succes! *wacht ongeduldig op td betalingsverzoek* damnit, vergeet ik weer nagelwielen te bestellenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Morgenavond ergens nieuw kleurtje smeren, ga nu nog even een samenvatting doorlezen en dan lekker onder de wol. Morgen van 9 tot 12 herkansing geschiedenis, dus als al m'n lakdinnies nou heel hard voor mij gaan duimen met mooie kleurtjes ga ik vast dik scoren.![]()
Succes!! Ook ik duim voor jequote:foto Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Morgenavond ergens nieuw kleurtje smeren, ga nu nog even een samenvatting doorlezen en dan lekker onder de wol. Morgen van 9 tot 12 herkansing geschiedenis, dus als al m'n lakdinnies nou heel hard voor mij gaan duimen met mooie kleurtjes ga ik vast dik scoren.![]()
Ik heb die highgloss supersnel drogende van 1,59 per flesje besteld.quote:foto Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef Mirjam het volgende:
er gaf hier iemand een tip dat amour topcoat ook goed en sneldrogend was, maar welke dan precies? ik zie er bij transdesign meer
Heel veel succes!quote:foto Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Mooi! Welke kleurtjes heb je gebruikt? Ik vind vooral die basis kleur erg mooiquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:52 schreef P.F het volgende:
VervelingAlleen heb ik m'n middelvinger na de 1e foto nog een beetje bijgewerkt dus die is op de 2e foto een beetje lelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop