heb helaas nog geen stash foto'squote:Op maandag 22 februari 2010 23:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Heb je geen foto's van je stash? Ik vind namelijk alle kleurtjes wel wat hebben.
Is prima, ik wacht geduldig af!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
heb helaas nog geen stash foto's![]()
heb wel heel wat staan wat ik denk ik nooit of bijna nooit ga gebruiken.
Ga ik morgenavond uitzoeken en foto's van maken (nu beetje laat, morgen weer vroeg op), is dat ok?
Ik heb je terug gePM'tquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb geen nudes en weinig glitter. Ik heb je even gepm'd, heb wel eventueel een glitter tippainter of Etos Effect Nails
.
Prima!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:58 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Ik heb je terug gePM't
Ik gebruik dus geen tippainters en rood staat me nietDus als iemand nog wil ruilen; hij is nog beschikbaar. Anders gaat-ie voor een euro + verzendkosten naar PeRi, als zij dat wil.
Heb ik nog!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:58 schreef Maria2.0 het volgende:
Lindy, heb je de Orly emerald life nog? Wat zou je er voor willen hebben?
je hebt een pmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb ik nog!!
En iemand vroeg ook In awe of Amber, dus ik reageer hier maar even in een keer wat ik een beetje zoek:
Ik ben redelijk verliefd op paars, blauw en glitters. Roze en rood heb ik al heel veel. Oranje en groen draag ik eigenlijk niet... Dus als jullie daarvan iets in de aanbieding hebben?
Ja... bij mij wel geloof ik.... fast dry topcoat doet echter wonderen... Zal ik hem nog eens voor je uitproberen? Welke topcoat gebruik jij?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Hmm...Zie alleen dat die Orly enorm langzaam droogt? Dat is een dik minpunt
Ik zou de groene en roze van barry m wel willen ruilen, die zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef MissJ het volgende:
iig voor tliciouz en eventueel andere geïnteresseerden, de lakjes die ik wil ruilen:
nudes / goud / neutrale kleuren
[ afbeelding ]
blauw, turqoise, groen
[ afbeelding ]
* groene Barry M is voor Kleintje19 gereserveerd
zilver / grijs
[ afbeelding ]
roze
[ afbeelding ]
rood / paars
[ afbeelding ]
Foto's allemaal in het donker met flits gemaakt.
Namen van de lakjes zal ik er nog bij zetten.
Als je een swatch wil zien, vraag gerust, dan lak ik even een nagel en plaats ik daarvan een foto
Groene glitter is al door Kleintje19 gereserveerd...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou de groene en roze van barry m wel willen ruilen, die zijn
heb jij ook die disco glitter? die paars blauwe?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
Groene glitter is al door Kleintje19 gereserveerd...
roze is nog beschikbaar + die disco glitter van Models Own (zoals in andere topic gemeld)
Als je uitgetwijfeld bent en wilt ruilen, kun je mij dan een gilletje geven ? Want die collectie vind ik zóquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:54 schreef Lindytje het volgende:
Update!
Lakjes met een kruis erdoor zijn vergeven! Orly is interesse voor misschien, de rest is er nog!
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik twijfel nog steeds over een paar uit de OMG-reeks....
Zal ik doen! Twijfel over GR8 en L8R G8R... zijn kleurtjes die ik niet snel op zal doen, maar ik heb de collectie bijna compleet... maar ja, om ze nou te laten verstoffen omdat ik de collectie bijna compleet heb... Ik kom er nog niet uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je uitgetwijfeld bent en wilt ruilen, kun je mij dan een gilletje geven ? Want die collectie vind ik zó.
Alleen dan natuurlijk
oeh, l8r g8r is echt een van mijn favorieten juistquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zal ik doen! Twijfel over GR8 en L8R G8R... zijn kleurtjes die ik niet snel op zal doen, maar ik heb de collectie bijna compleet... maar ja, om ze nou te laten verstoffen omdat ik de collectie bijna compleet heb... Ik kom er nog niet uit
Dat willen we allemaal graag wetenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je uitgetwijfeld bent en wilt ruilen, kun je mij dan een gilletje geven ? Want die collectie vind ik zó.
Alleen dan natuurlijk
Ik heb er een hobby van gemaakt om achter het net te vissen, laat ik het voor zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal graag weten.
Je mag me PM'en en een gooi doen naar een lakje wat je er tegen wilt ruilen, of je plempt het hier neer. Ik sta in ieder geval voor (bijna) alles open, zo lang het maar geen sheer is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gooi mijn ChG Turned up Turquoise en GOSH Purple heart er in.
Ik heb wel interesse in Nune's peachy keen
Oh... oke... vandaar. Ik gebruik Seche Vite, daar kan je alles onder smeren...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:09 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik gebruik Hema topcoat Lindy. Maar ik ben een sucker voor sneldrogend, dat is ook 1 van de redenen dat ik Tempest weg wil doen....
Ik wil graag de Turned up Turqoise ruilen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik gooi mijn ChG Turned up Turquoise en GOSH Purple heart er in.
Ik heb wel interesse in Nune's peachy keen
is die iced plum van jou erg sheer? hebbie een swatch? kan niks vinden met goochelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil graag de Turned up Turqoise ruilen!
Ja hij is aardig sheer. Ik heb 'm op mn duim getest - had 3 laagjes nodig om 'm mooi te krijgen. Alleen geen foto van gemaakt, sorry.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is die iced plum van jou erg sheer?
Welke OPI is dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef MissJ het volgende:
iig voor tliciouz en eventueel andere geïnteresseerden, de lakjes die ik wil ruilen:
nudes / goud / neutrale kleuren
drie laagjes is te overzien, en goed om te layeren wellicht. Ik denk dat we wel iets kunnen regelenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja hij is aardig sheer. Ik heb 'm op mn duim getest - had 3 laagjes nodig om 'm mooi te krijgen. Alleen geen foto van gemaakt, sorry.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef Lindytje het volgende:
Ach, what the hell... ik heb de collectie toch al niet helemaal compleet...
L8R G8R & GR8 zijn in de aanbieding!
(maar dan wil ik wel graag een mooie ruil... Of is dat een aso-eis?? hahahaha, ik vind het een beetje moeilijk om ze weg te doen, dus ik zoek gewoon een goede vervanger...)
Chicago Champagne Toastquote:
Nicequote:
Oeiiii ik vind heel erg veel leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
NiceWat voor iets zou je willen hebben? Ga ik eens kijken of ik ruilstuff heb
verkopen ze ook gewoon bij de bruna, zijn niet zo heel duurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef MissJ het volgende:
Wie weet of de Hema ook die bubbel enveloppen verkoopt?
en zo ja hoeveel kosten ze dan?
heb namelijk bij www.enveloppenland.nl gezien dat je ze daar ook kan kopen, maar dan moet je er gelijk 200 nemen
ooow ok!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verkopen ze ook gewoon bij de bruna, zijn niet zo heel duur2 euro voor 10 ofzo?
da's A5, kun je er 4 tot 5 in kwijtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow ok!
goed dat ik dat weet, kom elke dag op het station en daar is een bruna
Net op www.enveloppe.nl ook iets moois gezien, ze kosten daar maar 0,08 per stuk en je hoeft er niet gelijk 200 te bestellen. Grootte is 195 x 115 mm. Is dat groot genoeg voor lakjes? En hoeveel zou je daar in kunnen doen?
Dat is wel erg klein hoor, een grote lak als OPI past er in zn uppie net in denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow ok!
goed dat ik dat weet, kom elke dag op het station en daar is een bruna
Net op www.enveloppe.nl ook iets moois gezien, ze kosten daar maar 0,08 per stuk en je hoeft er niet gelijk 200 te bestellen. Grootte is 195 x 115 mm. Is dat groot genoeg voor lakjes? En hoeveel zou je daar in kunnen doen?
Nee toch? Ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's A5, kun je er 4 tot 5 in kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |