Haha ja dan welquote:
Ridgefiller en wat donkere nagelak helpt ook goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dan wel.
Omdat ik m'n nagels heel lelijk vind momenteel (zie de randjes van m'n acryl erg goed) heb ik over m'n laagje CG Awaken nu 2 laagjes MAAH, glitters vullen randjes zo goed!
ik heb ze op kleur: rood, roze, blauw, groen, etc...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Loqi het volgende:
Hoe hebben jullie je nagelwielen gedaan? Alles op kleur.. of op finish.. of of? Mijne zijn vol (ja ik had de ijdele hoop dat ik het wel op die paar wielen zou krijgen en dat m'n stash dan niet veel groter zou worden) Dus nu wil ik nieuwe kopen met groeiruimte, want die dingen schoonmaken is echt onmogelijk, maar ik weet niet goed hoe ik ze het beste in kan delen
Ik heb ze ook op kleur, maar sommige lakjes zijn beetje twijfelachtig, en die zitten nog niet op wheel omdat ik niet kan beslissen bij welke kleur ze horenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Loqi het volgende:
Hoe hebben jullie je nagelwielen gedaan? Alles op kleur.. of op finish.. of of? Mijne zijn vol (ja ik had de ijdele hoop dat ik het wel op die paar wielen zou krijgen en dat m'n stash dan niet veel groter zou worden) Dus nu wil ik nieuwe kopen met groeiruimte, want die dingen schoonmaken is echt onmogelijk, maar ik weet niet goed hoe ik ze het beste in kan delen
mooi! Heb m vandaag ook binnen gehadquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:41 schreef Guess. het volgende:
M'n nagels nu,
Jade is the new black![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat was dus al voor de MAAhquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:34 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ridgefiller en wat donkere nagelak helpt ook goed
Ja precies! Ik heb zoveel van die tussenkleuren dat ik niet wist of op kleur een goed idee zou zijn (buiten het feit dat ik dan meteen 10 wielen heb voor alle kleurtjes)quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb ze ook op kleur, maar sommige lakjes zijn beetje twijfelachtig, en die zitten nog niet op wheel omdat ik niet kan beslissen bij welke kleur ze horen
Welke kleurtjes? Want ik ben er vast vergetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook 10 wielen en blauw is vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |