Supermarkt in dichtbijzijnde dorp heeft juist geen losse postzak maar zo'n nasty-ass plastic ding OM de postzak waar je alleen kleine enveloppen in kan doenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier heb je tegenwoordig overal van de tnt-punten in supermarkten enzo, en daar staan altijd postzakken
daar donder ik altijd mijn te dikke enveloppen in
Hier hebben ze de postzak te ver weg staan en worden ze door het personeel eerst gecheckt of het wel past, maar bij mn werk in de buurt kan ik em er zelf in gooienquote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Supermarkt in dichtbijzijnde dorp heeft juist geen losse postzak maar zo'n nasty-ass plastic ding OM de postzak waar je alleen kleine enveloppen in kan doen![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Mehehelzs het volgende:
@ diconnected: sterkte, hoop dat alles snel weer helemaal goed isbah wat een ziekenhuisverhalen allemaal, heel veel sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
Wow! Heftig! Heel veel sterkte meis!!
Hier staat trouwens wel zo´n postzak op het postkantoor, maar daar hebben ze ook een soort deksel opzitten met gleuf... dat geeft nog minder mee dan de brievenbus...
En ik heb mijn reflecting pool al binnen uit EngelandGeen idee hoe dat zo snel kan als er geen vliegtuigen vliegen, zal dan wel met de trein gekomen zijn ofzo.
oh, stomquote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Supermarkt in dichtbijzijnde dorp heeft juist geen losse postzak maar zo'n nasty-ass plastic ding OM de postzak waar je alleen kleine enveloppen in kan doen![]()
Ik vind ze gewoon precies tzelfdequote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Hier dus een vergelijking van P2 Glory en OPI At your Quebec & call.
Eerst de flesjes:
[ afbeelding ]
Vergelijking daglicht binnen:
[ afbeelding ]
OPI is 3 laagjes, P2 is 2 laagjes
In de zon:
[ afbeelding ]
De P2 is net wat groener dan de OPI, in de OPI zit een hint van bruin. Overall vind ik ze wel veel op elkaar lijken. De P2 is volledig dekkend in 2 laagjes, de OPI heeft er drie nodig. Vooral gezien het prijsverschil ga ik voor de P2
Je doet een creatief vak, lijkt me niet dat ze daar over gaan vallen en al helemaal niet voor een stagequote:Op woensdag 21 april 2010 11:50 schreef RenRen- het volgende:
Nu even mijn nagels lakken met Agent Lavender. Ga over een uur of 2 naar een potentieel stagebedrijfMaar met geluk zien ze mijn nagels niet. En zo wel. Care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |