Nee!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Tsjeezus wat zijn jullie snel? Geen leven verder?
normaliter wel maar speciaal omdat ik wist dat jij 105 ging openen heb ik alles stilgelegdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Tsjeezus wat zijn jullie snel! Geen leven verder?
ik kan het ook echt niet meer bijhouden....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Tsjeezus wat zijn jullie snel! Geen leven verder?
Ik heb net mijn bestelling binnen, maar als ik de volgende keer ga bestellen wil ik best voor je meebestellen hoor. Dat kan alleen nog wel een maandje duren gezien ik ga verhuizen enzo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:44 schreef RenRen- het volgende:
De volgende die bij TD gaat bestellen en -toevallig- nog 1 plekje over heeft, please, keep me in mind!
Zou tof zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb net mijn bestelling binnen, maar als ik de volgende keer ga bestellen wil ik best voor je meebestellen hoor. Dat kan alleen nog wel een maandje duren gezien ik ga verhuizen enzo.
Hoe lak je dan precies? En welke topcoat enz? Want soms kan je door je lakgewoontes ook al veel verhelpen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou tof zijn.![]()
Ik kan nu gewoon geen lak op doen, want elke keer bladdert het er na 12 uur af.
Nou, eerst haal ik de resterende nagellak eraf. Dan doe ik niets tot mijn nagels droog zijn. Dan doe ik een OPI Envy op mijn nagels. Wachten, lak erop, wachten, nog een laag, wachten, topcoat rapidryquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:56 schreef Nune het volgende:
[..]
Hoe lak je dan precies? En welke topcoat enz? Want soms kan je door je lakgewoontes ook al veel verhelpen.
Ah kut..mja ik ben dan ook geen ONZ - Lollereinz!!11einz! tiepjequote:
En daarna douchen of schoonmaken ofzo? Bij mij bladdert de hele zut er weer af als ik even met water in contact kom snel erna.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, eerst haal ik de resterende nagellak eraf. Dan doe ik niets tot mijn nagels droog zijn. Dan doe ik een OPI Envy op mijn nagels. Wachten, lak erop, wachten, nog een laag, wachten, topcoat rapidry
Nee, als ik zeg even wachten is het echt met mijn handen op mijn schoot naar de tv starenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:59 schreef Nune het volgende:
[..]
En daarna douchen of schoonmaken ofzo? Bij mij bladdert de hele zut er weer af als ik even met water in contact kom snel erna.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, als ik zeg even wachten is het echt met mijn handen op mijn schoot naar de tv staren
Jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:01 schreef Nune het volgende:
[..]
Misschien is een bonder dan inderdaad wel fijn!
het kostte mij wel 4,50 (drie SMSjes héél irritantquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:00 schreef Debsterr het volgende:
Ja! MSN: dwmpunt at gmail dot com
Een goeie reden om het weer eens te installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |