leuk!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:10 schreef Spring10 het volgende:
Zo, ik was al eens in het ruiltopic, maar nu ook maar uit de kast in het échte topic...![]()
Een paar maanden geleden besloot ik dat mijn korte vingers langer zouden lijken met langere nagels, maar 't was mij nog niet gelukt om ze heel te houden. Gelnagels waren het niet voor mij. Achteraf bleken ze heel slecht gezet (dikke bobbel op mijn duim omdat het uitgelopen was) en ze lieten na een week al los. Good riddance..
Dus dan maar groeien, en met nagellak gaat dat beter. En door jullie (![]()
) heb ik nu al een paar TD bestellingen gedaan en staat de teller op ca 50 lakjes. En sinds vorige week heb ik ook een stapel Konad imageplates...
Mijn dochter van 3 is helemaal enthousiast, ze wil elke kleur die ik heb ook. ze mag van mij 1 vinger per hand, maar ze kan niet stilzitten, dus meestal heeft ze smudges![]()
Hoe dan ook, NOTD:
Catrice Lost in Mud met CG You spin me around Konad.
[ afbeelding ]
Edit: hmf, door de lichtinval lijkt het wat vegerig, maar - tot mijn verbazing, 1e keer Konad - is het in het echt wonderwel gelukt
Flakies zijn eigenlijk gewoon plat en met een topcoat voel je geen bobbeltjesquote:Op zondag 28 maart 2010 13:39 schreef Spring10 het volgende:
Ik vind het kleurtje van Sjeen erg mooi!
De flakies vind ik ook leuk, maar dan bij anderen
Net zoals de nailarts. Zo leuk, maar ik zou denk ik gek van alle bobbeltjes worden. Ik wil gladde nagels.
Suede en matte heb ik dus ook niet in mijn voorraad.
Trouwens, afgelopen zaterdag heb ik een grote voorraad Catrice gespot bij plaatselijke Kruidvat nou ja, die op loopafstand heeft niets, is te klein, maar in de stad zijn nog 3 grote. En een kassameisje die gelijk begon over de leuke nieuwe kleurtjes en potjes, en volgens mij zag ik wat Konad op haar nagels.
't Verschilt volgens mij nogal per persoon, of een lak of TC goed zit... Ik had gebubbel met de oude Catrice, maar de nieuwe die ik sinds gisteren opheb, zit nog prima. Beetje tipwear, maar da's niet gek vind ik feestje, afwassen, opruimen, kinderen eten geven/ luiers verschonen/aankleden, nagels krijgen genoeg te verdurenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:36 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
Gister Big spender wanted! op gehad, die zat er vanochtend nog helemaal goed op. Ga nu From dusk to dawn proberen, da's een van de cremes, kijken of die bij mij ook minder fijn is/bubbels/chipt.
Flakies vind ik gewoon niet mooi voor mezelf. Beetje te heftig, denk ik. Nailart doe ik eigenlijk zelf ook wel, want Konad is dat ook, geloof ik. Ik moet specifieker zijn: steentjes enzo, dat zie ik voor mezelf niet zo gebeuren.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:45 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Flakies zijn eigenlijk gewoon plat en met een topcoat voel je geen bobbeltjesbij nailart trouwens ook niet als je gewoon met nagellak een patroontje erop maakt. Maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd
Tof kleurtje, Power Play! love purplequote:Op zondag 28 maart 2010 13:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben benieuwd dames.. krijgen jullie complimentjes als je een bepaalde kleur lak op hebt? Ik heb dat met Power Play van ColorClub
Leuk is dat hè?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kleur staat je mooi zeg!
Ik kreeg gister een complimentje over mijn nagellak van een vreemde, werd er helemaal verlegen van :$.
Op mijn werk komen ze vragen hoe de kleur heet die ik op mijn nagels heb...en dan niet de dames, maar de heren! (ik werk in de ICT, ik vrees dan ook de deze nerds ergens bijgehouden wat ik welke dag op heb..quote:Op zondag 28 maart 2010 13:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ben benieuwd dames.. krijgen jullie complimentjes als je een bepaalde kleur lak op hebt? Ik heb dat met Power Play van ColorClub
Hmm vond de oude formule altijd goed, en de nieuwe tot nu toe ook, behalve met de cremes lijkt het. Die lak voelt een beetje dikkig aan en lakt streperig inderdaad. 3 dunne laagjes gaat het beste denk ik, maar dun is een beetje lastig. Misschien dat wat verdunner erbij helpt, maar heb m'n verdunner nog nooit gebruikt, dus ben het nu niet op een nieuw lakje gaan proberenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk is dat hè?![]()
Ik wordt niet zo blij van al die negatieve reviews over de nieuwe Catrice lakken. Ze hebben toch niet, net nu ze met fantastische kleuren komen, de formule verkloot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |