wel hebben! Waar wil je eventueel tegen ruilen?
Welke OMG kleurtjesquote:Op zondag 21 februari 2010 19:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb er 3 in de aanbieding, zal morgen bij daglicht foto's maken. En ik twijfel over een aantal OMG lakjes. Ik vind de kleur niet zo geweldig, maar ik heb de collectie bijna compleet, en om er dan een paar weg te doen vind ik ook weer zonde...
Niet van mezelf, wel van Googlequote:Op zondag 21 februari 2010 20:04 schreef Mss het volgende:
[..]
PeRi heb je een swatch van die stroll? Want die vind ik wel mooi!
die roze OPIquote:Op zondag 21 februari 2010 20:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
twee manhatten kleurtjes, OPI if the fuchsia fits en nog een OPI-winterrood... de Essie is al weg. Iemand interesse?
Ik heb geen gekke kleurtjes, dus voor mij houdt het al opquote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef zoeperzazke het volgende:
de OPI is Glove you so much. Wat ik zoek? Geen sheer, nude of oranje. Liefst gekke kleurtjes!
OPI's zijn mini'tjes he!
Oeh, die vind ik eigenlijk wel heel erg mooi! Maar ik heb het zooitje eens bekeken, en ik heb eigenlijk niks om te ruilenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet van mezelf, wel van Google.
http://3.bp.blogspot.com/(...)lPo/s400/stroll2.jpg
http://www.flickr.com/photos/mollyhell/3744514733
http://www.makeupandbeaut(...)-diva-stroll-737.jpg
http://i412.photobucket.com/albums/pp201/OfficialShew/Stroll.jpg
je mag 'm ook kopen als je 'm graag wil, vind ik geen probleem. PM anders ff als je er over na hebt gedachtquote:Op zondag 21 februari 2010 20:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Oeh, die vind ik eigenlijk wel heel erg mooi! Maar ik heb het zooitje eens bekeken, en ik heb eigenlijk niks om te ruilenIk heb zo weinig, en ik vind het eigenlijk allemaal wel mooi.
Geen idee, wat heb jequote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef Tammymara het volgende:
Peri, Wat wil jij graag voor die stroll?
Achterop, naast de streepjescodequote:Op zondag 21 februari 2010 21:24 schreef Tammymara het volgende:
Waar staat de naam bij de lakjes van kruidvat, Essence multi dimension? De sticker is van de dop af en ik kan het niet vinden
Ik geloof dat het deze is:
[ afbeelding ]
maar maak morgen wel een fatsoendelijke foto.
En deze: nr 21: fabuless (niet mijn kleurtje, NOOIT opgehad)
[ afbeelding ]
De rest zoek ik morgen even uit in het licht want dit is een ramp!
Is Fabuless een donkerblauwe kleur?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:24 schreef Tammymara het volgende:
Waar staat de naam bij de lakjes van kruidvat, Essence multi dimension? De sticker is van de dop af en ik kan het niet vinden
Ik geloof dat het deze is:
[ afbeelding ]
maar maak morgen wel een fatsoendelijke foto.
En deze: nr 21: fabuless (niet mijn kleurtje, NOOIT opgehad)
[ afbeelding ]
De rest zoek ik morgen even uit in het licht want dit is een ramp!
nummer 15 is party onquote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb die colour en go 16 als dat gewoon zwart is, Welke kleur is 15?
Die wil ik best kwijt als je wat leuks in de aanbieding hebt
Sorry, het is nr 21: Fabuless, of zo (kan het niet lezen)
Ik dacht, zwart is zwart
Oh oke, dan is het helaas niets voor mij.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:30 schreef Tammymara het volgende:
Nee, Die is zwart (Vind ik) maar als ik m opdoe (op mijn pink geprobeerd) is hij antraciet lijkt het wel. Ik vind hem in elk geval niet mooi en na een laagje weer afgedaan.
@Princess-A : Dank je ! Gevonden!
Waarom niet, we weten waar we aan beginnen met jouquote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef Ainnir het volgende:
Ruiltopic![]()
Mag ik ook meedoen? ik zit in Amerika
Ik zou eventueel ook een aantal Essence lakjes voor je willen halen en opsturen naar Amerika, als je dat zou willen?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef Ainnir het volgende:
Ruiltopic![]()
Mag ik ook meedoen? ik zit in Amerika
Of Gosh, of catrice. In elk geval: lakjes die je in Amerika niet hebtquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou eventueel ook een aantal Essence lakjes voor je willen halen en opsturen naar Amerika, als je dat zou willen?
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of Gosh, of catrice. In elk geval: lakjes die je in Amerika niet hebt
Ga jij maar eens een lijstje maken!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Ainnir het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Straks maar ff een lijstje gaan maken
MissJ was het eerstquote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
Kleintje19 wou je die lakjes nog ruilen?
Ja, ik!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef Daph_ het volgende:
Is er nog iemand die Essence Chocolat Shake kwijt wil uit de Creamylicious Collection?
Nee, ik heb nog wel een Iced Chai Latte liggen voor de liefhebber, vind er geen biet aanquote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef Daph_ het volgende:
Is er nog iemand die Essence Chocolat Shake kwijt wil uit de Creamylicious Collection?
Die van mij is ook nog in de aanbieding ja, ik vind hem ook maar zo zo.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog wel een Iced Chai Latte liggen voor de liefhebber, vind er geen biet aan
Nou ja, ik wil hem graag kwijt want ik draag hem toch nooit. Beetje zonde van de (toch al niet grote) ruimte die hij inneemt.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe geweldig! Ik dacht dat er iemand was die 'm kwijt wilde, maar wist niet meer wie..
Wat zoek jij eventueel in ruil voor die Mulberry Mayhem?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb toch maar foto's gemaakt, ze zijn behoorlijk kleurgetrouw.
In de aanbieding:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Mulberry Mayhem en Angelic, Eccence striper/tippainter Purple boost (dubbel), Colorama Tropical Punch
[ afbeelding ]
Orly Emerald Life, China Glaze Trousseau en CG In Awe of Amber
Oeh, stripers. Wat wil je voor die 3 hebben?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Aangeboden:
[ afbeelding ]
VLNR: Essence creamylicious Iced Chai Latte, 2True in paars, rood en geel, Maybelline Plum
[ afbeelding ]
Zes neonlakjes en drie stripers in zwart, wit, zilver
Ik doe deze weg omdat ik ze nooit op doe (te fel of mijn kleur niet, en nailarten kan ik niet)
Alles tegen verzendkosten of een leuk ruillakjeDenk: groen, blauw, grijs
verzendkosten, zal wel 88 cent zijn. Tenzij je nog iets kwijt moetquote:Op maandag 22 februari 2010 13:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oeh, stripers. Wat wil je voor die 3 hebben?
Je hebt een PM.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verzendkosten, zal wel 88 cent zijn. Tenzij je nog iets kwijt moet
Maakt niet zoveel uit! Iets leuks, niet te licht (lichtroze en wittig heb ik in overvloed!). Heb jij iets in die categorie in de aanbieding??quote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat zoek jij eventueel in ruil voor die Mulberry Mayhem?
Ga ik je pm'enquote:Op maandag 22 februari 2010 17:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit! Iets leuks, niet te licht (lichtroze en wittig heb ik in overvloed!). Heb jij iets in die categorie in de aanbieding??
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:34 schreef Nune het volgende:
O ja even voor de duidelijkheid: mijn chocolate shake is onderweg naar Daph!
Wat zou je er voor willen hebben?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:30 schreef Sabinee het volgende:
Ik heb te ruil: Catrice Purple Passion in de kleur C03 Deep Purple. Vond hem in de winkel echt fantastisch maar het is voor mij toch echt niet de goede kleur.
Ik heb hem 2 x geprobeerd.
(Hier te zien op The Dutch Nailblog van MiMuhttp://thedutchnailblog.b(...)ion-deep-purple.html )
Qua ruil bedoel je? Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een nude kleurig lakje. Geen huidskleur maar een leuke lichtroze/peach-achtig iets zou leuk zijn. Anders ben ik gek op glitterquote:
Ik heb geen nudes en weinig glitterquote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Qua ruil bedoel je? Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een nude kleurig lakje. Geen huidskleur maar een leuke lichtroze/peach-achtig iets zou leuk zijn. Anders ben ik gek op glitter![]()
En tja, verkopen is de moeite bijna niet. Hij was volgens mij nog geen 3 euro?
Ik wil in awe of amber wel ruilen!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb toch maar foto's gemaakt, ze zijn behoorlijk kleurgetrouw.
In de aanbieding:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Mulberry Mayhem en Angelic, Eccence striper/tippainter Purple boost (dubbel), Colorama Tropical Punch
[ afbeelding ]
Orly Emerald Life, China Glaze Trousseau en CG In Awe of Amber
Ik weet niet of je iets tussen mijn lakjes ziet zitten?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die OPI-baguette me not wil ruilen? Heb hem misschien 2/3 keer opgehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee sorry!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet of je iets tussen mijn lakjes ziet zitten?
Anders wil ik m wel ruilen
Ik vind ze beiden onwijs mooi!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die OPI-baguette me not (roze/perzik) en pamplona purple (paars) wil ruilen? Heb beide misschien 2/3 keer opgehad.Zitten beide dus nog hartstikke vol.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klinkt goed! Heb je geen foto's van je stash? Ik vind namelijk alle kleurtjes wel wat hebben.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden onwijs mooi!
wat voor lakjes zou je graag willen? Dan ga ik even kijken of ik die voor je heb![]()
Heb er ongeveer 140 (van allerlei merken, ook oa Opi en China Glaze), dus dat moet wel goed gaan komen
heb helaas nog geen stash foto'squote:Op maandag 22 februari 2010 23:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Heb je geen foto's van je stash? Ik vind namelijk alle kleurtjes wel wat hebben.
Is prima, ik wacht geduldig af!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb helaas nog geen stash foto's![]()
heb wel heel wat staan wat ik denk ik nooit of bijna nooit ga gebruiken.
Ga ik morgenavond uitzoeken en foto's van maken (nu beetje laat, morgen weer vroeg op), is dat ok?
Ik heb je terug gePM'tquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb geen nudes en weinig glitter. Ik heb je even gepm'd, heb wel eventueel een glitter tippainter of Etos Effect Nails
.
Prima!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:58 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Ik heb je terug gePM't
Ik gebruik dus geen tippainters en rood staat me nietDus als iemand nog wil ruilen; hij is nog beschikbaar. Anders gaat-ie voor een euro + verzendkosten naar PeRi, als zij dat wil.
Heb ik nog!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Lindy, heb je de Orly emerald life nog? Wat zou je er voor willen hebben?
je hebt een pmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb ik nog!!
En iemand vroeg ook In awe of Amber, dus ik reageer hier maar even in een keer wat ik een beetje zoek:
Ik ben redelijk verliefd op paars, blauw en glitters. Roze en rood heb ik al heel veel. Oranje en groen draag ik eigenlijk niet... Dus als jullie daarvan iets in de aanbieding hebben?
Ja... bij mij wel geloof ik.... fast dry topcoat doet echter wonderen... Zal ik hem nog eens voor je uitproberen? Welke topcoat gebruik jij?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Hmm...Zie alleen dat die Orly enorm langzaam droogt? Dat is een dik minpunt
Ik zou de groene en roze van barry m wel willen ruilen, die zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef MissJ het volgende:
iig voor tliciouz en eventueel andere geïnteresseerden, de lakjes die ik wil ruilen:
nudes / goud / neutrale kleuren
[ afbeelding ]
blauw, turqoise, groen
[ afbeelding ]
* groene Barry M is voor Kleintje19 gereserveerd
zilver / grijs
[ afbeelding ]
roze
[ afbeelding ]
rood / paars
[ afbeelding ]
Foto's allemaal in het donker met flits gemaakt.
Namen van de lakjes zal ik er nog bij zetten.
Als je een swatch wil zien, vraag gerust, dan lak ik even een nagel en plaats ik daarvan een foto
Groene glitter is al door Kleintje19 gereserveerd...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou de groene en roze van barry m wel willen ruilen, die zijn
heb jij ook die disco glitter? die paars blauwe?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
Groene glitter is al door Kleintje19 gereserveerd...
roze is nog beschikbaar + die disco glitter van Models Own (zoals in andere topic gemeld)
Als je uitgetwijfeld bent en wilt ruilen, kun je mij dan een gilletje geven ? Want die collectie vind ik zóquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:54 schreef Lindytje het volgende:
Update!
Lakjes met een kruis erdoor zijn vergeven! Orly is interesse voor misschien, de rest is er nog!
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik twijfel nog steeds over een paar uit de OMG-reeks....
Zal ik doen! Twijfel over GR8 en L8R G8R... zijn kleurtjes die ik niet snel op zal doen, maar ik heb de collectie bijna compleet... maar ja, om ze nou te laten verstoffen omdat ik de collectie bijna compleet heb... Ik kom er nog niet uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je uitgetwijfeld bent en wilt ruilen, kun je mij dan een gilletje geven ? Want die collectie vind ik zó.
Alleen dan natuurlijk
oeh, l8r g8r is echt een van mijn favorieten juistquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik doen! Twijfel over GR8 en L8R G8R... zijn kleurtjes die ik niet snel op zal doen, maar ik heb de collectie bijna compleet... maar ja, om ze nou te laten verstoffen omdat ik de collectie bijna compleet heb... Ik kom er nog niet uit
Dat willen we allemaal graag wetenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je uitgetwijfeld bent en wilt ruilen, kun je mij dan een gilletje geven ? Want die collectie vind ik zó.
Alleen dan natuurlijk
Ik heb er een hobby van gemaakt om achter het net te vissen, laat ik het voor zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal graag weten.
Je mag me PM'en en een gooi doen naar een lakje wat je er tegen wilt ruilen, of je plempt het hier neer. Ik sta in ieder geval voor (bijna) alles open, zo lang het maar geen sheer is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gooi mijn ChG Turned up Turquoise en GOSH Purple heart er in.
Ik heb wel interesse in Nune's peachy keen
Oh... oke... vandaar. Ik gebruik Seche Vite, daar kan je alles onder smeren...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik gebruik Hema topcoat Lindy. Maar ik ben een sucker voor sneldrogend, dat is ook 1 van de redenen dat ik Tempest weg wil doen....
Ik wil graag de Turned up Turqoise ruilen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gooi mijn ChG Turned up Turquoise en GOSH Purple heart er in.
Ik heb wel interesse in Nune's peachy keen
is die iced plum van jou erg sheer? hebbie een swatch? kan niks vinden met goochelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil graag de Turned up Turqoise ruilen!
Ja hij is aardig sheer. Ik heb 'm op mn duim getest - had 3 laagjes nodig om 'm mooi te krijgen. Alleen geen foto van gemaakt, sorry.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is die iced plum van jou erg sheer?
Welke OPI is dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef MissJ het volgende:
iig voor tliciouz en eventueel andere geïnteresseerden, de lakjes die ik wil ruilen:
drie laagjes is te overzien, en goed om te layeren wellicht. Ik denk dat we wel iets kunnen regelenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja hij is aardig sheer. Ik heb 'm op mn duim getest - had 3 laagjes nodig om 'm mooi te krijgen. Alleen geen foto van gemaakt, sorry.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
Ach, what the hell... ik heb de collectie toch al niet helemaal compleet...
L8R G8R & GR8 zijn in de aanbieding!
(maar dan wil ik wel graag een mooie ruil... Of is dat een aso-eis?? hahahaha, ik vind het een beetje moeilijk om ze weg te doen, dus ik zoek gewoon een goede vervanger...)
Chicago Champagne Toastquote:
Nicequote:
Oeiiii ik vind heel erg veel leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
NiceWat voor iets zou je willen hebben? Ga ik eens kijken of ik ruilstuff heb
verkopen ze ook gewoon bij de bruna, zijn niet zo heel duurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef MissJ het volgende:
Wie weet of de Hema ook die bubbel enveloppen verkoopt?
en zo ja hoeveel kosten ze dan?
heb namelijk bij www.enveloppenland.nl gezien dat je ze daar ook kan kopen, maar dan moet je er gelijk 200 nemen
ooow ok!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verkopen ze ook gewoon bij de bruna, zijn niet zo heel duur2 euro voor 10 ofzo?
da's A5, kun je er 4 tot 5 in kwijtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow ok!
goed dat ik dat weet, kom elke dag op het station en daar is een bruna
Net op www.enveloppe.nl ook iets moois gezien, ze kosten daar maar 0,08 per stuk en je hoeft er niet gelijk 200 te bestellen. Grootte is 195 x 115 mm. Is dat groot genoeg voor lakjes? En hoeveel zou je daar in kunnen doen?
Dat is wel erg klein hoor, een grote lak als OPI past er in zn uppie net in denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow ok!
Net op www.enveloppe.nl ook iets moois gezien, ze kosten daar maar 0,08 per stuk en je hoeft er niet gelijk 200 te bestellen. Grootte is 195 x 115 mm. Is dat groot genoeg voor lakjes? En hoeveel zou je daar in kunnen doen?
Nee toch? Ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's A5, kun je er 4 tot 5 in kwijt
neejoh!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is wel erg klein hoor, een grote lak als OPI past er in zn uppie net in denk ik.
Ik zou ook een tandje groter erbij nemen, 245x170 voor ¤0.13, kunnen er minstens 2 in dan.
als A4 = 30x20 cm (grof genomen) dan is die envelop zelfs groter dan A5quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee toch? Ben ik nou gek?. Volgens mij is dat echt een kleinere envelop?
Oh wacht, ik zit verkeerd te rekenen. Let niet op mij, het is al laatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neejoh!
past prima, ik heb ze zelf ook liggen hier
Dat is alleen excl. btw en je betaald ¤5.85 verzendkostenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow ok!
hmm ja zag het netquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is alleen excl. btw en je betaald ¤5.85 verzendkosten
heb je nog dure enveloppen
ik weet niet of ze echt 2 euro zijn he, ik gok maar watquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
hmm ja zag het net![]()
dan kan ik er dus beter 10 voor 2 euri kopen bij de Bruna dat is dan goedkoper dan bijv 50 via die site wat dan in totaal 11,31 kost.
Of ik moet er echt 100 bestellen, maar ja, dat is weer wat overdreven
haha, nou ja, ik ga morgen iig even bij de Bruna kijken en dan merk ik het welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of ze echt 2 euro zijn he, ik gok maar watzal niet veel schelen, maar toch
/bijdehand stand aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als A4 = 30x20 cm (grof genomen) dan is die envelop zelfs groter dan A5
dus je bent gek![]()
ow, en HEMA:
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)ppen-(14110360).aspx
bijdehantjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
/bijdehand stand aan
nou niet precies, want een envelop bedoel voor die maten zijn anders![]()
een a4 is 210 x 297 dus een a4 envelop 229 x 324 mm
een a5 is een a4 dubbel gevouwen 148,5 x 210, de envelop van een a5 is dus 220 x 160 mm
de envelop is dus zeker geen a5 maar gewoon "een" envelop![]()
*sorry ik ben een dtper en ik maak veel te veel enveloppen op*
/bijdehand stand uit
laten we het erop houden dat dat een a6 envelopje isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijdehantjes
ik heb dat ook gedaan in mijn eerste baan, maar vakkundig uit geheugen gewist
Heb je de donkerblauwe Maybelline(?) nog?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
blauw, turqoise, groen
[ afbeelding ]
* groene Barry M is voor Kleintje19 gereserveerd
zilver / grijs
[ afbeelding ]
roze
[ afbeelding ]
rood / paars
[ afbeelding ]
Als je een swatch wil zien, vraag gerust, dan lak ik even een nagel en plaats ik daarvan een foto
Ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Crientj het volgende:
Heb je de donkerblauwe Maybelline(?) nog?![]()
Ik heb momenteel dit; Nagellak ruiltopic!quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja!
en wat heb jij in de aanbieding?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:12 schreef Lindytje het volgende:
Nog 1 in de aanbieding! (vanmorgen 8 lakjes besteld, bestel ik er 1 die ik al heb...)
Edit: vergeven aan Mss!!
Ik hoop eigenlijk op een leuke swap, en dan niet met een ander nude kleurtjequote:Op woensdag 24 februari 2010 18:26 schreef Juud- het volgende:
Ja ik, ik vind 'm mooi Burdie! Alleen heb ik nogal weinig te ruilen (want ik heb niet zo'n grote collectie), alleen die ene van Herome. Anders wil ik em wel van je overopen?
Ooh die lila van Gosh wil ik wel van je overnemenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:48 schreef Kleintje19 het volgende:
Swap materiaal:
[ afbeelding ]
Gosh wild lilac (links) nooit gebruikt(alleen voor de tip), was vergeten dat ik opi a grape fit had besteld..![]()
[ afbeelding ]
Safari, de middelste 1x gebruikt, andere 2 nooit, mogen trouwens ook alle 3 voor 1 gave lak![]()
[ afbeelding ]
Gosh ocean, één keer gebruikt, ChG Thunderbird, ook 1 keer gebruikt.
[ afbeelding ]
Essence licht roze en een glitter topcoat.
is goed!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:50 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ooh die lila van Gosh wil ik wel van je overnemenvind ik echt mooi! ik zal eens een foto maken van wat ik allemaal in de aanbieding heb! misschien zit er iets voor je tussen (en anders voor de rest)
Foto volgt..
Ik heb interresse in de konad stempellak!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:20 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Konad stempellak fel roze (maar 1 keer gebruikt)
Essence roze glitter striper
2 lakjes van DA (lijken wat donkerder dan ze zijn)
Die linkse heeft blauwe shimmer..
[ afbeelding ]
Manhattan lichtroze/lila
Rimmel nail tip whitener (gebroken wit)
Miss Helen parelmoerlakje
Lichtbruin/goud parelmoerlak
Ik weet het eigenlijk niet zo goed, het liefste een zilvere holo, of duochromo of matte topcoat, suede of iets dergelijks.. iets aparts ervoor in de plaats vind ik wel leuk en heb ik nog niet echt..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb interresse in de konad stempellak!![]()
Wat voor iets wil je graag hebben?
Hmmm.. Ik heb niet zo heel veel boeiends eigenlijk..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:41 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet zo goed, het liefste een zilvere holo, of duochromo of matte topcoat, suede of iets dergelijks.. iets aparts ervoor in de plaats vind ik wel leuk en heb ik nog niet echt..
Die Suzi skis in the Pyrenees suedequote:
Hoi en welkomquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Spring10 het volgende:
Evil ladies![]()
Al een paar maanden lurk ik met jullie mee in het nageltopic en intussen ben ik al 3 TD bestellingen en diverse losse nagellakjachten verder...
Mijn nagels zijn even terug bij af. Ze spleten en scheurden zoveel dat ik maar weer even kort begin, met een kuurtje.
Meeposten is voor mij heel gevaarlijk, want ik ben niet alleen verslavingsgevoelig voor nagellak maar zeker ook voor posten op een forum.![]()
Ik heb wél ruilmateriaal, dus toch maar een account aangemaakt.
Ik hou zelf van subtiele glitters, alle kleuren behalve neons en heel knallend.
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Orly blue suede - mat is niet mijn ding (schoolborden) - 1 keer gebruikt
OPI Suzi skis in the Pyrenees suede - donkergrijs, toch niet mijn kleur. What was I thinking? - 1 keer gebruikt
Essi Angora Cardi - love this colour. Maarrr. had ik even beter opgelet, dan wist ik dat Essence Spot on een dupe was, en die heb ik al. - niet gebruikt
Hema nr 83 - niet mijn kleurtje - 1 keer gebruikt
China Glaze Awaken - donkergrijs.....- niet gebruikt
Niets voor mij, sorry.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 19:12 schreef Burdie het volgende:
Wil niemand mijn Essie Eternal Optimist ruilen?
Tegen wat zou je hem willen ruilen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef Burdie het volgende:
Wil niemand mijn Essie Eternal Optimist ruilen?
Heb je de baquette me not nog?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tegen wat zou je hem willen ruilen?
Oh die post die ik geplaatst heb geld niet meer, doe ze beide alsnog niet weg sorry!quote:
Ow ik wil die Orly blue suede wel,ik ga even foto's maken van wat ik in de aanbieding hebquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Spring10 het volgende:
Evil ladies![]()
Al een paar maanden lurk ik met jullie mee in het nageltopic en intussen ben ik al 3 TD bestellingen en diverse losse nagellakjachten verder...
Mijn nagels zijn even terug bij af. Ze spleten en scheurden zoveel dat ik maar weer even kort begin, met een kuurtje.
Meeposten is voor mij heel gevaarlijk, want ik ben niet alleen verslavingsgevoelig voor nagellak maar zeker ook voor posten op een forum.![]()
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
OPI Suzi skis in the Pyrenees suede - donkergrijs, toch niet mijn kleur. What was I thinking? - 1 keer gebruikt
Essi Angora Cardi - love this colour. Maarrr. had ik even beter opgelet, dan wist ik dat Essence Spot on een dupe was, en die heb ik al. - niet gebruikt
Ja, een wereld van lakjes gaat voor mij open, maar ik heb géén idee wat jij allemaal hebt. Wat wil je kwijt? Of moet ik even terugzoeken?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die Suzi skis in the Pyrenees suede![]()
Roep maar iets wat je terug wil? Weet niet of ik iets heb.. en anders wil ik em wel overkopen
Die Iced Plum lijkt mooi, maar ik lees dat ie transparant is? Ik kan geen swatches vinden...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoi en welkom
Ik zou wel Essie - Angora Cardi willen, als backup voor mezelf. Prachtige kleur en fijne lak.
Ik heb hier wat lakjes staan die ik kan ruilen, wil 'm ook wel overkopen als je dat liever hebt.
ik heb ook wel intresse in blue suede van orly en chg awaken, bovenaan deze pagina staan mijn kleurtjes, weet niet of er iets tussen zit..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Spring10 het volgende:
Evil ladies![]()
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Uhm ik heb niet zo super veel, vooral veel Essence, maar dat vind ik dan niet zo'n super eerlijke ruil.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:47 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Ja, een wereld van lakjes gaat voor mij open, maar ik heb géén idee wat jij allemaal hebt. Wat wil je kwijt? Of moet ik even terugzoeken?
[..]
Die Iced Plum lijkt mooi, maar ik lees dat ie transparant is? Ik kan geen swatches vinden...
Op de foto lijkt de Etos Effect nails meer roze. Is die kleur een beetje natuurgetrouw?
Ik weet niet of je van de Konad bent maar wil anders de OPI wel ruilen tegen knalroze stempellak? Of een paar andere lakjes die bij mijn post hierboven staan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Spring10 het volgende:
Evil ladies![]()
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Ik vind hem wel mooi maar kijk eerst nog eventjes verder naar iets aparts, ik hou het in de gatenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik heb niet zo heel veel boeiends eigenlijk..
Diamond Cosmetics - hi ho silver? Weet niet of je dat iets vind?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef Spring10 het volgende:
@ Guess - ben benieuwd!
@ kleintje - Awaken vs Gosh Ocean?
@ Joysa - naturel is goed, nude niet echt. Roept u maar!
Nee, Konad doe ik (nogquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:02 schreef PartyHardy het volgende:
Ik weet niet of je van de Konad bent maar wil anders de OPI wel ruilen tegen knalroze stempellak? Of een paar andere lakjes die bij mijn post hierboven staan?
Dit zijn mijn te ruil aangeboden lakjes, maar mocht er niks tussen zitten kunnen we misschien nog even verder overleggen? (oeh ik wil de suede zo graagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef Spring10 het volgende:
@ Joysa - naturel is goed, nude niet echt. Roept u maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Dulce de LecheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Malaysian mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Matched LuggageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Let them eat rice cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Privacy pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Second honeymoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Mi so happy with this colorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Have a tempura tan-trumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Mimosas for mr. & mrs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Vanilla zuelaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjes in spoilers anders werd bericht zo lang, en van internet gehaaldThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Woei, da's veel van hetzelfde! Jij houdt van lichtroze zie ik. Ik niet zo...
En die Diamond Cosmetics - hi ho silver? Als je die kwijt wilt, dan hebben we een deal.![]()
Ik pm je even!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:19 schreef Spring10 het volgende:
Woei, da's veel van hetzelfde! Jij houdt van lichtroze zie ik. Ik niet zo...
En die Diamond Cosmetics - hi ho silver? Als je die kwijt wilt, dan hebben we een deal.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Iced Plum: http://www.flashynails.co.uk/iced-plum-262-reduced-102-p.aspquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:47 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Ja, een wereld van lakjes gaat voor mij open, maar ik heb géén idee wat jij allemaal hebt. Wat wil je kwijt? Of moet ik even terugzoeken?
[..]
Die Iced Plum lijkt mooi, maar ik lees dat ie transparant is? Ik kan geen swatches vinden...
Op de foto lijkt de Etos Effect nails meer roze. Is die kleur een beetje natuurgetrouw?
Zo is de kleur in het echt. Met 3 laagjes ziet ie er zo uit, 1 laag is ie wel transparant.
De Etos Effect is een tikkeltje roder dan op de foto.
Whatever I want.![]()
Mijn lakjes om te ruilen
Sacred Heart-Chatroom rendezvous-On the prowl
Entourage,swap met Kleintje tegen Gosh wild lilac -Mr&Mrs-Fairy dust
OPI Ink-swap met Spring tegen Orly blue suede.
Konad,Patel Orange
En nog verschillende goedkope lakjes van La Femme Beauty
Alle lakjes zijn 1x gebruikt of om 1 een nagel om te proberen dus eigenlijk zitten alleflesjes nog vol
[ Bericht 2% gewijzigd door Guess. op 27-02-2010 23:12:07 ]28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)![]()
@Guess: Ik vind de OPI Ink echt heeeeeeeel mooi!!
Ik heb ook een aantal lakken in het topic staan (2 OMG lakken en nog wat anderen...) als je nog iets te ruilen ziet bij mij, dan hou ik me zeker aanbevolen!!
En anders zou ik hem ook wel over willen nemen...Don't come closer, I might hurt you![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dit zijn mijn te ruil aangeboden lakjes, maar mocht er niks tussen zitten kunnen we misschien nog even verder overleggen? (oeh ik wil de suede zo graag)
OPI infatuationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Dulce de LecheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Malaysian mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Matched LuggageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Let them eat rice cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Privacy pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Second honeymoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Mi so happy with this colorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Have a tempura tan-trumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Mimosas for mr. & mrs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Vanilla zuelaHeb je een swatch van OPI infatuation?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjes in spoilers anders werd bericht zo lang, en van internet gehaald
All good things are wild and free.![]()
Kan ik morgen even voor je maken, heb slechte camera, en dat word niks bij kunstlicht..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je een swatch van OPI infatuation?
Ik wil toch voor de Orly blue suede gaan,zullen we ff pm-en voor adres enzo?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef Spring10 het volgende:
Meer kapers op de kust !. Ik vind OPI Ink ook erg mooi.
Guess, sterkte met kiezen!
Sorry Lindytje.
@Kleintje,zit er bij mij nog iets tussen wat je wil ruilen tegen Gosh wild lilac ?28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)![]()
ja! ik vind de groene chg erg tof en de paarse bovenin, ik ga ff swatches bekijken!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:11 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik wil toch voor de Orly blue suede gaan,zullen we ff pm-en voor adres enzo?
Sorry Lindytje.
@Kleintje,zit er bij mij nog iets tussen wat je wil ruilen tegen Gosh wild lilac ?
![]()
Ik heb veel interessequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:39 schreef Guess. het volgende:
Mijn lakjes om te ruilen
[ afbeelding ]
Entourage-Mr&Mrs-Fairy dust
[ afbeelding ]
OPI Ink-Geruild met Spring tegen Orly blue suede.
[ afbeelding ]
Konad,Patel Orange
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle lakjes zijn 1x gebruikt of om 1 een nagel om te proberen dus eigenlijk zitten alleflesjes nog vol
Fairy dust en on the prowl vind ik erg mooi. Van de La femme, de middelste en die rechts daarvan, heb je daar swatches van? Kan ik je morgen pm'en met mijn ruil stash?
edit; zie nu dat kleintje ook voor die paarse gaat, mocht dat niks worden houd ik me dus aanbevolen
[ Bericht 2% gewijzigd door princess-a op 27-02-2010 22:56:33 ]Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Chatroom rendezvous en Mr and Mrs vind ik heel tofquote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:39 schreef Guess. het volgende:
Mijn lakjes om te ruilen
[afbeelding]
Entourage-Mr&Mrs-Fairy dust
[afbeelding]
OPI Ink-Geruild met Spring tegen Orly blue suede.
[afbeelding]
Konad,Patel Orange
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle lakjes zijn 1x gebruikt of om 1 een nagel om te proberen dus eigenlijk zitten alleflesjes nog volIk heb alleen niet veel te ruil, ben je geinteresseerd in overkopen?
[ Bericht 1% gewijzigd door RenRen- op 27-02-2010 23:29:15 ]![]()
ik heb de groenequote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb veel interesseFairy dust en on the prowl vind ik erg mooi. Van de La femme, de middelste en die rechts daarvan, heb je daar swatches van? Kan ik je morgen pm'en met mijn ruil stash?
edit; zie nu dat kleintje ook voor die paarse gaat, mocht dat niks worden houd ik me dus aanbevolen
![]()
gosh ocean en gosh wild lilac zijn bij mij weg![]()
![]()
Euhm...ruilen tegen Re-fresh Mint van China Glaze en die blauweNaam ff kwijtOPI?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Chatroom rendezvous en Mr and Mrs vind ik heel tofIk heb alleen niet veel te ruil, ben je geinteresseerd in overkopen?
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)![]()
Is goed,doen we morgen even,ga nu m'n bedje opzoeken.Kleintje heeft de groenequote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb veel interesseFairy dust en on the prowl vind ik erg mooi. Van de La femme, de middelste en die rechts daarvan, heb je daar swatches van? Kan ik je morgen pm'en met mijn ruil stash?
Ik heb toch besloten re-fresh mint te houden (Mijn moeder vindt hem heel leuk), maar Blue my mind van OPI heb ik nog wel jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:08 schreef Guess. het volgende:
[..]
Euhm...ruilen tegen Re-fresh Mint van China Glaze en die blauweNaam ff kwijtOPI?
Ehm.
Chatroom rendezvous voor Blue my mind?![]()
Voor tilicious:
Swatch OPI Infatuation; mooie glanzende nude.
*duimnagel dus*The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Dank je wel. Hoeveel laagjes is dit?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:11 schreef Joysa het volgende:
Voor tilicious:
Swatch OPI Infatuation; mooie glanzende nude.
[ afbeelding ]
*duimnagel dus*
Oh vergeten te zeggen sorry, 2 laagjes, bij 3 issie mooier, maar ik heb daar geen geduld voorquote:Op zondag 28 februari 2010 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je wel. Hoeveel laagjes is dit?
En het is een slechte foto, maar dit is de enige die kleurecht is.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Haha geeft niet. Kun je me misschien even pm-en met wat je graag terug zou willen?quote:Op zondag 28 februari 2010 12:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh vergeten te zeggen sorry, 2 laagjes, bij 3 issie mooier, maar ik heb daar geen geduld voor
En het is een slechte foto, maar dit is de enige die kleurecht is.
Je hebt pm!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha geeft niet. Kun je me misschien even pm-en met wat je graag terug zou willen?
Te ruil aangeboden:
Foto is van internet, ik kan met deze lak niet omgaan. Heb 'm geprobeerd op 5 nagels, verder nooit gebruikt. Applicatie is slecht, dus denk goed na voordat je deze eventueel wilt hebben!Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ik wil m toch wel hebben eigenlijk... kijken of ik er wel mee om kan gaan. Vast niet, maar ik ben eigenwijs..quote:Op zondag 28 februari 2010 13:08 schreef Debsterr het volgende:
Te ruil aangeboden:
[ afbeelding ]
Foto is van internet, ik kan met deze lak niet omgaan. Heb 'm geprobeerd op 5 nagels, verder nooit gebruikt. Applicatie is slecht, dus denk goed na voordat je deze eventueel wilt hebben!
Wat zou je er voor terug willen?? (ik heb in de holo-categorie in elk geval GR8 en L8R G8R in de aanbieding...)Don't come closer, I might hurt you![]()
Hooguit iets van Essence of Gosh ervoor terug!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil m toch wel hebben eigenlijk... kijken of ik er wel mee om kan gaan. Vast niet, maar ik ben eigenwijs..
Wat zou je er voor terug willen?? (ik heb in de holo-categorie in elk geval GR8 en L8R G8R in de aanbieding...)Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Wat voor iets wil je? Kleur-voorkeur? Roep maar iets, dan kijk ik of ik iets heb!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hooguit iets van Essence of Gosh ervoor terug!
Don't come closer, I might hurt you![]()
Uhm... donkerblauw of glitter of iets van pastelquote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat voor iets wil je? Kleur-voorkeur? Roep maar iets, dan kijk ik of ik iets heb!.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Even kijken... (ik heb niet zo'n berg essence... maar ik ga straks naar de kruidvat, dus je kan ook nog een wensje doorgeven..)
Ik heb wel Rock Rebell van Essence (maar das echt zo'n kleintje..)
En van Gosh heb ik Sparkle en Sweet Peach...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you![]()
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:35 schreef Lindytje het volgende:
Even kijken... (ik heb niet zo'n berg essence... maar ik ga straks naar de kruidvat, dus je kan ook nog een wensje doorgeven..)
Ik heb wel Rock Rebell van Essence (maar das echt zo'n kleintje..)
En van Gosh heb ik Sparkle en Sweet Peach...Weet je wat, ik doe gewoon die Gosh voor je op de bus tegen verzendkosten, en als ik dan een keer iets hier van jou zie staan dan hou ik 't tegoed. Die Gosh lakt zoooo lastig dat ik eerst wil weten of je er wel iets mee kunt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Wat lief!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet je wat, ik doe gewoon die Gosh voor je op de bus tegen verzendkosten, en als ik dan een keer iets hier van jou zie staan dan hou ik 't tegoed. Die Gosh lakt zoooo lastig dat ik eerst wil weten of je er wel iets mee kunt!![]()
![]()
Je hebt mijn adres denk ik nog? Ik heb jouw rekeningnummer ook nog, dus dan maak ik de verzendkosten naar je over! Laat je dan even weten hoeveel het is?
En je houdt zeker nog een lakje van me tegoed dan!
Jup, die lijst bewaar ik zorgvuldigquote:Op zondag 28 februari 2010 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat lief!!!![]()
![]()
Je hebt mijn adres denk ik nog? Ik heb jouw rekeningnummer ook nog, dus dan maak ik de verzendkosten naar je over! Laat je dan even weten hoeveel het is?
En je houdt zeker nog een lakje van me tegoed dan!. Waarschijnlijk gaat 'ie morgen op de post
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Ladiesss
Ik ben op zoek naar een stempel set van het kruidvatAnybody?
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h![]()
Hahahaha, you can hunt us down any moment....quote:Op zondag 28 februari 2010 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, die lijst bewaar ik zorgvuldig. Waarschijnlijk gaat 'ie morgen op de post
.
![]()
Enne, doe maar rustig aan, als je een keer langs de brievenbus komt ofzo... heeft geen haast!
Ik kan er een voor je meenemen? Ik ga zo nog langs het kruidvat..quote:Op zondag 28 februari 2010 13:49 schreef Agapimou het volgende:
Ladiesss
Ik ben op zoek naar een stempel set van het kruidvatAnybody?
[offtopic]Laat je even weten of de nieuwe collectie er is?[/offtopic]quote:Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan er een voor je meenemen? Ik ga zo nog langs het kruidvat..
![]()
Doe ik!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[offtopic]Laat je even weten of de nieuwe collectie er is?[/offtopic]Don't come closer, I might hurt you![]()
Als je wilt!!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan er een voor je meenemen? Ik ga zo nog langs het kruidvat..
? Bij mij in de buurt zijn ze niet te vinden!! (Kruidvat wel, stempelstets niet
)
![]()
aa-gap-ie-moe
Doe ik! Welke wil je hebben? Of allebei?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:34 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Als je wilt!!? Bij mij in de buurt zijn ze niet te vinden!! (Kruidvat wel, stempelstets niet
)
Ik ben binnen nu en een kwartier weg... anders neem ik ze wel allebei mee?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe ik! Welke wil je hebben? Of allebei?Don't come closer, I might hurt you![]()
Guess, heb je On the prowl en Mr&Mrs nog?
zo ja, dan hoop ik een mooie swap met je te kunnen maken
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Kak....quote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben binnen nu en een kwartier weg... anders neem ik ze wel allebei mee?![]()
Nou ben ik die stempelsetjes vergeten.... ik ga ma of di nog wel even langs.. sorry!Don't come closer, I might hurt you![]()
Die heb ik en die wil ik wel swappen (want hij is bruinig en ik draag qua kleding nooit bruin, dus denk dat ik deze nooit op zal doen. Hij is wel heel mooi!)quote:
wat heb jij voor mij in de aanbieiding?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 17:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
Die heb ik en die wil ik wel swappen (want hij is bruinig en ik draag qua kleding nooit bruin, dus denk dat ik deze nooit op zal doen. Hij is wel heel mooi!)
wat heb jij voor mij in de aanbieiding?
! Ik heb alleen niet zo veel te ruil, enkel dit. En nog nieuwe Essence - Fresh Start en Essence - SOS nail savers growth activator.
[ Bericht 2% gewijzigd door PeRi op 28-02-2010 18:11:17 ]Whatever I want.![]()
wat voor iets is die Fresh start?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Ik heb alleen niet zo veel te ruil, enkel dit. En nog nieuwe Essence - Fresh Start en Essence - SOS nail savers growth activator.
[ afbeelding ]
Een soort nagelreiniger die alle troep dat is achtergebleven op je nagels verwijdert, restjes nagellak, vet, of remover. Er zit een kwastje bij, zodat je het op je nagel kan druppen, en ik doe het dan eens in de zoveel tijd - beetje druppen en dan meestal met een wattenstaafje of -schijfje de restjes wegboenen. Het is niet echt grandioos geweldig spul, maar het ruikt wel lekkerquote:.
"Een frisse start: de nieuwe nagelreiniger verwijdert olie of nagellak remover op milde wijze en zorgt voor vlekkeloze nagels. De ideale basis voor een manicure. Fresh start heeft een plezierige, verfrissende mentholgeur."Whatever I want.![]()
Sorry voor de dames op wie ik nog niet gereageerd heb,ik zit sinds vanacht met giga kiespijn(denk ontsteking)en i.v.m zwangerschap mag ik geen pijnstillers(paracetamol maar dat helpt dus niet).Morgen naar de tandarts,hopelijk helpt die er me snel vanaf en dan kijk/lees en reageer ik ff op jullie berichtjes/pm,kan nu echt niet fatsoenlijk iets doen
Oef vervelend zeg, sterkte!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:18 schreef Guess. het volgende:
Sorry voor de dames op wie ik nog niet gereageerd heb,ik zit sinds vanacht met giga kiespijn(denk ontsteking)en i.v.m zwangerschap mag ik geen pijnstillers(paracetamol maar dat helpt dus niet).Morgen naar de tandarts,hopelijk helpt die er me snel vanaf en dan kijk/lees en reageer ik ff op jullie berichtjes/pm,kan nu echt niet fatsoenlijk iets doen
![]()
sterktequote:Op zondag 28 februari 2010 19:18 schreef Guess. het volgende:
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Guess, beterschap
Oei oei sorry dat ik zo bizar laat reageer! Ehm,, ik vind die met het vlindertje wel heel schattig, maar die andere plate is ook heel mooi.. Weet je wat? Kies jij maarquote:Op zondag 28 februari 2010 16:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak....![]()
Nou ben ik die stempelsetjes vergeten.... ik ga ma of di nog wel even langs.. sorry!
![]()
aa-gap-ie-moe
Ik heb ook nog een paar lakjes te ruil:
V.l.n.r.: Canberra, Jerusalem, Edinburgh, Philadelphia
Ik heb ze op de huishoudbeurs gekocht, maar het was 1 + 1 gratis en je moest hetzelfde potje nemen. Ik heb alleen aan 2 dezelfde potjes niet zo veelZe zijn dus allemaal nog nooit gebruikt, en zijn dekkend met 1 of 2 laagjes.
Iemand interesse?
[ Bericht 0% gewijzigd door deerntie op 01-03-2010 22:12:38 ]![]()
Ja! Alleen ik vind de rechtse 3 leuk! haha.. wat zoek jij voor kleuren?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef deerntie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze op de huishoudbeurs gekocht, maar het was 1 + 1 gratis en je moest hetzelfde potje nemen. Ik heb alleen aan 2 dezelfde potjes niet zo veelZe zijn dus allemaal nog nooit gebruikt, en zijn dekkend met 1 of 2 laagjes.
Iemand interesse?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
Als ik morgen op tijd klaar ben, ga ik voor je kijken!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:29 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Oei oei sorry dat ik zo bizar laat reageer! Ehm,, ik vind die met het vlindertje wel heel schattig, maar die andere plate is ook heel mooi.. Weet je wat? Kies jij maar
Het duurde even,
ter ruil/overname
4 hema kleurtjes /kleintjes blauw paars roze(die groene toch niet)
cartrice pink lady en ice princess silky glamour Heb alleen nog pink lady.
cartrice royal nights blauw en zilver
etos effect nails, lichtblauw, donkerblauw en paars
Ik heb een beetje te enthousiast teveel van hetzelfde gekocht
[ Bericht 3% gewijzigd door AmNaBa op 03-03-2010 00:41:04 ]![]()
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik morgen op tijd klaar ben, ga ik voor je kijken!
aa-gap-ie-moe
ik vind de paarse of roze wel cool, zit er bij mij wat tussen?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:46 schreef deerntie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand interesse?
![]()
kleurtjes met glans, niet al te opvallende kleuren. Ik hou in ieder geval niet van neon kleuren, roze/rood tinten(die hierboven dan weer wel:P) en hele donkere kleuren. En ik hou ook niet zo van creme lakjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! Alleen ik vind de rechtse 3 leuk! haha.. wat zoek jij voor kleuren?
![]()
Ik heb dit H&M lakje te ruil. Enchantress Emma is de naam. Het is een super fel licht blauw lakje met een subtiele glitter er in. Is in 2 laagjes dekkend. 1 a 2 keer opgehad. Maar ben toch meer dol op een donkerblauwe nagellak.
Misschien ruilen tegen een ander H&M lakje, en anders hoor ik het wel!
deerntie, ik heb wel interesse in het rechtse lichtroze lakje?
En AmNaBa, ik heb ook wel interesse in de middelste of de rechtse van de roze Catrice lakjes.
Voor een van jullie een donkerpaars lakje van Catrice?
(Dit zijn MiMu's nagels met het lakje: Catrice Purple Passion Deep Purple)![]()
Vind ik er wel heel gaaf uitzien.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef Sabinee het volgende:
deerntie, ik heb wel interesse in het rechtse lichtroze lakje?
En AmNaBa, ik heb ook wel interesse in de middelste of de rechtse van de roze Catrice lakjes.
Voor een van jullie een donkerpaars lakje van Catrice?
[ afbeelding ]
(Dit zijn MiMu's nagels met het lakje: Catrice Purple Passion Deep Purple)
pink lady - Ice Princess - Silky Glamour
(roze met glitter hij kleurt lichter dan lijkt in het flesje ) (wittig glitter) (parelmoerachtig niet echt roze)
zeg het maar, ik vind die paarse wel leuk om mee te ruilen)![]()
Er zit niet echt iets tussen wat ik leuk vindt, heb je nog meer lakjes die je zou willen ruilen die nog niet in dit topic staan?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind de paarse of roze wel cool, zit er bij mij wat tussen?
@ sabine, heb je ook nog andere lakjes die je zou willen ruilen? Ik vindt die paarse niet zo mooi eigenlijk.![]()
Ik zal even laten zien wat ik in de aanbieding hebquote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef deerntie het volgende:
[..]
kleurtjes met glans, niet al te opvallende kleuren. Ik hou in ieder geval niet van neon kleuren, roze/rood tinten(die hierboven dan weer wel:P) en hele donkere kleuren. En ik hou ook niet zo van creme lakjes.
tevens gelijk in het algemeen, mijn swapmateriaal het is best veel!
rimmel en l'oreal
bourjois, essence, maybelline nr 143
hema, opi off with her red (3.75ml)
action, essence, rimmel, essence
max factor diamond hard midnight silver, base, kleur en topcoat in 1
blauw
nepnagels
[ Bericht 21% gewijzigd door princess-a op 01-03-2010 22:42:19 ]Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain![]()
![]()
Ik vindt de twee rechtse lakjes wel leuk, er is alleen geen 3e die ik leuk vindt. Welke 2 van mij wil je hier het liefste voor hebben?![]()
De middelste 2quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef deerntie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vindt de twee rechtse lakjes wel leuk, er is alleen geen 3e die ik leuk vindt. Welke 2 van mij wil je hier het liefste voor hebben?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef deerntie het volgende:
[..]
Er zit niet echt iets tussen wat ik leuk vindt, heb je nog meer lakjes die je zou willen ruilen die nog niet in dit topic staan?
@ sabine, heb je ook nog andere lakjes die je zou willen ruilen? Ik vindt die paarse niet zo mooi eigenlijk.
![]()
![]()
Ik heb het volgende te ruil:
Essence nr16 sexy in black (bijna vol)
Essence nr05 sweet as candy (3/4 vol)
Catrice nr080 orchid pink (ongebruikt)
DA nr010 sparkling nails (3/4 vol)
1 of 2 van de onderstaande zou ik er graag voor terug willen:
OPI designer desire
OPI designer glamour
CG cloud nine
Amour rain glitter
OPI I only drink champagne
CG 2Nite
CG Cosmic
CG electric lilac
CG Magical
CG fairy dust
CG Kaleidoscope him out
CG Atlantis
CG Emerald sparkle
Color Club Revvvolution
CG meteor shower
OPI ink![]()
Ik heb ter ruil:
L.A. Colours Breathless Blue (vrij sheer) en Plum Wine.
Gosh Yellow Bombay, Essie Matte About You en Diamond Cosmetics Fiery Coral.
Sorry voor de craptastic foto's, als iemand swatches wilt zien geef even een gil. En nog over de Essie MAY: hij laat bij mij kleine witte puntjes achter, ik weet niet waardoor dit komt, maar daarom gaat 'ie dus weg.![]()
Even een updatequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
blauw, turqoise, groen
[ afbeelding ]
* groene glitter van Barry M is niet meer te ruil (2e van links)
* blauwe van Maybelline is niet meer te ruil (2e van rechts)
zilver / grijs
[ afbeelding ]
roze
[ afbeelding ]
rood / paars
[ afbeelding ]
kan blijkbaar niet meer wijzigen in het oorspronkelijke bericht
![]()
Die van OPI (van de 1e foto) is ook weg.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik heb ook wat te ruilen![]()
Rimmel London Green Grass (te groen voor mij)
LA Girl Dramatic (vind hem niet mooi)
LA Colors Enchantingit's the map in my mind that sends me on my way.![]()
@ disconnected, ik vindt dat lakje van LA Colors wel erg mooi. Heb je interesse in een van mijn lakjes misschien? (staan 1 pagina terug).![]()
Ik wil matte about you ruilen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Nune het volgende:
Ik heb ter ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de craptastic foto's, als iemand swatches wilt zien geef even een gil. En nog over de Essie MAY: hij laat bij mij kleine witte puntjes achter, ik weet niet waardoor dit komt, maar daarom gaat 'ie dus weg.
Hey, ik heb even gekeken maar vind ze niet zo bijzonder... I'm sorry!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:47 schreef deerntie het volgende:
@ disconnected, ik vindt dat lakje van LA Colors wel erg mooi. Heb je interesse in een van mijn lakjes misschien? (staan 1 pagina terug).
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Mag ik van jou anders die essence sexy in black van je overnemen??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:39 schreef mirannie het volgende:
Ik heb het volgende te ruil:
Essence nr16 sexy in black (bijna vol) OEW DIE WIL IK
1 of 2 van de onderstaande zou ik er graag voor terug willen: OPI designer desire
OPI designer glamour
CG cloud nine
Amour rain glitter
CG 2Nite
CG Cosmic
CG electric lilac
CG Magical
CG fairy dust
CG Kaleidoscope him out
CG Atlantis
CG Emerald sparkle
Color Club Revvvolution
CG meteor shower
OPI ink
PM me maar even anders over de prijs.
Ik heb helaas geen CG of Opi om mee te ruilen
Mijn ruilstash is net langsgekomen.
Groetjes,
AmNaBa![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:12 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Mag ik van jou anders die essence sexy in black van je overnemen??
PM me maar even anders over de prijs.
Ik heb helaas geen CG of Opi om mee te ruilen
Mijn ruilstash is net langsgekomen.
Groetjes,
AmNaBa
Mijn computer doet de hele dag al raar, maar ik wil jouw catrice ice princess wel. Zodra mijn computer meewerkt, ga ik je een PM sturen![]()
Prima ruil!!![]()
Iemand interesse in het ruilen van een Roze Konad stempellak(van mij) voor een OPI of China glaze of Nfu-Oh? of misschien een holo of matte topcoat?
[ Bericht 2% gewijzigd door PartyHardy op 03-03-2010 01:10:56 ]What if the hokey-pokey is really what it's all about?![]()
![]()
Essence Divalicious Red.
Hij viel bij mij rozerder uit dan rood, dus die wil ik ruilen.
OPI Blue my mind.
ORLY - Lola
Models own - Pastel Pink
Allemaal niet mijn kleuren, allemaal ook maar op één nagel of zelfs maar één hand geprobeerd.
Tegen de Models Own lak wil ik het liefst een Models own ruilen, en de rest. Tsja, zie wel.![]()
Orly Lolaquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:21 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Essence Divalicious Red.
Hij viel bij mij rozerder uit dan rood, dus die wil ik ruilen.
[ afbeelding ]
OPI Blue my mind.
[ afbeelding ]
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
Models own - Pastel Pink
Allemaal niet mijn kleuren, allemaal ook maar op één nagel of zelfs maar één hand geprobeerd.
Tegen de Models Own lak wil ik het liefst een Models own ruilen, en de rest. Tsja, zie wel.
![]()
Ik heb alleen niet zo veel te ruil.. De OPI lakjes die al eerder in dit topic staan heb ik te ruil, en roep anders even iets wat je leuk vind?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ik zoek evenquote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 16:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Orly Lola![]()
Ik heb alleen niet zo veel te ruil.. De OPI lakjes die al eerder in dit topic staan heb ik te ruil, en roep anders even iets wat je leuk vind?Is het goed als ik je dan een PM stuur?
![]()
Ik heb het stempelsetje voor je gehaald, die met de vlinder. Heb je iets leuks te ruil, of wil je gewoon geld overmaken? Oh, en PM me even je adres, dan gooi ik m morgen in de brievenbus!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik morgen op tijd klaar ben, ga ik voor je kijken!Don't come closer, I might hurt you![]()
oeeeh ik vind de Lola ook érrrgquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zoek evenIs het goed als ik je dan een PM stuur?
wat voorn iets wil je te ruil?But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..![]()
Heb je de Thunderbird en eventueel de wild lilac nog?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:48 schreef Kleintje19 het volgende:
Swap materiaal:
[ afbeelding ]
Gosh wild lilac (links) nooit gebruikt(alleen voor de tip), was vergeten dat ik opi a grape fit had besteld..![]()
[ afbeelding ]
Safari, de middelste 1x gebruikt, andere 2 nooit, mogen trouwens ook alle 3 voor 1 gave lak![]()
[ afbeelding ]
Gosh ocean, één keer gebruikt, ChG Thunderbird, ook 1 keer gebruikt.
[ afbeelding ]
Essence licht roze en een glitter topcoat.
Aids.![]()
Nou ja. Ligt er net aan wat jij te ruil hebt of wat je kwijt wiltquote:Op woensdag 3 maart 2010 @ 17:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
oeeeh ik vind de Lola ook érrrg
wat voorn iets wil je te ruil?Liefst wel iets met dezelfde grootte. Of zo.
![]()
![]()
![]()
Rimmel pulsation en NYX Girls Apricot
Allebei alleen op 1 nagel gebruikt, maar zijn niet mijn kleuren
(kleuren vallen iets donkerder uit op de foto)
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2010 20:09:27 ]![]()
![]()
Essie - Island Hopping.
Te ruil! Mooie kleur maar heb al te veel van dit soort kleuren, had 'm meer paars verwacht,.
Whatever I want.![]()
Oeh die Rimmelquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Rimmel pulsation en NYX Girls Apricot
Allebei alleen op 1 nagel gebruikt, maar zijn niet mijn kleuren
(kleuren vallen iets donkerder uit op de foto)
. Zie iets leuks bij mij staan? (bovenaan de pagina)
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo veel te ruil... gebruik eigenlijk zelf allesquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb het stempelsetje voor je gehaald, die met de vlinder. Heb je iets leuks te ruil, of wil je gewoon geld overmaken? Oh, en PM me even je adres, dan gooi ik m morgen in de brievenbus!
Ik PM je wel evenO+
aa-gap-ie-moe
nee sorryquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh die Rimmel. Zie iets leuks bij mij staan? (bovenaan de pagina)
je mag m wel overkopen als je wilt?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2010 10:40:26 ]![]()
Iets anders wat je zoekt evt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee sorry
je mag m wel overkopen als je wilt?
Essie MAY en Fiery Coral zijn weg.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:17 schreef Nune het volgende:
Ik heb ter ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de craptastic foto's, als iemand swatches wilt zien geef even een gil. En nog over de Essie MAY: hij laat bij mij kleine witte puntjes achter, ik weet niet waardoor dit komt, maar daarom gaat 'ie dus weg.![]()
![]()
Ook nog te ruil, helemaal vol:
En:
Gezocht:
seche vite
OPI designer desire
CG spin me round
OPI designer glamour
CG cloud nine
Color Club Revvvolution
CG FYI
CG it´s my turn
OPI merry midnight
CG 2Nite
CG Cosmic
CG electric lilac
CG fairy dust
CG Atlantis
CG Emerald sparkle
Amour rain glitter
CG meteor shower
OPI ink
Gosh rainbow
OPI holiday glow
OPI shim-merry chic![]()
Mijn ruillakjes
[img][/img]
Alleen de tweede van rechts is 2 keer gebruikt de rest is gebruikt op 1 nagel maar waren toch mijn kleur niet.![]()
Hoe heet die van CG?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:47 schreef miss--moana het volgende:
Mijn ruillakjes
[ [url=
Alleen de tweede van rechts is 2 keer gebruikt de rest is gebruikt op 1 nagel maar waren toch mijn kleur niet.
All good things are wild and free.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: