Van welk merk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
P2 lakjes zijn trouwens binnen Lindy. Thnx
Heb nu Flamboyant op, EIN-DE-LIJK een Koraal die niet oranje is maar écht Koraal
Ja ik las het, maar ben nu iets te lui om 'm weg te halen. Staat wel leuk zoquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Oh hai! En tnx crien!
De foto van spring10 was overigens een internetplaatje zei ze
Misschien heeft de pc waarachter je zit een kaartlezer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een leuke headermijn nageltjes helemaal linksboven
Ik ben op mijn werk maar heb vanochtend ff snel een foto gemaakt en heb de camera bij me, maar volgens mij niet het USB ding die het geheugenkaartje leest
quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja ik las het, maar ben nu iets te lui om 'm weg te halen.
Oosterhof ook al helemaal gehad? Lage land heeft helemaal geen catrice, kwam ik achter. Morgen zal ik Capelle uitkammenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:35 schreef PeRi het volgende:
Vanmiddag poging 382 om nieuwe Catrice te vinden.
Sterkte!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:35 schreef PeRi het volgende:
Vanmiddag poging 382 om nieuwe Catrice te vinden.
Ohja dat heeft ie wel hoor, alleen die leest het kaartje niet want daar hoort persé dat lezertje bijquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:35 schreef Crientj het volgende:
[..]
Misschien heeft de pc waarachter je zit een kaartlezer?
Ah zo. xD, Ja dan is het heel handig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja dat heeft ie wel hoor, alleen die leest het kaartje niet want daar hoort persé dat lezertje bij
Ik heb 'm ook al een paar weken in huis. Gisteren toch maar even geswatched, en was gelijk helemaal omquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:53 schreef Linnie20v het volgende:
@ Burdie, die is ook erg mooi!
Heb hem alleen nog altijd untried in mn la staan...ik hou niet van rood...
Maar ik wil hem ook niet weg doen...
Nee! In Alexandrium ben ik nog niet geweest! Het opent en sluit wanneer ik op werk ben, dus alleen in het weekend of koopavond kan ik er heen maar dit weekend weer niet want ik ben wegquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Oosterhof ook al helemaal gehad? Lage land heeft helemaal geen catrice, kwam ik achter. Morgen zal ik Capelle uitkammen
Bij Beurs, ff kijken of ze misschien al hebben aangevuldquote:
Jaloersquote:
Oh wowquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef mirannie het volgende:
Ok, hij komt nog niet helemaal tot z´n recht, maar hier is ie dan:
Nubar Purple Beach![]()
[ afbeelding ]
ooh laat me even weten of je wat vindt, want dan ga ik na het werk denk ik toch maar even er heenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:57 schreef PeRi het volgende:
Bij Beurs, ff kijken of ze misschien al hebben aangevuld! Ik ga ff loeren bij de Marathon in de Bij, dus kan de KV dan ook binnenlopen
.
Nou, ik vind 'm goed gelukt!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef mirannie het volgende:
Nubar Purple Beach![]()
[ afbeelding ]
Ook al zo mooi!!!quote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooh laat me even weten of je wat vindt, want dan ga ik na het werk denk ik toch maar even er heen
Wederom wowquote:
Sparkling*nails op eBay!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef MissJ het volgende:
Wow die Nubars![]()
![]()
ik wil ook Nubars!
waar kan je die kopen?
Ik heb ze ook van eBay, alleen niet van sparkling nails, volgens mij heet die verkoper r93 ofzo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:19 schreef MissJ het volgende:
Wow die Nubars![]()
![]()
ik wil ook Nubars!
waar kan je die kopen?
zal ik dan toch morgen niet Capelle ingaan, maar oosterhof?quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee! In Alexandrium ben ik nog niet geweest! Het opent en sluit wanneer ik op werk ben, dus alleen in het weekend of koopavond kan ik er heen maar dit weekend weer niet want ik ben weg! Maar ben jij daar al geweest? Niks dus? Had wel verwacht dat ze het daar al hadden, meestal zijn ze er altijd vroeg bij met alles..
[..]
Bij Beurs, ff kijken of ze misschien al hebben aangevuld! Ik ga ff loeren bij de Marathon in de Bij, dus kan de KV dan ook binnenlopen
.
De kleine KV aan de zijde van de C&A in de O'hof heeft geen Catrice/Essence, bespaar je die moeite iigquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
zal ik dan toch morgen niet Capelle ingaan, maar oosterhof?
2x kruidvat en een trekpleister... nachtje over slapen
DAt staat onder het rimmel (geloof ik) schap.. een paar dingetjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
De kleine KV aan de zijde van de C&A in de O'hof heeft geen Catrice/Essence, bespaar je die moeite iig.
Mooie duochrome zeg!quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:56 schreef mirannie het volgende:
Nubar Purple Beach![]()
[ afbeelding ]
Zuchtquote:
Gaaf!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
Gelukkig 1 seconde zon!![]()
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
En toen alweer bewolkt, maar alsnog holo!
[ link | afbeelding ]
Holoquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klopt, ik mocht willen dat ik zulke mooie vingers hadquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Oh hai! En tnx crien!
De foto van spring10 was overigens een internetplaatje zei ze
Oh! Die gaat op m'n wishlist.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
laserlace van DNA, had geprobeerd het te verwerken op mn nagels en dat lukte niet echt. dus dacht dat het op deze manier nog een beetje nut hadquote:
Gaaf! Erg lievv van Yavanna.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:18 schreef buzzwheedle het volgende:
Mooie nubars, blijf ze geweldig vinden.
en die neongeel was ook geweldig. Als je ervan af wil ben ik een gewillig slachtoffer hoor![]()
Gisteren mooie nagels gemaakt, denk dat ik deze maar instuur voor de glamour, vond de oranje eigenlijk niet zo glamourous.
[ afbeelding ]
en de banner is gweldig sq![]()
[ afbeelding ]
en dit is typisch een geval van goed voorbeeld doet volgen,
yavanna heeft mn vijl gevonden![]()
[ afbeelding ]]
Oeh, ook al zo'n ringvinger in een andere kleur combi met flakiesquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef liiszle het volgende:
nubars! woooowik wil ook.
en Fashion addict is ook prachtig! helaas staan holo's mij gewoon niet zo
mijn beide poownies gaat het heel slecht mee, dus ik ben momenteel weinig aanwezig. dierenarts komt nu weer...
hoop mar dat t geen slecht nieuws is
dit droeg ik afgelopen week
[ afbeelding ]
Holo'squote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:18 schreef buzzwheedle het volgende:
en die neongeel was ook geweldig. Als je ervan af wil ben ik een gewillig slachtoffer hoor![]()
Gisteren mooie nagels gemaakt, denk dat ik deze maar instuur voor de glamour, vond de oranje eigenlijk niet zo glamourous.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]]
Join the big club!! hahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:49 schreef Spring10 het volgende:
Ik ben Spring10 en ik ben verslaafd...
Leuke combi!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]]
Flakies!quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:19 schreef liiszle het volgende:
nubars! woooowik wil ook.
en Fashion addict is ook prachtig! helaas staan holo's mij gewoon niet zo
mijn beide poownies gaat het heel slecht mee, dus ik ben momenteel weinig aanwezig. dierenarts komt nu weer...
hoop mar dat t geen slecht nieuws is
dit droeg ik afgelopen week
[ afbeelding ]
MOOOOI!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:54 schreef AmyGrace het volgende:
(Fashion Addict van CC)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat doe ik ook alhoewel de teller tips nu al op 6 staatquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:16 schreef Spring10 het volgende:
[..]
Klopt, ik mocht willen dat ik zulke mooie vingers had
Een een vraag voor de experts, want ik kan via Google geen goed antwoord vinden.
Mijn nagels zijn niet zo sterk en ik ben zat van het splijten en scheuren. Nagelverharder is niet echt afdoende en vind ik ook gedoe.
Dus! Ik wil een verstevigend laagje.
Maar! Niet bij een styliste, want duur en gedoe en ik heb slechte ervaringen gelnagels heel dik, met bulten op mijn duimen omdat ze die gelijk ook deed, maar die liggen dan niet recht te drogen, dus het zakte uit. bijvijlen, geen gezicht. 'Gelukkig' liet alles binnen een week al los. Volgens haar vanwege ontzwangeren10 maanden na bevalling...
Het zelf doen gaat vast wel lukken, maar wat moet ik dan kiezen? Acryl of gel? Wat zijn de verschillen/voordelen/nadelen?
Ik wil dus een dun laagje, gewoon over mijn eigen nagels, (hoogstens een tip als 1 nagel veel korter dan de rest is)
Durf het bijna niet te vragen..... Maar ik doe het lekker tochquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
zal ik dan toch morgen niet Capelle ingaan, maar oosterhof?
2x kruidvat en een trekpleister... nachtje over slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |