Van welk merk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
P2 lakjes zijn trouwens binnen Lindy. Thnx
Heb nu Flamboyant op, EIN-DE-LIJK een Koraal die niet oranje is maar écht Koraal
Ja ik las het, maar ben nu iets te lui om 'm weg te halen. Staat wel leuk zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Oh hai! En tnx crien!
De foto van spring10 was overigens een internetplaatje zei ze
Misschien heeft de pc waarachter je zit een kaartlezer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een leuke headermijn nageltjes helemaal linksboven
Ik ben op mijn werk maar heb vanochtend ff snel een foto gemaakt en heb de camera bij me, maar volgens mij niet het USB ding die het geheugenkaartje leest
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja ik las het, maar ben nu iets te lui om 'm weg te halen.
Oosterhof ook al helemaal gehad? Lage land heeft helemaal geen catrice, kwam ik achter. Morgen zal ik Capelle uitkammenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:35 schreef PeRi het volgende:
Vanmiddag poging 382 om nieuwe Catrice te vinden.
Sterkte!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:35 schreef PeRi het volgende:
Vanmiddag poging 382 om nieuwe Catrice te vinden.
Ohja dat heeft ie wel hoor, alleen die leest het kaartje niet want daar hoort persé dat lezertje bijquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
Misschien heeft de pc waarachter je zit een kaartlezer?
Ah zo. xD, Ja dan is het heel handig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja dat heeft ie wel hoor, alleen die leest het kaartje niet want daar hoort persé dat lezertje bij
Ik heb 'm ook al een paar weken in huis. Gisteren toch maar even geswatched, en was gelijk helemaal omquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:53 schreef Linnie20v het volgende:
@ Burdie, die is ook erg mooi!
Heb hem alleen nog altijd untried in mn la staan...ik hou niet van rood...
Maar ik wil hem ook niet weg doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |