abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79667679

Show hier je nagels FAQ, antwoord op alle veelgestelde vragen uit dit topic! De FAQ kan door iedereen worden bijgewerkt! Heb je een vraag, kijk dan eerst even of het antwoord hier misschien al bij staat

Linkjes

Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak die werkt als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Makeupalley.com: Productreviews & Boards | Check de store-locator voor OPI verkooppunten!

Swatches, Tutorials & Nail Art

De basics van het nagellakken | Nail Art 1 | Nail Art 2 | Nail Art Tutorials 1 | Nail Art Tutorials 2 | Nail Art Tutorials 3 | Nail Art Tutorials 4 | The Nail Phile Swatches | China Glaze Swatches | Konad Foto's 1 | Konad Foto's 2 | Konad Forum | Scrangie | Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc. |

User Blogs

Eerste officiële [LIF] Show hier je nagels Blog: Nagelmutsen | MinderMutsig: The Dutch Nail Blog | Daph_: Daph's Nails | Oblivion: The Nail Farm | Snkr-xxx: LACQUERIZED. | Romika: Romika's Nails | Nune: The Lacquer Files | -Nienna-: Nienna's Nails | Buzzwheedle: Buzzwheedle's Nails | Mirjam: Colour Victim|tliciouz: Nail-Licious|RenRen-: OKOB

Webshops

Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels | Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart | Konadnail: o.a. Konad plates, polish en China Glaze | Chezdelaney: Konad en Fauxnad (nep Konad) | Le Beauty Boutique: o.a. Nfu Oh nagellak | Maiandjays-superstore-Ebay China Glaze Ongeveer 4¤ per potje, free shipping bij 10 lakjes | Viis: Zeer goedkope Nfu Oh | Dutchkisses: Fauxnad | Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak | Veel Konad: lakken, plates, sets. Boven de $40 free shipping naar Nederland. | Transdesign: o.a. China Glaze, OPI, Orly en Misa. Let op! De shipping fee voor 9 lakjes is $18 dollar. Dit kun je aanklikken in het bestelscherm. Wil je meer dan 9 lakjes, dan kost dit ook meer! 8ty8 Beauty: China Glaze, OPI, Orly Verzendkosten zijn 16 euro voor zes lakjes | Models' Own nagellak | Nailpolish Fashion: o.a. China Glaze en Color Club.

Gerelateerde fok!topics:
Nagellak ruiltopic #3! | [Show hier je nagels] De Swapdoos # 3! | [Meet] Show hier je nagels meet, 8 mei. |

Vorige topics
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 |

Creaties uit het vorige deel:
Eerste keer Konad met Spring10!

Mooie weekendnagels van PeRI:

Happily Ever After met Sjeen:

En mijn Gaga nagels

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 49% gewijzigd door Nune op 28-03-2010 13:34:14 ]
  zondag 28 maart 2010 @ 13:27:08 #2
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79667727
Ik wilde me net opofferen om een nieuwe te maken.... je was me voor!
Don't come closer, I might hurt you
pi_79667793
pi_79667826
Vandaag weer een nieuw kleurtje Welke is dan wel de vraag
pi_79667934
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef Spring10 het volgende:
Zo, ik was al eens in het ruiltopic, maar nu ook maar uit de kast in het échte topic...
Een paar maanden geleden besloot ik dat mijn korte vingers langer zouden lijken met langere nagels, maar 't was mij nog niet gelukt om ze heel te houden. Gelnagels waren het niet voor mij. Achteraf bleken ze heel slecht gezet (dikke bobbel op mijn duim omdat het uitgelopen was) en ze lieten na een week al los. Good riddance..
Dus dan maar groeien, en met nagellak gaat dat beter. En door jullie ( ) heb ik nu al een paar TD bestellingen gedaan en staat de teller op ca 50 lakjes. En sinds vorige week heb ik ook een stapel Konad imageplates...
Mijn dochter van 3 is helemaal enthousiast, ze wil elke kleur die ik heb ook. ze mag van mij 1 vinger per hand, maar ze kan niet stilzitten, dus meestal heeft ze smudges
Hoe dan ook, NOTD:
Catrice Lost in Mud met CG You spin me around Konad.
[ afbeelding ]

Edit: hmf, door de lichtinval lijkt het wat vegerig, maar - tot mijn verbazing, 1e keer Konad - is het in het echt wonderwel gelukt
leuk!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_79667953
Even een vraagje! Als jullie een nieuw topic openen kunnen jullie deze dan meteen in de wiki zetten? Inloggen kan rechts bovenin met (volgens mij) je Fok!naam en wachtwoord, en anders heb je met een halve minuut een accountje gemaakt.
pi_79667965
tvp
I had a signature once. It was awful.
pi_79667976
Goeiemorgen
Gister Big spender wanted! op gehad, die zat er vanochtend nog helemaal goed op. Ga nu From dusk to dawn proberen, da's een van de cremes, kijken of die bij mij ook minder fijn is/bubbels/chipt.
pi_79668066
Ik vind het kleurtje van Sjeen erg mooi!
De flakies vind ik ook leuk, maar dan bij anderen
Net zoals de nailarts. Zo leuk, maar ik zou denk ik gek van alle bobbeltjes worden. Ik wil gladde nagels.
Suede en matte heb ik dus ook niet in mijn voorraad.

Trouwens, afgelopen zaterdag heb ik een grote voorraad Catrice gespot bij plaatselijke Kruidvat nou ja, die op loopafstand heeft niets, is te klein, maar in de stad zijn nog 3 grote. En een kassameisje die gelijk begon over de leuke nieuwe kleurtjes en potjes, en volgens mij zag ik wat Konad op haar nagels.
  zondag 28 maart 2010 @ 13:41:02 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_79668105
Tvp!
disclaimer
pi_79668145
Ik ben benieuwd dames.. krijgen jullie complimentjes als je een bepaalde kleur lak op hebt? Ik heb dat met Power Play van ColorClub
pi_79668200
tvp

Lady gaga is vet!
  zondag 28 maart 2010 @ 13:45:35 #13
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79668236
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:39 schreef Spring10 het volgende:
Ik vind het kleurtje van Sjeen erg mooi!
De flakies vind ik ook leuk, maar dan bij anderen
Net zoals de nailarts. Zo leuk, maar ik zou denk ik gek van alle bobbeltjes worden. Ik wil gladde nagels.
Suede en matte heb ik dus ook niet in mijn voorraad.

Trouwens, afgelopen zaterdag heb ik een grote voorraad Catrice gespot bij plaatselijke Kruidvat nou ja, die op loopafstand heeft niets, is te klein, maar in de stad zijn nog 3 grote. En een kassameisje die gelijk begon over de leuke nieuwe kleurtjes en potjes, en volgens mij zag ik wat Konad op haar nagels.
Flakies zijn eigenlijk gewoon plat en met een topcoat voel je geen bobbeltjes bij nailart trouwens ook niet als je gewoon met nagellak een patroontje erop maakt. Maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79668244
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:36 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen
Gister Big spender wanted! op gehad, die zat er vanochtend nog helemaal goed op. Ga nu From dusk to dawn proberen, da's een van de cremes, kijken of die bij mij ook minder fijn is/bubbels/chipt.
't Verschilt volgens mij nogal per persoon, of een lak of TC goed zit... Ik had gebubbel met de oude Catrice, maar de nieuwe die ik sinds gisteren opheb, zit nog prima. Beetje tipwear, maar da's niet gek vind ik feestje, afwassen, opruimen, kinderen eten geven/ luiers verschonen/aankleden, nagels krijgen genoeg te verduren
Big spender wanted heb ik ook gekocht!
De kans is groot dat ik morgen nog eens ga kijken, ik had zaterdag haast - vlak voor sluitingstijd - maar ik heb nu al spijt dat ik niet verder mijn slag heb geslagen.
Ik denk dat de Catrice lakjes ook wel geschikt zijn voor Konad?
pi_79668304
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:45 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Flakies zijn eigenlijk gewoon plat en met een topcoat voel je geen bobbeltjes bij nailart trouwens ook niet als je gewoon met nagellak een patroontje erop maakt. Maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd
Flakies vind ik gewoon niet mooi voor mezelf. Beetje te heftig, denk ik. Nailart doe ik eigenlijk zelf ook wel, want Konad is dat ook, geloof ik. Ik moet specifieker zijn: steentjes enzo, dat zie ik voor mezelf niet zo gebeuren.
Maar ja, who knows. 3 maanden geleden had ik 2 jarenoude lakjes, en zie mij nu. Ik heb vanochtend la 2 al uitgeruimd in mijn sokken/ondergoed/etc ladenkast.
pi_79668395
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben benieuwd dames.. krijgen jullie complimentjes als je een bepaalde kleur lak op hebt? Ik heb dat met Power Play van ColorClub
Tof kleurtje, Power Play! love purple
Laatst van een modebewuste mannelijke collega (no gay ). Ik had toen geloof ik Ruby Pumps op. Hij doet, als we een afspraak hebben, speciaal voor mij zijn hipste schoenen aan, dus ik ben al aan het bedenken wat voor toffe mani ik zal maken als we elkaar weer zien.

Edit: O, excusez voor het ge-ouwehoer...
pi_79668417
quote ipv edit
pi_79668531
De nieuwe Catrice "London's weather forecast" (I LOL'd Had net zo goed NL kunnen zijn). Prachtig kleurtje, maar vind de lak zelf niet zo geweldig. Hij lakt streperig (versterkt door de Essence topcoat) en droogt heel langzaam. Eerste keer had ik overal smudge en vegen erin. Foto's zijn 2 laagjes (hij dekt wel goed) met essense topcoat, beiden zonder flits.

Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79668620
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Kleur staat je mooi zeg!

Ik kreeg gister een complimentje over mijn nagellak van een vreemde, werd er helemaal verlegen van :$.
Leuk is dat hè?

Ik wordt niet zo blij van al die negatieve reviews over de nieuwe Catrice lakken. Ze hebben toch niet, net nu ze met fantastische kleuren komen, de formule verkloot?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79668660
Mooi kleurtje!!
pi_79668765
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Op mijn werk komen ze vragen hoe de kleur heet die ik op mijn nagels heb...en dan niet de dames, maar de heren! (ik werk in de ICT, ik vrees dan ook de deze nerds ergens bijgehouden wat ik welke dag op heb..
pi_79668806
tvp

(ik heb net een nagellakremover van mn schoonmoeder geleend (ben bij mn vriend thuis) en mn nageltjes ruiken nu heerlijk naar sinasappelsnoepjes )
pi_79668887
hey, weer een topicje verder. goedemiddag dames!
pi_79668932
Faalfoto's van vrijdag!

Eerste deel:

Closeupje:

Tweede deel (ik heb maar één setje up & away gekocht hoor!):

Closeupje:

En dit had snkr nog voor me

En dit had Nune voor me
pi_79668951
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leuk is dat hè?

Ik wordt niet zo blij van al die negatieve reviews over de nieuwe Catrice lakken. Ze hebben toch niet, net nu ze met fantastische kleuren komen, de formule verkloot?
Hmm vond de oude formule altijd goed, en de nieuwe tot nu toe ook, behalve met de cremes lijkt het. Die lak voelt een beetje dikkig aan en lakt streperig inderdaad. 3 dunne laagjes gaat het beste denk ik, maar dun is een beetje lastig. Misschien dat wat verdunner erbij helpt, maar heb m'n verdunner nog nooit gebruikt, dus ben het nu niet op een nieuw lakje gaan proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')