neejoh!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is wel erg klein hoor, een grote lak als OPI past er in zn uppie net in denk ik.
Ik zou ook een tandje groter erbij nemen, 245x170 voor ¤0.13, kunnen er minstens 2 in dan.
als A4 = 30x20 cm (grof genomen) dan is die envelop zelfs groter dan A5quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee toch? Ben ik nou gek?. Volgens mij is dat echt een kleinere envelop?
Oh wacht, ik zit verkeerd te rekenen. Let niet op mij, het is al laatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neejoh!
past prima, ik heb ze zelf ook liggen hier
Dat is alleen excl. btw en je betaald ¤5.85 verzendkostenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow ok!
goed dat ik dat weet, kom elke dag op het station en daar is een bruna
Net op www.enveloppe.nl ook iets moois gezien, ze kosten daar maar 0,08 per stuk en je hoeft er niet gelijk 200 te bestellen. Grootte is 195 x 115 mm. Is dat groot genoeg voor lakjes? En hoeveel zou je daar in kunnen doen?
hmm ja zag het netquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is alleen excl. btw en je betaald ¤5.85 verzendkosten
heb je nog dure enveloppen
ik weet niet of ze echt 2 euro zijn he, ik gok maar watquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
hmm ja zag het net![]()
dan kan ik er dus beter 10 voor 2 euri kopen bij de Bruna dat is dan goedkoper dan bijv 50 via die site wat dan in totaal 11,31 kost.
Of ik moet er echt 100 bestellen, maar ja, dat is weer wat overdreven
haha, nou ja, ik ga morgen iig even bij de Bruna kijken en dan merk ik het welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of ze echt 2 euro zijn he, ik gok maar watzal niet veel schelen, maar toch
/bijdehand stand aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als A4 = 30x20 cm (grof genomen) dan is die envelop zelfs groter dan A5
dus je bent gek![]()
ow, en HEMA:
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)ppen-(14110360).aspx
bijdehantjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
/bijdehand stand aan
nou niet precies, want een envelop bedoel voor die maten zijn anders![]()
een a4 is 210 x 297 dus een a4 envelop 229 x 324 mm
een a5 is een a4 dubbel gevouwen 148,5 x 210, de envelop van een a5 is dus 220 x 160 mm
de envelop is dus zeker geen a5 maar gewoon "een" envelop![]()
*sorry ik ben een dtper en ik maak veel te veel enveloppen op*
/bijdehand stand uit
laten we het erop houden dat dat een a6 envelopje isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijdehantjes
ik heb dat ook gedaan in mijn eerste baan, maar vakkundig uit geheugen gewist
Heb je de donkerblauwe Maybelline(?) nog?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef MissJ het volgende:
iig voor tliciouz en eventueel andere geïnteresseerden, de lakjes die ik wil ruilen:
nudes / goud / neutrale kleuren
[ afbeelding ]
blauw, turqoise, groen
[ afbeelding ]
* groene Barry M is voor Kleintje19 gereserveerd
zilver / grijs
[ afbeelding ]
roze
[ afbeelding ]
rood / paars
[ afbeelding ]
Foto's allemaal in het donker met flits gemaakt.
Namen van de lakjes zal ik er nog bij zetten.
Als je een swatch wil zien, vraag gerust, dan lak ik even een nagel en plaats ik daarvan een foto
Ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Crientj het volgende:
Heb je de donkerblauwe Maybelline(?) nog?![]()
Ik heb momenteel dit; Nagellak ruiltopic!quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja!
en wat heb jij in de aanbieding?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:12 schreef Lindytje het volgende:
Nog 1 in de aanbieding! (vanmorgen 8 lakjes besteld, bestel ik er 1 die ik al heb...)
Edit: vergeven aan Mss!!
Ik hoop eigenlijk op een leuke swap, en dan niet met een ander nude kleurtjequote:Op woensdag 24 februari 2010 18:26 schreef Juud- het volgende:
Ja ik, ik vind 'm mooi Burdie! Alleen heb ik nogal weinig te ruilen (want ik heb niet zo'n grote collectie), alleen die ene van Herome. Anders wil ik em wel van je overopen?
Ooh die lila van Gosh wil ik wel van je overnemenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:48 schreef Kleintje19 het volgende:
Swap materiaal:
[ afbeelding ]
Gosh wild lilac (links) nooit gebruikt(alleen voor de tip), was vergeten dat ik opi a grape fit had besteld..![]()
[ afbeelding ]
Safari, de middelste 1x gebruikt, andere 2 nooit, mogen trouwens ook alle 3 voor 1 gave lak![]()
[ afbeelding ]
Gosh ocean, één keer gebruikt, ChG Thunderbird, ook 1 keer gebruikt.
[ afbeelding ]
Essence licht roze en een glitter topcoat.
is goed!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:50 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ooh die lila van Gosh wil ik wel van je overnemenvind ik echt mooi! ik zal eens een foto maken van wat ik allemaal in de aanbieding heb! misschien zit er iets voor je tussen (en anders voor de rest)
Foto volgt..
Ik heb interresse in de konad stempellak!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:20 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Konad stempellak fel roze (maar 1 keer gebruikt)
Essence roze glitter striper
2 lakjes van DA (lijken wat donkerder dan ze zijn)
Die linkse heeft blauwe shimmer..
[ afbeelding ]
Manhattan lichtroze/lila
Rimmel nail tip whitener (gebroken wit)
Miss Helen parelmoerlakje
Lichtbruin/goud parelmoerlak
Ik weet het eigenlijk niet zo goed, het liefste een zilvere holo, of duochromo of matte topcoat, suede of iets dergelijks.. iets aparts ervoor in de plaats vind ik wel leuk en heb ik nog niet echt..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb interresse in de konad stempellak!![]()
Wat voor iets wil je graag hebben?
Hmmm.. Ik heb niet zo heel veel boeiends eigenlijk..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:41 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet zo goed, het liefste een zilvere holo, of duochromo of matte topcoat, suede of iets dergelijks.. iets aparts ervoor in de plaats vind ik wel leuk en heb ik nog niet echt..
Die Suzi skis in the Pyrenees suedequote:
Hoi en welkomquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Spring10 het volgende:
Evil ladies![]()
Al een paar maanden lurk ik met jullie mee in het nageltopic en intussen ben ik al 3 TD bestellingen en diverse losse nagellakjachten verder...
Mijn nagels zijn even terug bij af. Ze spleten en scheurden zoveel dat ik maar weer even kort begin, met een kuurtje.
Meeposten is voor mij heel gevaarlijk, want ik ben niet alleen verslavingsgevoelig voor nagellak maar zeker ook voor posten op een forum.![]()
Ik heb wél ruilmateriaal, dus toch maar een account aangemaakt.
Ik hou zelf van subtiele glitters, alle kleuren behalve neons en heel knallend.
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Orly blue suede - mat is niet mijn ding (schoolborden) - 1 keer gebruikt
OPI Suzi skis in the Pyrenees suede - donkergrijs, toch niet mijn kleur. What was I thinking? - 1 keer gebruikt
Essi Angora Cardi - love this colour. Maarrr. had ik even beter opgelet, dan wist ik dat Essence Spot on een dupe was, en die heb ik al. - niet gebruikt
Hema nr 83 - niet mijn kleurtje - 1 keer gebruikt
China Glaze Awaken - donkergrijs.....- niet gebruikt
Niets voor mij, sorry.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 @ 19:12 schreef Burdie het volgende:
Wil niemand mijn Essie Eternal Optimist ruilen?
Tegen wat zou je hem willen ruilen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef Burdie het volgende:
Wil niemand mijn Essie Eternal Optimist ruilen?
Heb je de baquette me not nog?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tegen wat zou je hem willen ruilen?
Oh die post die ik geplaatst heb geld niet meer, doe ze beide alsnog niet weg sorry!quote:
Ow ik wil die Orly blue suede wel,ik ga even foto's maken van wat ik in de aanbieding hebquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Spring10 het volgende:
Evil ladies![]()
Al een paar maanden lurk ik met jullie mee in het nageltopic en intussen ben ik al 3 TD bestellingen en diverse losse nagellakjachten verder...
Mijn nagels zijn even terug bij af. Ze spleten en scheurden zoveel dat ik maar weer even kort begin, met een kuurtje.
Meeposten is voor mij heel gevaarlijk, want ik ben niet alleen verslavingsgevoelig voor nagellak maar zeker ook voor posten op een forum.![]()
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
OPI Suzi skis in the Pyrenees suede - donkergrijs, toch niet mijn kleur. What was I thinking? - 1 keer gebruikt
Essi Angora Cardi - love this colour. Maarrr. had ik even beter opgelet, dan wist ik dat Essence Spot on een dupe was, en die heb ik al. - niet gebruikt
Ja, een wereld van lakjes gaat voor mij open, maar ik heb géén idee wat jij allemaal hebt. Wat wil je kwijt? Of moet ik even terugzoeken?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die Suzi skis in the Pyrenees suede![]()
Roep maar iets wat je terug wil? Weet niet of ik iets heb.. en anders wil ik em wel overkopen
Die Iced Plum lijkt mooi, maar ik lees dat ie transparant is? Ik kan geen swatches vinden...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoi en welkom
Ik zou wel Essie - Angora Cardi willen, als backup voor mezelf. Prachtige kleur en fijne lak.
Ik heb hier wat lakjes staan die ik kan ruilen, wil 'm ook wel overkopen als je dat liever hebt.
ik heb ook wel intresse in blue suede van orly en chg awaken, bovenaan deze pagina staan mijn kleurtjes, weet niet of er iets tussen zit..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Spring10 het volgende:
Evil ladies![]()
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Uhm ik heb niet zo super veel, vooral veel Essence, maar dat vind ik dan niet zo'n super eerlijke ruil.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:47 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Ja, een wereld van lakjes gaat voor mij open, maar ik heb géén idee wat jij allemaal hebt. Wat wil je kwijt? Of moet ik even terugzoeken?
[..]
Die Iced Plum lijkt mooi, maar ik lees dat ie transparant is? Ik kan geen swatches vinden...
Op de foto lijkt de Etos Effect nails meer roze. Is die kleur een beetje natuurgetrouw?
Ik weet niet of je van de Konad bent maar wil anders de OPI wel ruilen tegen knalroze stempellak? Of een paar andere lakjes die bij mijn post hierboven staan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:57 schreef Spring10 het volgende:
Evil ladies![]()
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Ik vind hem wel mooi maar kijk eerst nog eventjes verder naar iets aparts, ik hou het in de gatenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik heb niet zo heel veel boeiends eigenlijk..
Diamond Cosmetics - hi ho silver? Weet niet of je dat iets vind?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef Spring10 het volgende:
@ Guess - ben benieuwd!
@ kleintje - Awaken vs Gosh Ocean?
@ Joysa - naturel is goed, nude niet echt. Roept u maar!
Nee, Konad doe ik (nogquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:02 schreef PartyHardy het volgende:
Ik weet niet of je van de Konad bent maar wil anders de OPI wel ruilen tegen knalroze stempellak? Of een paar andere lakjes die bij mijn post hierboven staan?
Dit zijn mijn te ruil aangeboden lakjes, maar mocht er niks tussen zitten kunnen we misschien nog even verder overleggen? (oeh ik wil de suede zo graagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef Spring10 het volgende:
@ Joysa - naturel is goed, nude niet echt. Roept u maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Dulce de LecheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Malaysian mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Matched LuggageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Let them eat rice cakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Privacy pleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Second honeymoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Mi so happy with this colorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Have a tempura tan-trumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Mimosas for mr. & mrs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OPI Vanilla zuelaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjes in spoilers anders werd bericht zo lang, en van internet gehaaldThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: