ik zet ze er wel ff in momentjequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:54 schreef Joysa het volgende:
*creaties komen zo*
Uhhh, ik wil best de missende vorige topics in de OP zetten, maar ik kan de wiki niet aanpassen..
Is er iemand die dit wel kan en dit wil doen? En moet ik dan alsnog even de OP aanpassen? (vind ik geen probleem, u roept maar)
Is altijd wennen he, korter. Ik heb gister gevijld want ik bleef constant achter dingen haken enzo, ik moet ze gewoon best kort houden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:03 schreef mirannie het volgende:
Shit, net zo maar een nagel afgebroken. Niet eens gestoten, was ze gewoon aan het schoonmaken![]()
Toen allemaal maar gekortwiekt, vind het niet zo mooi als ze heel erg ongelijk zijn. Aaaahhh, wat voelt dat weer raar, zeker met typen!!
Ja, het voelt echt heel raar!! Vooral diegene die afgebroken is, die voelt helemaal raar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is altijd wennen he, korter. Ik heb gister gevijld want ik bleef constant achter dingen haken enzo, ik moet ze gewoon best kort houden.
FOTO pleaseeee!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:08 schreef Guess. het volgende:
Mijn TD pakketje is er,mijn 1e(en ik ben bang niet de laatste
)
Nu wil ik natuurlijk weer lakken maar kan niet kiezen!!
Poetsen jullie trouwens ook met huishoudhandschoenen aan?
Omdat ik OPI heeeel fijn vindquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Waarom per sé een OPI terug als ik mag vragen?
Welke holo??quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:33 schreef Mss het volgende:
Ik vind mijn holo echt tegenvallen. Ik denk dat die binnenkort in het swaptopic staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |