Ik heb zelf nog wel aardig geduld om te lakken als er een leuke serie op tv op staat ofzo, helaas mijn katten niet en dan zitten er weer kattenhaartjes in mijn net gelakte nageltjesquote:Op zondag 9 mei 2010 23:23 schreef XUniqueX het volgende:
Ik heb niet zon geduld voor te lakken want als ik ze dan gelak heb ga ik gelijk wat anders doen en dan zijn ze verkloot en vet lelijk. maar dan denk ik laat maaaaar! snapje![]()
Hihi vinnik sowieso een mooi kerstkleurtjequote:Op zondag 9 mei 2010 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik lak weer even mee
Ik heb Matte Magic over Ruby Pumps..dat zou het goed doen met kerstmis
Ik lak ook bijna altijd 's avonds, overdag te veel dingen te doen en dan gaat het ook vaak mis. En de hond kan niet op tafel springenquote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog wel aardig geduld om te lakken als er een leuke serie op tv op staat ofzo, helaas mijn katten niet en dan zitten er weer kattenhaartjes in mijn net gelakte nageltjes
ja, doettie goed in the dark glowen?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef RenRen- het volgende:
De glowinthedarklak is echt
. Ik ben er zó blij mee
Dacht dat ik gelezen had dat de Hema ze ook heeft...quote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Weet iemand waar ik matte kan vinden? In de hele kruidvat gezocht, niks gevonden.
matte wat? lak of topcoat?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef Tamashii het volgende:
Weet iemand waar ik matte kan vinden? In de hele kruidvat gezocht, niks gevonden.
Ik las er zomaar topcoat bij...quote:Op maandag 10 mei 2010 00:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
matte wat? lak of topcoat?
er komt van catrice wat matte lak aan, bij de trekpleister heb je denk ik meer kans van slagen dan bij het kruidvat
Blijf je er wakker van 's nachts? Omdat ie zo hard glowt in the dark?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorm, mijn telefoon en webcam vinden van niet tho, dat is jammerquote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 @ 00:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Blijf je er wakker van 's nachts? Omdat ie zo hard glowt in the dark?Ik moest er vannacht uit om ibu te nemen, en toen ging ik wel even met mijn handen naar de lampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |