quote:Op woensdag 28 april 2010 11:24 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
CG - OMG, met konad plate m64 en konad stempellak wine red![]()
Dit zijn mijn sollicitatie nagels
Succes!! En onwijs mooie nagels zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love this! Very nice!!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Holo!!![]()
2NITE, gestempeld met BFF en Gosh Holographic. En een mooi oranje randje, want mijn nagelriem is echt té droog en niet om aan te zien...
Kan ik dat nog aanpassen??quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef zoeperzazke het volgende:
geen koninginnedagnagels in de titel? Of komt dat het volgend deeltje pas?
Ja, sorry, ik krijg dat niet voor elkaar... ik ben echt heel onhandigquote:Op woensdag 28 april 2010 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hendig! Maar waar zijn de vorige creaties?
Bij mij hetzelfde, heb ook alleen de melding staan dat het pakje is aangemeld maar daarna niets meer....quote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef Michelangela het volgende:
Ben benieuwd of mijn order er nog is doorgeglipt, er is wel afgeschreven, maar geen statusupdate meer sinds 24/4. Mijn TD wat doe je?
Ik heb TD maandagavond gemaild, want ik krijg ook nog 2 pakketjes. Volgens hun zou die van mijn gisteren verstuurd worden dus ik wacht nog even een weekje afquote:Op woensdag 28 april 2010 15:22 schreef Michelangela het volgende:
Ben benieuwd of mijn order er nog is doorgeglipt, er is wel afgeschreven, maar geen statusupdate meer sinds 24/4. Mijn TD wat doe je?
Bij opmaak (3de van rechts) staat een portretje, dat is om een afbeelding toe te voegen, daar plak je de link in en als het goed is heb je dan de fotoquote:Op woensdag 28 april 2010 15:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik krijg dat niet voor elkaar... ik ben echt heel onhandigIemand zei dat ik gewoon moest kopieren, maar dan krijg ik alleen linkjes
Ik heb gisteren van een collega 2 p2 lakjes gekregenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:58 schreef Loqi het volgende:
Heb al 3 dagen m'n P2 lakje op, nog geen chips, geen tipwear, niks..terwijl ik al 3 dagen aan een stuk zit te typen en de hamsterkooi verschoond heb enzo
Wat een super lakjes zijn het toch
P2 fangirl is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik weet echt niet wat ik fout doe, heb gedaan wat je zei, maar het klopt nog nietquote:Op woensdag 28 april 2010 15:54 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Bij opmaak (3de van rechts) staat een portretje, dat is om een afbeelding toe te voegen, daar plak je de link in en als het goed is heb je dan de foto
Ik zie het al, er staan teveel vierkante haakjes in. Tussen de [img] tags alleen een linkje naar de afbeelding zou de truuk moeten doen!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik fout doe, heb gedaan wat je zei, maar het klopt nog niet
Ik denk dat je de verkeerde link gebruikt; je gaat op de foto staan, klikt rechts en kiest dan afbeeldingslocatie kopiëren, die link plak je bij afbeelding invoeren in het veldje.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik fout doe, heb gedaan wat je zei, maar het klopt nog niet
Nou, dat heb ik dus nu ook gedaan bij de eerste foto, maar ook dat doet het niet. Ik zal in het vervolg proberen geen topics dicht te gooien, dan ben ik ook niet degene die hoeft te openen en hebben jullie gewoon nagels in de OPquote:Op woensdag 28 april 2010 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het al, er staan teveel vierkante haakjes in. Tussen de [img] tags alleen een linkje naar de afbeelding zou de truuk moeten doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |