Ik wil m toch wel hebben eigenlijk... kijken of ik er wel mee om kan gaan. Vast niet, maar ik ben eigenwijs..quote:Op zondag 28 februari 2010 13:08 schreef Debsterr het volgende:
Te ruil aangeboden:
[ afbeelding ]
Foto is van internet, ik kan met deze lak niet omgaan. Heb 'm geprobeerd op 5 nagels, verder nooit gebruikt. Applicatie is slecht, dus denk goed na voordat je deze eventueel wilt hebben!

Hooguit iets van Essence of Gosh ervoor terug!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil m toch wel hebben eigenlijk... kijken of ik er wel mee om kan gaan. Vast niet, maar ik ben eigenwijs..
Wat zou je er voor terug willen?? (ik heb in de holo-categorie in elk geval GR8 en L8R G8R in de aanbieding...)

Wat voor iets wil je? Kleur-voorkeur? Roep maar iets, dan kijk ik of ik iets heb!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hooguit iets van Essence of Gosh ervoor terug!

Uhm... donkerblauw of glitter of iets van pastelquote:Op zondag 28 februari 2010 13:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat voor iets wil je? Kleur-voorkeur? Roep maar iets, dan kijk ik of ik iets heb!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you

quote:Op zondag 28 februari 2010 13:35 schreef Lindytje het volgende:
Even kijken... (ik heb niet zo'n berg essence... maar ik ga straks naar de kruidvat, dus je kan ook nog een wensje doorgeven..)
Ik heb wel Rock Rebell van Essence (maar das echt zo'n kleintje..)
En van Gosh heb ik Sparkle en Sweet Peach...Weet je wat, ik doe gewoon die Gosh voor je op de bus tegen verzendkosten, en als ik dan een keer iets hier van jou zie staan dan hou ik 't tegoed. Die Gosh lakt zoooo lastig dat ik eerst wil weten of je er wel iets mee kunt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good

Wat lief!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weet je wat, ik doe gewoon die Gosh voor je op de bus tegen verzendkosten, en als ik dan een keer iets hier van jou zie staan dan hou ik 't tegoed. Die Gosh lakt zoooo lastig dat ik eerst wil weten of je er wel iets mee kunt!

Jup, die lijst bewaar ik zorgvuldigquote:Op zondag 28 februari 2010 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat lief!!!![]()
![]()
Je hebt mijn adres denk ik nog? Ik heb jouw rekeningnummer ook nog, dus dan maak ik de verzendkosten naar je over! Laat je dan even weten hoeveel het is?
En je houdt zeker nog een lakje van me tegoed dan!

Hahahaha, you can hunt us down any moment....quote:Op zondag 28 februari 2010 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, die lijst bewaar ik zorgvuldig. Waarschijnlijk gaat 'ie morgen op de post
.

Ik kan er een voor je meenemen? Ik ga zo nog langs het kruidvat..quote:Op zondag 28 februari 2010 13:49 schreef Agapimou het volgende:
Ladiesss
Ik ben op zoek naar een stempel set van het kruidvatAnybody?

[offtopic]Laat je even weten of de nieuwe collectie er is?[/offtopic]quote:Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan er een voor je meenemen? Ik ga zo nog langs het kruidvat..

Doe ik!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[offtopic]Laat je even weten of de nieuwe collectie er is?[/offtopic]

Als je wilt!!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan er een voor je meenemen? Ik ga zo nog langs het kruidvat..

Doe ik! Welke wil je hebben? Of allebei?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:34 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Als je wilt!!? Bij mij in de buurt zijn ze niet te vinden!! (Kruidvat wel, stempelstets niet
)
![]()

Ik ben binnen nu en een kwartier weg... anders neem ik ze wel allebei mee?quote:Op zondag 28 februari 2010 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe ik! Welke wil je hebben? Of allebei?

Kak....quote:Op zondag 28 februari 2010 15:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben binnen nu en een kwartier weg... anders neem ik ze wel allebei mee?

Die heb ik en die wil ik wel swappen (want hij is bruinig en ik draag qua kleding nooit bruin, dus denk dat ik deze nooit op zal doen. Hij is wel heel mooi!)quote:

quote:Op zondag 28 februari 2010 17:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
Die heb ik en die wil ik wel swappen (want hij is bruinig en ik draag qua kleding nooit bruin, dus denk dat ik deze nooit op zal doen. Hij is wel heel mooi!)
wat heb jij voor mij in de aanbieiding?

wat voor iets is die Fresh start?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
! Ik heb alleen niet zo veel te ruil, enkel dit. En nog nieuwe Essence - Fresh Start en Essence - SOS nail savers growth activator.
[ afbeelding ]

Een soort nagelreiniger die alle troep dat is achtergebleven op je nagels verwijdert, restjes nagellak, vet, of remover. Er zit een kwastje bij, zodat je het op je nagel kan druppen, en ik doe het dan eens in de zoveel tijd - beetje druppen en dan meestal met een wattenstaafje of -schijfje de restjes wegboenen. Het is niet echt grandioos geweldig spul, maar het ruikt wel lekkerquote:

Oef vervelend zeg, sterkte!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:18 schreef Guess. het volgende:
Sorry voor de dames op wie ik nog niet gereageerd heb,ik zit sinds vanacht met giga kiespijn(denk ontsteking)en i.v.m zwangerschap mag ik geen pijnstillers(paracetamol maar dat helpt dus niet).Morgen naar de tandarts,hopelijk helpt die er me snel vanaf en dan kijk/lees en reageer ik ff op jullie berichtjes/pm,kan nu echt niet fatsoenlijk iets doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |