Ik heb je een pm gestuurd!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hierbij de lakjes: voor prijzen en evt foto's pm graag!
Omdat het er nogal veel zijn heb ik maar even een spreadsheet gemaakt.
Lakjes van A England Opi China Glaze Nfu-Oh RBL etc...
Heel veel lakjes te koop
Er staat ook nog wat nailart spul op en topcoats etc.
Meerdere laagjes (niet te dik lakken) is vaak het makkelijkst. Er is in ieder geval geen wondermerk dat altijd in één laag dekkende lakjes heeft.quote:Op maandag 10 november 2014 12:44 schreef Maraca het volgende:
Ik heb geen nagellak om te ruilen, maar zag ook niet direct een ander nagellak topicDus even een vraagje:
Ik heb acrylnagels met zo'n wit tipje. Deze kun je gewoon lakken en dat wil ik ook graag eens doen. Maar daar heb ik wel dikkere nagellak voor nodig, dan de reguliere (anders zie je nog steeds een witte tip). Is er een merk die jullie mij kunnen aanraden die voldoende dekt? Of is het een kwestie van meerdere lagen over elkaar?
Krijg je foto niet in het bericht zelf. .. dus hou het maar op de link :/quote:Op maandag 10 november 2014 11:31 schreef mar10510 het volgende:
ik heb een sensationail te ruil!!
Of te koop
purple orchid
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
even zo gezien ik de foto er zo snel niet in krijg
Heb er nog een hoop lakjes bijgezetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hierbij de lakjes: voor prijzen en evt foto's pm graag!
Omdat het er nogal veel zijn heb ik maar even een spreadsheet gemaakt.
Lakjes van A England Opi China Glaze Nfu-Oh RBL etc...
Heel veel lakjes te koop
Er staat ook nog wat nailart spul op en topcoats etc.
Ik zou Scrangie wel willenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb er nog een hoop lakjes bijgezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |