Wat een leuk idee!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Skaai het volgende:
Ha mevrouw van de Douglas probeerde mijn moesje van de week een dure Herome glasvijl aan te smeren. Vanmiddag voor 1,50 een glasvijl gekocht, ga een leuk nagellak pakketje voor mijn moeder samenstellen voor moederdag
die goedkope gaat wel stukken korter mee waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Skaai het volgende:
Ha mevrouw van de Douglas probeerde mijn moesje van de week een dure Herome glasvijl aan te smeren. Vanmiddag voor 1,50 een glasvijl gekocht, ga een leuk nagellak pakketje voor mijn moeder samenstellen voor moederdag
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben de laatste dagen zo wanhopig op zoek geweest naar Claire's mood polishes op internet, dat ik net een blogger uit Amerika gemailt heb, met de vraag of ze wil swappen.
Ze zal wel denken, wat een achterlijke![]()
Niet hard genoeg gezocht dus!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef bibi het volgende:
[..]
http://www.abeautifulsecret.com/index.php?main_page=product_info&cPath=241_293_454&products_id=8526&zenid=6372be6c701e22ef3b865c48cb20edd0
Erg goeie service, en betaalbare verzendkosten.
Een Herome glasvijl valt net zo kapot als die goedkopequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die goedkope gaat wel stukken korter mee waarschijnlijk
gaat niet om de breekbaarheid, die goedkope worden glad na 3 keer vijlenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een Herome glasvijl valt net zo kapot als die goedkope. En het moeten wel leuke cadeautjes blijven, zo kan ik haar meer lakjes geven
![]()
En deze heeft leuke kleurtjes en diamantjes
blij dat je er blij mee bent!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet amper iets maar batterij van de camera is leeg en ben lui vandaag.maar ik moest hem gewoon even laten zien ben zo blij met dit lakje thanks sq! Morgen post ik betere pics! Het is overigens China Glaze - Lemon fizz.
Ohja let niet op vriendliefs zwarte voeten![]()
Gaaf!!quote:
Mooi die kleur bij je!quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wowsie!!
Ik heb sinds vrijdagOPI - Boris & Natasha
op en het zit nog prima!! Top!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat past ie mooi bij mn tas hč [ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
En de buit van vanmiddag, zo zien de nieuwe Essence lakjes er dus uit.
[ afbeelding ]
Ach OPI lak blijft ook beter zitten dan mijn Essence lakjes, maar omdat Essence een scheet en een knikker kost heb ik meer Essencequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat niet om de breekbaarheid, die goedkope worden glad na 3 keer vijlenMaar inderdaad, het moet wel leuk blijven
mooi issie hequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef Mehehelzs het volgende:
Net Red Hot Ayers Rock opgedaan ... toen ik het potje zag dacht ik dat hij veel te fel en te licht was maar als hij gelakt is vind ik hem echt![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben jullie ook wel eens dat je van een ogenschijnlijk 'normaal' bericht finaal van slag raakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
heb je je portemonnee al gewaarschuwd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach OPI lak blijft ook beter zitten dan mijn Essence lakjes, maar omdat Essence een scheet en een knikker kost heb ik meer Essence![]()
.
Ik denk er trouwens over na om morgen het OPI schap op Schiphol eens van dichterbij te bekijken.
Nee want ik heb mezelf voorgenomen maximaal 1 keer per maand een OPI lakje aan te schaffenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je je portemonnee al gewaarschuwd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
![]()
De Claires-lakjes zijn gewoon duurder dan de OPI's op die site..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef bibi het volgende:
[..]
http://www.abeautifulsecret.com/index.php?main_page=product_info&cPath=241_293_454&products_id=8526&zenid=6372be6c701e22ef3b865c48cb20edd0
Erg goeie service, en betaalbare verzendkosten.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef princess-a het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat je van een ogenschijnlijk 'normaal' bericht finaal van slag raakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ik me helemaal voorstellen... het is k*t als je zo 1 op 1 met iets geconfronteerd wordt, zeker als het om iemand gaat waar je onvoorwaardelijk van houdt... *knuf*
I had a signature once. It was awful.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach OPI lak blijft ook beter zitten dan mijn Essence lakjes, maar omdat Essence een scheet en een knikker kost heb ik meer Essence![]()
.
Ik denk er trouwens over na om morgen het OPI schap op Schiphol eens van dichterbij te bekijken.
Geniaal mooi zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Wij hebben vandaag lekker zitten lakken in mijn raam in de zon![]()
Strawberry fields
[ afbeelding ]
Voor de voethaters even in een spoiler Strawberry fields weer en Coralicious van Rimmel. Check ook mijn![]()
sandaaltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben jullie ook wel eens dat je van een ogenschijnlijk 'normaal' bericht finaal van slag raakt?Mooie sandaaltjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat vervelend, snap dat je er van geschrokken bent. Wel heel lief dat ze zich nog zo om jou bekommert.All good things are wild and free.
Heerlijk zomersquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet amper iets maar batterij van de camera is leeg en ben lui vandaag.maar ik moest hem gewoon even laten zien ben zo blij met dit lakje thanks sq! Morgen post ik betere pics! Het is overigens China Glaze - Lemon fizz.
Ohja let niet op vriendliefs zwarte voeten![]()
uhh waar is dat? Ben namelijk niet zo héél bekend in R'damquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:11 schreef PeRi het volgende:
Op de hoogstraat. Ziet er meer uit als creme, maar heb ze nog niet geprobeerd dus weet niet hoe ze uit het potje zijn.
Als je in de koopgoot staat met je gezicht richting V&D, dan loop je zo rechtdoor de hoogstraat inquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
uhh waar is dat? Ben namelijk niet zo héél bekend in R'dam
Is het wat? *gaat foldertje zoeken*quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef PeRi het volgende:
In het Trekpleister krantje staat de Catrice Oceana collectie al.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:17 schreef Juud- het volgende:
Als je in de koopgoot staat met je gezicht richting V&D, dan loop je zo rechtdoor de hoogstraat in
Aaah ok dan weet ik hetquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef PeRi het volgende:
Daar idd MissJ.
Het beste is om niet in de koopgoot te gaan staan, want dan moet je die klotetrap op.quote:Op dinsdag 27 april 2010 @ 21:17 schreef Juud- het volgende:
[..]
Als je in de koopgoot staat met je gezicht richting V&D, dan loop je zo rechtdoor de hoogstraat in
Mijn dochter, ze is vijf!, zei dat ik maar geen nagellak meer op internet moest bestellenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:07 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus zei vandaag dat ik meer lakjes had dan de Kruidvat, na het zien van mijn stash. Niet waar
.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mijn dochter, ze is vijf!, zei dat ik maar geen nagellak meer op internet moest bestellen
Godsk*lere, daar liep ik vanmiddag nog langs!!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef PeRi het volgende:
Daar idd MissJ.
[..]
Mijn dochter, ze is vijf!, zei dat ik maar geen nagellak meer op internet moest bestellen
[..]
[..]
Wij hebben vandaag lekker zitten lakken in mijn raam in de zon![]()
Strawberry fields
[ afbeelding ]
Voor de voethaters even in een spoiler Strawberry fields weer en Coralicious van Rimmel. Check ook mijn![]()
sandaaltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben jullie ook wel eens dat je van een ogenschijnlijk 'normaal' bericht finaal van slag raakt?Wat een relaxt uitzicht, heerlijk! En vervelend van je moeder, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet het toch vragen hoor, waar heb je die fantastische sandaaltjes vanaf?Aids.
echt ja, ik was in de volle overtuiging dat het wat beter ging en dat wat ik doe voor haar genoeg is en dan ineens zo'n bericht en zo'n shock, heb werk enzo even afgezegd en ga nu even voor mezelf zorgen voordat ik een week naar haar toegaquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:58 schreef Skaai het volgende:
He princess-adat komt dan wel opeens heel hard aan he
![]()
. Lief ook dat je moeder ondanks haar ziekte aan jou blijft denken en zo om je blijft zorgen
.
de ver van je bed show die ineens voor je neus staat, bah. dankjewelquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]![]()
Kan ik me helemaal voorstellen... het is k*t als je zo 1 op 1 met iets geconfronteerd wordt, zeker als het om iemand gaat waar je onvoorwaardelijk van houdt... *knuf*
Fijn uitzicht hequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat een relaxt uitzicht, heerlijk! En vervelend van je moeder, sterkte
Ik moet het toch vragen hoor, waar heb je die fantastische sandaaltjes vanaf?
Het ziet er echt leuk uit. Sowieso is wonen in de binnenstad tof. Alleen is dat in Amsterdam niet te betalen.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Fijn uitzicht heGebeurt elke dag wel iets waarvan je keihard moet lachen, vandaag kwamen we op de foto voor de krant omdat in alle 5 ramen van ons enorme huis mensen zaten te kletsen
![]()
Ze zijn van Donnella, ik heb ze gekocht bij een boetiekje dat Miss Tique heet, ze zijn van vorig jaar maar een eventuele zoektocht wel hartstikke waard want in het echt zijn ze nog mooier
[..]
wie is ze?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
JAAAAA ze wil de Claire's mood polishes opsturen
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
JAAAAA ze wil de Claire's mood polishes opsturen
Een Amerikaanse bloggerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |