quote:Zo.....
(ja, mijn nagels aan mijn rechterhand zijn langer... links wil maar niet bijgroeien, en ik WEIGER die ook korter te vijlen....)
Hihi, ik heb een verschrompelde ringvinger op de foto zie ik....![]()
Die ga ik morgen opdoenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Loqi het volgende:
Leuk al die oranjes![]()
Dus maar een thema-vp met een foto van 5 topics geleden ofzo![]()
[ afbeelding ]
deze oranje vind ik echt tof! Welke is het?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Loqi het volgende:
Leuk al die oranjes![]()
Dus maar een thema-vp met een foto van 5 topics geleden ofzo![]()
[ afbeelding ]
Ik haal ze gewoon bij de Jumbo.... Van 'tippys', zie ik...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef Guess. het volgende:
Oranje nagels![]()
![]()
Welke watjes gebruiken jullie om je nagellak eraf te halen.Ik had een lading van de action die is nu op,nu heb ik ze van het kruidvat maar die trutdingen pluizen zo
Schijfjes, van demakup. Prijzig maar wel goedquote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef Guess. het volgende:
Oranje nagels![]()
![]()
Welke watjes gebruiken jullie om je nagellak eraf te halen.Ik had een lading van de action die is nu op,nu heb ik ze van het kruidvat maar die trutdingen pluizen zo
Tangerine Queen, van Models Ownquote:Op donderdag 29 april 2010 15:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
deze oranje vind ik echt tof! Welke is het?
Ik weiger gewoon om mee te doen aan oranje kleden met Q-day of het met WKquote:Op donderdag 29 april 2010 @ 15:23 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en bedankt nog voor de leuke reacties!
@RenRen: dit is ook het enige flesje oranje dat ik heb... die uit het setje van de action. Ik ben normaal ook echt helemaal niet van de oranje...
Zuurpruimquote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon om mee te doen aan oranje kleden met Q-day of het met WKIk ben er ook net een lijk door. Oranje. Bah.
Da's fijn, dan hoef ik dat niet meer te doenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Lindytje het volgende:
Oh, natuurlijk! Ik gooi de volle asbak wel even op de grond!
![]()
Graag gedaan he!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's fijn, dan hoef ik dat niet meer te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |