quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn dochter, ze is vijf!, zei dat ik maar geen nagellak meer op internet moest bestellen
wie is ze?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
JAAAAA ze wil de Claire's mood polishes opsturen
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
JAAAAA ze wil de Claire's mood polishes opsturen
Een Amerikaanse bloggerquote:
Mooiquote:Op woensdag 28 april 2010 02:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Het ziet er echt leuk uit. Sowieso is wonen in de binnenstad tof. Alleen is dat in Amsterdam niet te betalen.
Ja, ik wil de zoektocht wel wagen, heb je toevallig een naam van het model, want anders is het lang zoeken. En weet je toevallig of ze ook in 42 verkrijgbaar waren. Dat is namelijk meestal wel een probleem.
Ontopic:
[ afbeelding ]
Met CG- Atlantis. 3 laagjes en dus al best wat tipwear. Dit heb ik met MAAH ook helaas.
Wel mooi zegquote:Op woensdag 28 april 2010 @ 02:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Het ziet er echt leuk uit. Sowieso is wonen in de binnenstad tof. Alleen is dat in Amsterdam niet te betalen.
Ja, ik wil de zoektocht wel wagen, heb je toevallig een naam van het model, want anders is het lang zoeken. En weet je toevallig of ze ook in 42 verkrijgbaar waren. Dat is namelijk meestal wel een probleem.
Ontopic:
[afbeelding]
Met CG- Atlantis. 3 laagjes en dus al best wat tipwear. Dit heb ik met MAAH ook helaas.
Als ik van tevoren had geweten dat de helft van de meiden hun suedes weg ging doen had ik ze niet hoeven kopenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:09 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfel of ik mijn suedelakje weg moet doen.
Ja sorryquote:Op woensdag 28 april 2010 @ 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik van tevoren had geweten dat de helft van de meiden hun suedes weg ging doen had ik ze niet hoeven kopen
Grrr ja, ik had er eentje gekocht en ik vijl er 1 nagel mee en crap ding was glad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat niet om de breekbaarheid, die goedkope worden glad na 3 keer vijlenMaar inderdaad, het moet wel leuk blijven
Ja, precies! Had vandeweek hetzelfde ideequote:Op woensdag 28 april 2010 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik van tevoren had geweten dat de helft van de meiden hun suedes weg ging doen had ik ze niet hoeven kopen
Ik vind ze ook ideaal voor als ik weinig tijd heb.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, precies! Had vandeweek hetzelfde idee
Vind ze ideaal! Drogen snel, 1 laagje maar nodig. En de finish vind ik niet geweldig, maar doe toch overal TC over en dan is het weer prachtig!
Ik had gister gelakt, het voelde droog, en toen ben ik de was gaan ophangen. Geen probleemquote:Op woensdag 28 april 2010 10:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind ze ook ideaal voor als ik weinig tijd heb.
Net als met OMG, 1 laagje erop, hele hand klaar, 2e laagje en dan gelijk door naar andere hand, en dan is alles al zo goed als droog, heerlijk!
Ik heb er net overheen gestempeld, kan ook gelijk, schuift niks vanaf ofzoquote:Op woensdag 28 april 2010 10:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had gister gelakt, het voelde droog, en toen ben ik de was gaan ophangen. Geen probleem.
dat dus!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:25 schreef Joysa het volgende:
Net als met OMG, 1 laagje erop, hele hand klaar, 2e laagje en dan gelijk door naar andere hand, en dan is alles al zo goed als droog, heerlijk!
Oh okquote:Op woensdag 28 april 2010 10:52 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb geen goede ervaringen met Etos nagellak dus ik ga ze niet proberen
Ja, idd, jij snapt het!!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 00:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lindy dat snap ik helemaal hoor! Dat huisje is gebouwd voor jou, daarom ben jij ook de énige die het te zien hoort te krijgen en die het uberhaupt mag kopen! Duhh!
[..]
Fijn uitzicht heGebeurt elke dag wel iets waarvan je keihard moet lachen, vandaag kwamen we op de foto voor de krant omdat in alle 5 ramen van ons enorme huis mensen zaten te kletsen
![]()
Dat brengt me op een goed idee! Ik weet mijn mani voor vandaag alquote:Op woensdag 28 april 2010 10:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:24 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
CG - OMG, met konad plate m64 en konad stempellak wine red![]()
Dit zijn mijn sollicitatie nagels
Superleuk zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En succes
disclaimer
[ afbeelding ]
Wat maakt dat nou uit! werk is werk en als je er nog een opleiding kan doen is dat toch nog mooier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Dat is liefquote:Op woensdag 28 april 2010 11:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit! werk is werk en als je er nog een opleiding kan doen is dat toch nog mooier!
[ afbeelding ]
Succes, en wat Fiets zegt! Je bent juist slim bezig door een opleiding te doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Dat dus...quote:Op woensdag 28 april 2010 11:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit! werk is werk en als je er nog een opleiding kan doen is dat toch nog mooier!
[ afbeelding ]
me luffs zhe neelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Dankjequote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef tliciouz het volgende:
Succes Joysa!
Ik had net even een roze vloerbedekking
Ja een potje roze CG over de vloerquote:Op woensdag 28 april 2010 11:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dankje![]()
En vamperotica ook dankje![]()
Nagellak geknoeid?
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja een potje roze CG over de vloer
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja een potje roze CG over de vloer
Ik gooide uit paniek er nagellakremover overheen en dat heeft het goed gedaanquote:
Pfieuwwwquote:Op woensdag 28 april 2010 12:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik gooide uit paniek er nagellakremover overheen en dat heeft het goed gedaan
gaaaaaf!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Holo!!![]()
2NITE, gestempeld met BFF en Gosh Holographic. En een mooi oranje randje, want mijn nagelriem is echt té droog en niet om aan te zien...
Die blauwe ziet er leuk uitquote:Op woensdag 28 april 2010 13:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Catrice Oceana Lakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heel veel succes!
Heel apart, leuk!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Holo!!![]()
2NITE, gestempeld met BFF en Gosh Holographic. En een mooi oranje randje, want mijn nagelriem is echt té droog en niet om aan te zien...
Nicequote:Op woensdag 28 april 2010 12:24 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Holo!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |