soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:57 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken maar die krimpt toch?
Jaa hoor ik ook veel goeds over! maar met je dan niet een maand van te voren reserveren?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo ongeveer![]()
maar het was héél erg gezellig! Ik kan het restaurant zeker aanraden:
http://www.zusje-uden.nl/zusjeHome.html
Steeds minder vaak bij mij, heb gemerkt dat als de lak zelf dikkig is, de krimp er is, bij lakken waarbij dit niet zo is, geen last van krimp.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:57 schreef miss--moana het volgende:
[..]
weet ik niet. het schijnt ook dat je erop moet letten niet te dik op te smeren ivm shrinkagequote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:07 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Waar ligt het aan dan dat de topcoat soms wel en soms niet krimpt?
ik ben de grootste glitterfreak die er maar kan wezen, ik word echt helemaal dol van glitters maar ook bij mij doet MAAH niet zo heel veelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zit ie bij jou in de deur zelf dan? Dat scheelt namelijk![]()
Ikvan glitter dus MaaH is sowieso geslaagd voor mij
Ja dat wel...wij wilden eigenlijk vanavond gaan maar dat was (een maand geleden al) tot half april volgeboekt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:07 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Jaa hoor ik ook veel goeds over! maar met je dan niet een maand van te voren reserveren?
heb ik dus nog nooit gehadquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:57 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hmm....er is zoveel keus, ik weet echt niet welke ik moet kiezen.quote:
Pak er gewoon 1, topcoats gaan toch wel op en als het niet bevalt koop je de volgende keer gewoon een anderequote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:54 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hmm....er is zoveel keus, ik weet echt niet welke ik moet kiezen.
Verdunnnen moet je ze vast uitendelijk allemaal of niet?
Dat is waarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pak er gewoon 1, topcoats gaan toch wel op en als het niet bevalt koop je de volgende keer gewoon een andere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is niet helemaal realistisch, Dating a Royal is in het echt veel luxer van tint... Deze lijkt beter:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:42 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
wat een ge-wel-di-ge kleur blauw!!!
yep werkt goedquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:47 schreef miss--moana het volgende:
Ik denk eraan om OPI RapiDry Top Coat te bestellen maar werkt dit goed?
dus dat helpt goed die bonder? ik ga van de week misschien toch weer bestellen op TD dan zet ik deze op me wishlistquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn YDKJ Suede zit er al 2 dagen op en geen tipwear
Okee op mijn rechterhand viel er gisteren ineens van 2 nagels de lak compleet af, maar ik draag dat toe aan een vettige ondergrond, verder geen trubbles! Bonder ftw
Mooi kleurtje hoor! En ik zeg: hij valt onder kleurcategorie groenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:34 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe mee met de ik-houd-een-potje-nagellak-vast. Gewoon omdat het toch wel makkelijker is dan om alle vingers er op te krijgenEn ik moest toch maar mee doen aan de mintgroene-hype. Al heb ik een discussie met een vriend van me, hij vindt het jade, ik vind het mintgroen. Wie heeft er gelijk?
![]()
Voor het eerst niks bij hoeven te werken, droogt snel, is goed dekken -1 laagje was al genoeg eigenlijk- en de prijs valt me ook goed mee. Normaal ga ik er langs met kwastjes enzo, met deze niet. Alleen jammer dat ook al strijk ik het kwastje af, er blijven mega klodders van af druipen
mintgroen, jade is veel groener en donkerderquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:34 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe mee met de ik-houd-een-potje-nagellak-vast. Gewoon omdat het toch wel makkelijker is dan om alle vingers er op te krijgenEn ik moest toch maar mee doen aan de mintgroene-hype. Al heb ik een discussie met een vriend van me, hij vindt het jade, ik vind het mintgroen. Wie heeft er gelijk?
![]()
Voor het eerst niks bij hoeven te werken, droogt snel, is goed dekken -1 laagje was al genoeg eigenlijk- en de prijs valt me ook goed mee. Normaal ga ik er langs met kwastjes enzo, met deze niet. Alleen jammer dat ook al strijk ik het kwastje af, er blijven mega klodders van af druipen
Mooie kleur, ik vind het ook jade trouwensquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:34 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jup, aanschouw:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:38 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dus dat helpt goed die bonder? ik ga van de week misschien toch weer bestellen op TD dan zet ik deze op me wishlist
OMG dat lieve knuistje om dat flesjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:39 schreef Sjeen het volgende:
Nice SQ, suedes zijn zo ontzetten fijn
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe liefjes
H&M Sinful Senorita, H&M Creme de la Creme en Hello Kitty Garden Pink.
De laatste is voor Isa
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, aanschouw:
[ afbeelding ]
(dinsdagnacht gelakt)
Tevens, poes plagen
[ afbeelding ]
(hand is van de baas)
Mondkapje? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:45 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
geniaal die kat![]()
maar okee dan zet ik de bonder ook op de wishlist![]()
mijn moeder heeft gezworen al mijn nagellak af te pakken als ik nog één keer aan mijn nagels zit zonder mondkapjeik vind dat marteling, want ik krijg maandag pas die mondkapjes
ik hoest heel erg, en me ouders denken dat dit het alleen maar erger maakt (ik lak me nagels vrijwel elke dag) ik heb nu sinds 2 dagen een piep in mijn longen wanneer ik hoest, dus nu moet ik een mondkapje op.quote:
Denk je dat het helpt? Wat zegt de dokter?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:48 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik hoest heel erg, en me ouders denken dat dit het alleen maar erger maakt (ik lak me nagels vrijwel elke dag) ik heb nu sinds 2 dagen een piep in mijn longen wanneer ik hoest, dus nu moet ik een mondkapje op.
ik wil deze![]()
[ afbeelding ]
ik zou het niet weten eigenlijk, in de familie zitten gewoon allemaal hele gevoelige longen (oa chronische bronchitus) en gezien het feit dat het vorig jaar goed mis ging met het hoesten (ik bleef ruim 7 maanden hoesten op een moment was t zo erg dat ik blauw aanliep) dus ja, nu willen ze gewoon even niet dat ik vrij in aanraking kom met remover/gel en nagellak stoffen, niet te vergeten dat van het vijlen ook ontzettend veel stof afkomt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Denk je dat het helpt? Wat zegt de dokter?
goftedomme, jij bent echt knetterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, aanschouw:
[ afbeelding ]
(dinsdagnacht gelakt)
Tevens, poes plagen
[ afbeelding ]
(hand is van de baas)
ik vraag me een beetje af in hoeverre een kapje beschermt tegen giftige dampen. Volgens mij heb je daar namelijk een gasmasker voor nodig. Die kapjes zijn bedoeld om stof tegen te houden en te voorkomen dat bacterien uit je mond in een patient springen voor zover ik weetquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:53 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik zou het niet weten eigenlijk, in de familie zitten gewoon allemaal hele gevoelige longen (oa chronische bronchitus) en gezien het feit dat het vorig jaar goed mis ging met het hoesten (ik bleef ruim 7 maanden hoesten op een moment was t zo erg dat ik blauw aanliep) dus ja, nu willen ze gewoon even niet dat ik vrij in aanraking kom met remover/gel en nagellak stoffen, niet te vergeten dat van het vijlen ook ontzettend veel stof afkomt.
ik ga niet naar de dokter
Ik heb 'm ook en ik ben in looove met deze kleur. Mijn tip om de druppels te voorkomen: een draaibeweging maken met het kwastje als je 'm uit het potje trekt. Goh, lastig om dit uit te leggen. Maar ipv 'm recht omhoog te trekken en een beetje af te vegen aan het randje, maak je cirkelbewegingen tegen het randje aan om 'm eruit te halen. Op die manier wordt het 'stokje' druppelvrij, terwijl er op je kwastje nog genoeg lak zit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:34 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
het was ZIJN ideequote:
we zullen zien, als mams dat graag wilt... anders verstopt ze mijn stashquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me een beetje af in hoeverre een kapje beschermt tegen giftige dampen. Volgens mij heb je daar namelijk een gasmasker voor nodig. Die kapjes zijn bedoeld om stof tegen te houden en te voorkomen dat bacterien uit je mond in een patient springen voor zover ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |