Die heb ik beide nietquote:
hoe kan je AA nou niet hebbenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:03 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die heb ik beide niet![]()
Ik zit zelf te denken aan We'll Always Have Paris (Sue) Is wel zo'n pardoes kleurtje.
Nou ik wou hem eigenlijk aankomende week bestellen maar hij is er niet meer bij TDquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hoe kan je AA nou niet hebben![]()
heb je iets groens?
Kon ik dat maarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Niet vergeten om een laaf op je nagels te tekenen
en bedankt, nu heb ik dat muziekje weer 3 dagen in m'n kopquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Of je lakt je nagels in de kleuren van de monsieur cannibale-potten
Grote brievenbus heb jij danquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en bedankt, nu heb ik dat muziekje weer 3 dagen in m'n kop
valt enorm mee hoor, naar mijn idee althans.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Grote brievenbus heb jij danBij de onze past mijn hand er met enige moeite doorheen en ik heb echt dunne polsjes
Een lakje zou er misschien nèt in passen maar mijn MaaH in bubblewrap envelop werd gewoon aan de deur bezorgd (om half 10...)
Oh ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:30 schreef Mirjam het volgende:
ohja, wat mad as a hatter betreft, ik vind 'm eigenlijk een soort van niks geloof ik
ben er niet van onder de indruk
Zit ie bij jou in de deur zelf dan? Dat scheelt namelijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
valt enorm mee hoor, naar mijn idee althans.
gewoon een normale
ja, zit in de deurquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zit ie bij jou in de deur zelf dan? Dat scheelt namelijk![]()
Ikvan glitter dus MaaH is sowieso geslaagd voor mij
Zeg je nou lafjes?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, zit in de deur
ik ben ooke cht een glitterfreak, maar ik vind ze zo lafjes![]()
Dat ligt aan de camera en belichtingquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:55 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
In het echt wat donkerder (wat is dat toch wat een foto met de kleur van je lak doet..). Hij doet mij een beetje denken aan opi-dating a royal >
[ afbeelding ] (foto van internet)
Ruilen met iets?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:30 schreef Mirjam het volgende:
ohja, wat mad as a hatter betreft, ik vind 'm eigenlijk een soort van niks geloof ik
ben er niet van onder de indruk
ja dat heb ik nou met rozequote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:14 schreef karoltje het volgende:
Ik deed glitter op m'n nagels toen ik in groep 8 zat. Zou het nu ook niet meer zo gauw doen!
Zo ongeveerquote:
ach, met zo'n feest mag dat!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo ongeveer![]()
maar het was héél erg gezellig! Ik kan het restaurant zeker aanraden:
http://www.zusje-uden.nl/zusjeHome.html
Ah, goeie kans dat het indd aan de camera ligtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ligt aan de camera en belichting
Maar mooi, blauw! Welk kleurtje is het?
Geen idee, ik gebruik Seche, die werkt prima.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:47 schreef miss--moana het volgende:
Ik denk eraan om OPI RapiDry Top Coat te bestellen maar werkt dit goed?
Ja daar zat ik ook aan te denken maar die krimpt toch?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik Seche, die werkt prima.
soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:57 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken maar die krimpt toch?
Jaa hoor ik ook veel goeds over! maar met je dan niet een maand van te voren reserveren?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo ongeveer![]()
maar het was héél erg gezellig! Ik kan het restaurant zeker aanraden:
http://www.zusje-uden.nl/zusjeHome.html
Steeds minder vaak bij mij, heb gemerkt dat als de lak zelf dikkig is, de krimp er is, bij lakken waarbij dit niet zo is, geen last van krimp.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:57 schreef miss--moana het volgende:
[..]
weet ik niet. het schijnt ook dat je erop moet letten niet te dik op te smeren ivm shrinkagequote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:07 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Waar ligt het aan dan dat de topcoat soms wel en soms niet krimpt?
ik ben de grootste glitterfreak die er maar kan wezen, ik word echt helemaal dol van glitters maar ook bij mij doet MAAH niet zo heel veelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zit ie bij jou in de deur zelf dan? Dat scheelt namelijk![]()
Ikvan glitter dus MaaH is sowieso geslaagd voor mij
Ja dat wel...wij wilden eigenlijk vanavond gaan maar dat was (een maand geleden al) tot half april volgeboekt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:07 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Jaa hoor ik ook veel goeds over! maar met je dan niet een maand van te voren reserveren?
heb ik dus nog nooit gehadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:57 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |