Heb je een swatch van diamond cosmetics peach mist?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:42 schreef kieskleurig het volgende:
Tvp met mijn ruillakjes
[ afbeelding ]
Opi makes men blush--essence go wild--diamond cosmetics matte topcoat--diamond cosmetics peach mist--p2 spacy--catrice silky glamour--catrice mystic red--maybelline mirror magic incl. de basecoat.
Ik heb nog maar heel weinig, dus ik heb ook erg weinig om te ruilen. Ik zou hem ook wel eventueel van iemand willen overkopen, gezien hij bij die groothandel actie zat.quote:
Wat voor een kleur is P2 - Spacy? Zit via iPod, zie het niet zo goedquote:Op zondag 21 maart 2010 19:42 schreef kieskleurig het volgende:
Tvp met mijn ruillakjes
[ afbeelding ]
Opi makes men blush--essence go wild--diamond cosmetics matte topcoat--diamond cosmetics peach mist--p2 spacy--catrice silky glamour--catrice mystic red--maybelline mirror magic incl. de basecoat.
Donkergrijs met een beetje glimmer erin.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:18 schreef Crientj het volgende:
[..]
Wat voor een kleur is P2 - Spacy? Zit via iPod, zie het niet zo goed
Had je gelezen wat ik zei?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Donkergrijs met een beetje glimmer erin.
Ah oke, dan is ie niets voor mijquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Donkergrijs met een beetje glimmer erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |