Dangerous wil ik wel hebben! Waar wil je eventueel tegen ruilen?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:02 schreef kieskleurig het volgende:
Leuk een ruiltopic!!
Ik heb 2 lakjes te ruil.
P2 dangerous, helemaal nieuw, vorige week gekocht en 1 pinknagel gelakt, maar niet mijn kleur.
Diamond cosmetics peach mist, te weinig peachkleur naar mijn zin, ook maar 1 nagel mee gelakt.
[ afbeelding ]
PeRi heb je een swatch van die stroll? Want die vind ik wel mooi!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:57 schreef PeRi het volgende:
Ik heb 2 nieuwe lakjes die nooit open zijn geweest;
[ afbeelding ]
China Glaze - Stroll
[ afbeelding ]
Helemaal links; Diamond Cosmetics - Iced Plum (iets minder paars dan de flits doet voorkomen)
Ik zoek nog een mooie peach kleur, dus echt peach niet dat hele lichte zoals de peach mist of een grijze lak.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dangerous wil ik wel hebben! Waar wil je eventueel tegen ruilen?
Welke OMG kleurtjesquote:Op zondag 21 februari 2010 19:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb er 3 in de aanbieding, zal morgen bij daglicht foto's maken. En ik twijfel over een aantal OMG lakjes. Ik vind de kleur niet zo geweldig, maar ik heb de collectie bijna compleet, en om er dan een paar weg te doen vind ik ook weer zonde...
Niet van mezelf, wel van Googlequote:Op zondag 21 februari 2010 20:04 schreef Mss het volgende:
[..]
PeRi heb je een swatch van die stroll? Want die vind ik wel mooi!
die roze OPIquote:Op zondag 21 februari 2010 20:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
twee manhatten kleurtjes, OPI if the fuchsia fits en nog een OPI-winterrood... de Essie is al weg. Iemand interesse?
Ik heb geen gekke kleurtjes, dus voor mij houdt het al opquote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef zoeperzazke het volgende:
de OPI is Glove you so much. Wat ik zoek? Geen sheer, nude of oranje. Liefst gekke kleurtjes!
OPI's zijn mini'tjes he!
Oeh, die vind ik eigenlijk wel heel erg mooi! Maar ik heb het zooitje eens bekeken, en ik heb eigenlijk niks om te ruilenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet van mezelf, wel van Google.
http://3.bp.blogspot.com/(...)lPo/s400/stroll2.jpg
http://www.flickr.com/photos/mollyhell/3744514733
http://www.makeupandbeaut(...)-diva-stroll-737.jpg
http://i412.photobucket.com/albums/pp201/OfficialShew/Stroll.jpg
je mag 'm ook kopen als je 'm graag wil, vind ik geen probleem. PM anders ff als je er over na hebt gedachtquote:Op zondag 21 februari 2010 20:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Oeh, die vind ik eigenlijk wel heel erg mooi! Maar ik heb het zooitje eens bekeken, en ik heb eigenlijk niks om te ruilenIk heb zo weinig, en ik vind het eigenlijk allemaal wel mooi.
Geen idee, wat heb jequote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef Tammymara het volgende:
Peri, Wat wil jij graag voor die stroll?
Achterop, naast de streepjescodequote:Op zondag 21 februari 2010 21:24 schreef Tammymara het volgende:
Waar staat de naam bij de lakjes van kruidvat, Essence multi dimension? De sticker is van de dop af en ik kan het niet vinden
Ik geloof dat het deze is:
[ afbeelding ]
maar maak morgen wel een fatsoendelijke foto.
En deze: nr 21: fabuless (niet mijn kleurtje, NOOIT opgehad)
[ afbeelding ]
De rest zoek ik morgen even uit in het licht want dit is een ramp!
Is Fabuless een donkerblauwe kleur?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:24 schreef Tammymara het volgende:
Waar staat de naam bij de lakjes van kruidvat, Essence multi dimension? De sticker is van de dop af en ik kan het niet vinden
Ik geloof dat het deze is:
[ afbeelding ]
maar maak morgen wel een fatsoendelijke foto.
En deze: nr 21: fabuless (niet mijn kleurtje, NOOIT opgehad)
[ afbeelding ]
De rest zoek ik morgen even uit in het licht want dit is een ramp!
nummer 15 is party onquote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb die colour en go 16 als dat gewoon zwart is, Welke kleur is 15?
Die wil ik best kwijt als je wat leuks in de aanbieding hebt
Sorry, het is nr 21: Fabuless, of zo (kan het niet lezen)
Ik dacht, zwart is zwart
Oh oke, dan is het helaas niets voor mij.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:30 schreef Tammymara het volgende:
Nee, Die is zwart (Vind ik) maar als ik m opdoe (op mijn pink geprobeerd) is hij antraciet lijkt het wel. Ik vind hem in elk geval niet mooi en na een laagje weer afgedaan.
@Princess-A : Dank je ! Gevonden!
Waarom niet, we weten waar we aan beginnen met jouquote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef Ainnir het volgende:
Ruiltopic![]()
Mag ik ook meedoen? ik zit in Amerika
Ik zou eventueel ook een aantal Essence lakjes voor je willen halen en opsturen naar Amerika, als je dat zou willen?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:47 schreef Ainnir het volgende:
Ruiltopic![]()
Mag ik ook meedoen? ik zit in Amerika
Of Gosh, of catrice. In elk geval: lakjes die je in Amerika niet hebtquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou eventueel ook een aantal Essence lakjes voor je willen halen en opsturen naar Amerika, als je dat zou willen?
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of Gosh, of catrice. In elk geval: lakjes die je in Amerika niet hebt
Ga jij maar eens een lijstje maken!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:14 schreef Ainnir het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Straks maar ff een lijstje gaan maken
MissJ was het eerstquote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
Kleintje19 wou je die lakjes nog ruilen?
Ja, ik!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef Daph_ het volgende:
Is er nog iemand die Essence Chocolat Shake kwijt wil uit de Creamylicious Collection?
Nee, ik heb nog wel een Iced Chai Latte liggen voor de liefhebber, vind er geen biet aanquote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef Daph_ het volgende:
Is er nog iemand die Essence Chocolat Shake kwijt wil uit de Creamylicious Collection?
Die van mij is ook nog in de aanbieding ja, ik vind hem ook maar zo zo.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog wel een Iced Chai Latte liggen voor de liefhebber, vind er geen biet aan
Nou ja, ik wil hem graag kwijt want ik draag hem toch nooit. Beetje zonde van de (toch al niet grote) ruimte die hij inneemt.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe geweldig! Ik dacht dat er iemand was die 'm kwijt wilde, maar wist niet meer wie..
Wat zoek jij eventueel in ruil voor die Mulberry Mayhem?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb toch maar foto's gemaakt, ze zijn behoorlijk kleurgetrouw.
In de aanbieding:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Mulberry Mayhem en Angelic, Eccence striper/tippainter Purple boost (dubbel), Colorama Tropical Punch
[ afbeelding ]
Orly Emerald Life, China Glaze Trousseau en CG In Awe of Amber
Oeh, stripers. Wat wil je voor die 3 hebben?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Aangeboden:
[ afbeelding ]
VLNR: Essence creamylicious Iced Chai Latte, 2True in paars, rood en geel, Maybelline Plum
[ afbeelding ]
Zes neonlakjes en drie stripers in zwart, wit, zilver
Ik doe deze weg omdat ik ze nooit op doe (te fel of mijn kleur niet, en nailarten kan ik niet)
Alles tegen verzendkosten of een leuk ruillakjeDenk: groen, blauw, grijs
verzendkosten, zal wel 88 cent zijn. Tenzij je nog iets kwijt moetquote:Op maandag 22 februari 2010 13:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oeh, stripers. Wat wil je voor die 3 hebben?
Je hebt een PM.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verzendkosten, zal wel 88 cent zijn. Tenzij je nog iets kwijt moet
Maakt niet zoveel uit! Iets leuks, niet te licht (lichtroze en wittig heb ik in overvloed!). Heb jij iets in die categorie in de aanbieding??quote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat zoek jij eventueel in ruil voor die Mulberry Mayhem?
Ga ik je pm'enquote:Op maandag 22 februari 2010 17:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit! Iets leuks, niet te licht (lichtroze en wittig heb ik in overvloed!). Heb jij iets in die categorie in de aanbieding??
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:34 schreef Nune het volgende:
O ja even voor de duidelijkheid: mijn chocolate shake is onderweg naar Daph!
Wat zou je er voor willen hebben?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:30 schreef Sabinee het volgende:
Ik heb te ruil: Catrice Purple Passion in de kleur C03 Deep Purple. Vond hem in de winkel echt fantastisch maar het is voor mij toch echt niet de goede kleur.
Ik heb hem 2 x geprobeerd.
(Hier te zien op The Dutch Nailblog van MiMuhttp://thedutchnailblog.b(...)ion-deep-purple.html )
Qua ruil bedoel je? Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een nude kleurig lakje. Geen huidskleur maar een leuke lichtroze/peach-achtig iets zou leuk zijn. Anders ben ik gek op glitterquote:
Ik heb geen nudes en weinig glitterquote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Qua ruil bedoel je? Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een nude kleurig lakje. Geen huidskleur maar een leuke lichtroze/peach-achtig iets zou leuk zijn. Anders ben ik gek op glitter![]()
En tja, verkopen is de moeite bijna niet. Hij was volgens mij nog geen 3 euro?
Ik wil in awe of amber wel ruilen!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb toch maar foto's gemaakt, ze zijn behoorlijk kleurgetrouw.
In de aanbieding:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Mulberry Mayhem en Angelic, Eccence striper/tippainter Purple boost (dubbel), Colorama Tropical Punch
[ afbeelding ]
Orly Emerald Life, China Glaze Trousseau en CG In Awe of Amber
Ik weet niet of je iets tussen mijn lakjes ziet zitten?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die OPI-baguette me not wil ruilen? Heb hem misschien 2/3 keer opgehad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee sorry!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet of je iets tussen mijn lakjes ziet zitten?
Anders wil ik m wel ruilen
Ik vind ze beiden onwijs mooi!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:43 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die OPI-baguette me not (roze/perzik) en pamplona purple (paars) wil ruilen? Heb beide misschien 2/3 keer opgehad.Zitten beide dus nog hartstikke vol.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klinkt goed! Heb je geen foto's van je stash? Ik vind namelijk alle kleurtjes wel wat hebben.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden onwijs mooi!
wat voor lakjes zou je graag willen? Dan ga ik even kijken of ik die voor je heb![]()
Heb er ongeveer 140 (van allerlei merken, ook oa Opi en China Glaze), dus dat moet wel goed gaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |