Ik heb ze gewoon van eBay af en dat ging prima! Is dat niet een optie dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef mirannie het volgende:
Is er iemand die een goede site kent voor Nubar? Behalve eBay kan ik echt niks vinden.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb kramp in mijn handen.![]()
Heb zojuist mijn stash opnieuw ingedeeld en ook gelijk alle potjes maar even flink geschud. Heb nu alles maar op merk gezet want ik werd een beetje hysterisch van al die verschillende flesjes door elkaar.Dan zit je natuurlijk alleen wel met al die losse merken en merkeloze lakjes waarvan je er maar een of twee hebt maar die heb ik dan maar grofweg op model van het flesje gezet.
Best schokkend hoe weinig OPI ik maar heb, dacht dat het er veel meer waren! Moet ik maar snel iets aan doen.![]()
Pics!
[ afbeelding ]
Zoya, Orly, Art de Lautrec, Viva la Diva, Misa, Essie en Catrice en inmiddels staan in dat lege rijtje 12 Layla's.
[ afbeelding ]
Rotzooilade met o.a. Milani, Glam Girl, Depend, Diamond Cosmetics, BarryM en achterin een aantal frankens.
[ afbeelding ]
China Glaze, P2, Nubar, BB Couture, Nfu Oh en RBL.
[ afbeelding ]
OPI, $OPI, Gosh, Cheeky Monkey, een Models Own en heel veel Essence.
Voor wie het weten wil, het zijn er 243 nadat ik alles wat ik niet mooi vind, wil swappen of dubbel had eruit gevist heb. De lade met treatments en topcoats moet nog en de Konadlakjes heb ik ook niet meegeteld.
Action! Ze hebben ook gifgroen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:21 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ohhh die Zoyas![]()
![]()
![]()
Mooie stash MiMu. En dat roze anti glij spul, waar heb je dat vandaan?
Haha geweldig, ga ik een keer naar kijken, staat supervrolijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Action! Ze hebben ook gifgroen.
Ik hoop dat ze bij morgen niet zo reageren want met die zwangerschaps hormonen die momenteel door m'n lijf gieren kan ik daar dus echt heel boos om worden.Ach tja ik ben afgelopen week ook al in janker uitgebarst bij m'n man omdat ie geen roosvice had megenomen met boodschappen terwijl ik daar toch ECHT om gevraagd hadquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:08 schreef PartyHardy het volgende:
Kan iemand van jullie eens een foto van dat flesje maken en dat posten? dan ga ik er gewoon zelf naar zoeken in de winkel en dan onder haar neus duwen.. Kijk DIT is nou nagellakverdunner!!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:08 schreef PartyHardy het volgende:
Kan iemand van jullie eens een foto van dat flesje maken en dat posten? dan ga ik er gewoon zelf naar zoeken in de winkel en dan onder haar neus duwen.. Kijk DIT is nou nagellakverdunner!!
Aaaaahquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij morgen niet zo reageren want met die zwangerschaps hormonen die momenteel door m'n lijf gieren kan ik daar dus echt heel boos om worden.Ach tja ik ben afgelopen week ook al in janker uitgebarst bij m'n man omdat ie geen roosvice had megenomen met boodschappen terwijl ik daar toch ECHT om gevraagd had
Hormonstersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij morgen niet zo reageren want met die zwangerschaps hormonen die momenteel door m'n lijf gieren kan ik daar dus echt heel boos om worden.Ach tja ik ben afgelopen week ook al in janker uitgebarst bij m'n man omdat ie geen roosvice had megenomen met boodschappen terwijl ik daar toch ECHT om gevraagd had
ik vind de oude catrice ook ze lekker smeren hahaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:13 schreef buzzwheedle het volgende:
Dat douglas verhaal is echt goed. Personeel heeft echt geen flauw idee wat ze aan het verkopen zijn.
Mooie stash mimu
en ook veel leuke nagels gezien.
Maarreeeh, iedereen heeft hele mooie catrice lakjes, maar ik vond catrice over het algemeen niet bijzonder in het gebruik. Is dat nu beter? Drogen ze beter en krijg je niet meer van die rare belletjes in de lak (had ik bij die oude van catrice en ook met miss sporty.)
ben benieuwd. Ze hadden ze hier nog niet en in mijdrecht ook nog nergens dus kon het niet uitproberen
Liever eigenlijk een webshop, en dan het liefst met prijzen zoals TDquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon van eBay af en dat ging prima! Is dat niet een optie dan?
Welke zit je op te azen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Liever eigenlijk een webshop, en dan het liefst met prijzen zoals TDMaar ga dan wel gewoon voor eBay, zag dat de lakjes die ik nog wil er ongeveer 7,50 zijn inclusief verzenden. Alleen violet sparkle is wel wat duurder, dus die moet ik maar even laten wachten anders.
Een aantal uit de prisms collectie en de sparkles collectiequote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:03 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Welke zit je op te azen?![]()
Gewoon zorgen dat je combined shipping hebt dan valt het vast nog wel mee
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:49 schreef AmyGrace het volgende:
Dag allemaal!![]()
Mijn nagels opt dit moment: CG Awaken met een poging tot het maken van nailart![]()
[ link | afbeelding ]
Mooie kleur is dat zeg!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Even een tvp aan het einde van het topicmaar wel met pic
Orly Happily Ever After
[ afbeelding ]
Bijlezen gaat
Mooi kleurtje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Orly Happily Ever After
[ afbeelding ]
Bijlezen gaat
Zit daar nou een gouden shimmer in? Kan het niet zo goed zien...quote:
Waren ze voor je eigen verjaardag eigenlijk ( Dat schiet me gewoon nú pas te binnen...quote:Op zondag 28 maart 2010 09:02 schreef Mss het volgende:
Mijn verjaardagsnagels zijn nu al naar de klote. Tot zo ver het leuke idee
Netjes vijlen, is nog zat nagel overquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:35 schreef Juud- het volgende:
Bij wijze van tvp even een foto van mijn afgebroken nagel![]()
[ afbeelding ]
Heel fijn een hoekje eraf getikt
Staat je goed!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Orly Happily Ever After
[ afbeelding ]
Bijlezen gaat
Goed excuus om nieuwe te maken, je moet er toch wel goed uit zien vandaag?quote:Op zondag 28 maart 2010 09:02 schreef Mss het volgende:
Mijn verjaardagsnagels zijn nu al naar de klote. Tot zo ver het leuke idee
Het was alvast een reminder.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Straks, ik ben nog hard aan het werk heurrrr!
Was jij gister ook in de stad? Hebben we elkaar misgelopen in de kruidvat!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jeetje wat lompe ganzen,ga het morgen hier vragen want heb het ook nodig.
Wat veel moois komt er voorbij zegWeten jullie of de korting van 30% morgen nog geld bij het kruidvat? Ik was vandaag in Arnhem centrum maar daar hadden ze de nieuwe catrice niet
Kleur staat je mooi zeg!quote:Op zondag 28 maart 2010 11:59 schreef PeRi het volgende:
Waarom zijn ze zo cheap daar Skaai?.
[ afbeelding ]
Catrice - Plum Play With Me, 3 laagjes + tc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |