Wat een leuk idee!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Skaai het volgende:
Ha mevrouw van de Douglas probeerde mijn moesje van de week een dure Herome glasvijl aan te smeren. Vanmiddag voor 1,50 een glasvijl gekocht, ga een leuk nagellak pakketje voor mijn moeder samenstellen voor moederdag
die goedkope gaat wel stukken korter mee waarschijnlijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Skaai het volgende:
Ha mevrouw van de Douglas probeerde mijn moesje van de week een dure Herome glasvijl aan te smeren. Vanmiddag voor 1,50 een glasvijl gekocht, ga een leuk nagellak pakketje voor mijn moeder samenstellen voor moederdag
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben de laatste dagen zo wanhopig op zoek geweest naar Claire's mood polishes op internet, dat ik net een blogger uit Amerika gemailt heb, met de vraag of ze wil swappen.
Ze zal wel denken, wat een achterlijke![]()
Niet hard genoeg gezocht dus!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef bibi het volgende:
[..]
http://www.abeautifulsecret.com/index.php?main_page=product_info&cPath=241_293_454&products_id=8526&zenid=6372be6c701e22ef3b865c48cb20edd0
Erg goeie service, en betaalbare verzendkosten.
Een Herome glasvijl valt net zo kapot als die goedkopequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die goedkope gaat wel stukken korter mee waarschijnlijk
gaat niet om de breekbaarheid, die goedkope worden glad na 3 keer vijlenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een Herome glasvijl valt net zo kapot als die goedkope. En het moeten wel leuke cadeautjes blijven, zo kan ik haar meer lakjes geven
![]()
En deze heeft leuke kleurtjes en diamantjes
blij dat je er blij mee bent!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet amper iets maar batterij van de camera is leeg en ben lui vandaag.maar ik moest hem gewoon even laten zien ben zo blij met dit lakje thanks sq! Morgen post ik betere pics! Het is overigens China Glaze - Lemon fizz.
Ohja let niet op vriendliefs zwarte voeten![]()
Gaaf!!quote:
Mooi die kleur bij je!quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wowsie!!
Ik heb sinds vrijdagOPI - Boris & Natasha
op en het zit nog prima!! Top!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat past ie mooi bij mn tas hè [ afbeelding ]!
[ afbeelding ]
En de buit van vanmiddag, zo zien de nieuwe Essence lakjes er dus uit.
[ afbeelding ]
Ach OPI lak blijft ook beter zitten dan mijn Essence lakjes, maar omdat Essence een scheet en een knikker kost heb ik meer Essencequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat niet om de breekbaarheid, die goedkope worden glad na 3 keer vijlenMaar inderdaad, het moet wel leuk blijven
mooi issie hequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef Mehehelzs het volgende:
Net Red Hot Ayers Rock opgedaan ... toen ik het potje zag dacht ik dat hij veel te fel en te licht was maar als hij gelakt is vind ik hem echt![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben jullie ook wel eens dat je van een ogenschijnlijk 'normaal' bericht finaal van slag raakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
heb je je portemonnee al gewaarschuwd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach OPI lak blijft ook beter zitten dan mijn Essence lakjes, maar omdat Essence een scheet en een knikker kost heb ik meer Essence![]()
.
Ik denk er trouwens over na om morgen het OPI schap op Schiphol eens van dichterbij te bekijken.
Nee want ik heb mezelf voorgenomen maximaal 1 keer per maand een OPI lakje aan te schaffenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je je portemonnee al gewaarschuwd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote]
![]()
De Claires-lakjes zijn gewoon duurder dan de OPI's op die site..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:47 schreef bibi het volgende:
[..]
http://www.abeautifulsecret.com/index.php?main_page=product_info&cPath=241_293_454&products_id=8526&zenid=6372be6c701e22ef3b865c48cb20edd0
Erg goeie service, en betaalbare verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |