verzendkosten, zal wel 88 cent zijn. Tenzij je nog iets kwijt moetquote:Op maandag 22 februari 2010 13:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oeh, stripers. Wat wil je voor die 3 hebben?
Je hebt een PM.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verzendkosten, zal wel 88 cent zijn. Tenzij je nog iets kwijt moet
Maakt niet zoveel uit! Iets leuks, niet te licht (lichtroze en wittig heb ik in overvloed!). Heb jij iets in die categorie in de aanbieding??quote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat zoek jij eventueel in ruil voor die Mulberry Mayhem?
Ga ik je pm'enquote:Op maandag 22 februari 2010 17:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit! Iets leuks, niet te licht (lichtroze en wittig heb ik in overvloed!). Heb jij iets in die categorie in de aanbieding??
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:34 schreef Nune het volgende:
O ja even voor de duidelijkheid: mijn chocolate shake is onderweg naar Daph!
Wat zou je er voor willen hebben?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:30 schreef Sabinee het volgende:
Ik heb te ruil: Catrice Purple Passion in de kleur C03 Deep Purple. Vond hem in de winkel echt fantastisch maar het is voor mij toch echt niet de goede kleur.
Ik heb hem 2 x geprobeerd.
(Hier te zien op The Dutch Nailblog van MiMuhttp://thedutchnailblog.b(...)ion-deep-purple.html )
Qua ruil bedoel je? Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een nude kleurig lakje. Geen huidskleur maar een leuke lichtroze/peach-achtig iets zou leuk zijn. Anders ben ik gek op glitterquote:
Ik heb geen nudes en weinig glitterquote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Qua ruil bedoel je? Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een nude kleurig lakje. Geen huidskleur maar een leuke lichtroze/peach-achtig iets zou leuk zijn. Anders ben ik gek op glitter![]()
En tja, verkopen is de moeite bijna niet. Hij was volgens mij nog geen 3 euro?
Ik wil in awe of amber wel ruilen!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb toch maar foto's gemaakt, ze zijn behoorlijk kleurgetrouw.
In de aanbieding:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Mulberry Mayhem en Angelic, Eccence striper/tippainter Purple boost (dubbel), Colorama Tropical Punch
[ afbeelding ]
Orly Emerald Life, China Glaze Trousseau en CG In Awe of Amber
Ik weet niet of je iets tussen mijn lakjes ziet zitten?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die OPI-baguette me not wil ruilen? Heb hem misschien 2/3 keer opgehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee sorry!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet of je iets tussen mijn lakjes ziet zitten?
Anders wil ik m wel ruilen
Ik vind ze beiden onwijs mooi!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die OPI-baguette me not (roze/perzik) en pamplona purple (paars) wil ruilen? Heb beide misschien 2/3 keer opgehad.Zitten beide dus nog hartstikke vol.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klinkt goed! Heb je geen foto's van je stash? Ik vind namelijk alle kleurtjes wel wat hebben.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden onwijs mooi!
wat voor lakjes zou je graag willen? Dan ga ik even kijken of ik die voor je heb![]()
Heb er ongeveer 140 (van allerlei merken, ook oa Opi en China Glaze), dus dat moet wel goed gaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |