Supermarkt in dichtbijzijnde dorp heeft juist geen losse postzak maar zo'n nasty-ass plastic ding OM de postzak waar je alleen kleine enveloppen in kan doenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier heb je tegenwoordig overal van de tnt-punten in supermarkten enzo, en daar staan altijd postzakken
daar donder ik altijd mijn te dikke enveloppen in
Hier hebben ze de postzak te ver weg staan en worden ze door het personeel eerst gecheckt of het wel past, maar bij mn werk in de buurt kan ik em er zelf in gooienquote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Supermarkt in dichtbijzijnde dorp heeft juist geen losse postzak maar zo'n nasty-ass plastic ding OM de postzak waar je alleen kleine enveloppen in kan doen![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Mehehelzs het volgende:
@ diconnected: sterkte, hoop dat alles snel weer helemaal goed isbah wat een ziekenhuisverhalen allemaal, heel veel sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb voor het eerst een creme op van OPI en hij lakt erg lekkerIk twijfelde eerst over de kleur, maar na 2 laagjes en even wennen vind ik de kleur toch wel leuk! Zal eens kijken of ik straks foto kan maken
Wow! Heftig! Heel veel sterkte meis!!
Hier staat trouwens wel zo´n postzak op het postkantoor, maar daar hebben ze ook een soort deksel opzitten met gleuf... dat geeft nog minder mee dan de brievenbus...
En ik heb mijn reflecting pool al binnen uit EngelandGeen idee hoe dat zo snel kan als er geen vliegtuigen vliegen, zal dan wel met de trein gekomen zijn ofzo.
oh, stomquote:Op woensdag 21 april 2010 11:27 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Supermarkt in dichtbijzijnde dorp heeft juist geen losse postzak maar zo'n nasty-ass plastic ding OM de postzak waar je alleen kleine enveloppen in kan doen![]()
Ik vind ze gewoon precies tzelfdequote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Hier dus een vergelijking van P2 Glory en OPI At your Quebec & call.
Eerst de flesjes:
[ afbeelding ]
Vergelijking daglicht binnen:
[ afbeelding ]
OPI is 3 laagjes, P2 is 2 laagjes
In de zon:
[ afbeelding ]
De P2 is net wat groener dan de OPI, in de OPI zit een hint van bruin. Overall vind ik ze wel veel op elkaar lijken. De P2 is volledig dekkend in 2 laagjes, de OPI heeft er drie nodig. Vooral gezien het prijsverschil ga ik voor de P2
Je doet een creatief vak, lijkt me niet dat ze daar over gaan vallen en al helemaal niet voor een stagequote:Op woensdag 21 april 2010 11:50 schreef RenRen- het volgende:
Nu even mijn nagels lakken met Agent Lavender. Ga over een uur of 2 naar een potentieel stagebedrijfMaar met geluk zien ze mijn nagels niet. En zo wel. Care.
Hoop ik! Nou ja, in mijn ervaring zijn de mannen in mijn sector niet zo heel erg oplettend, dus ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 april 2010 @ 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je doet een creatief vak, lijkt me niet dat ze daar over gaan vallen en al helemaal niet voor een stage
Suc6
Ik las 'Tangerine Green', kon het groen al niet vinden, iets met heel moequote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Loqi het volgende:
Zonnebrillen op dames![]()
[ afbeelding ]
Tangerine queen van Models own
Ohh yeah
Je lakjes zijn al op trouwensquote:
tangerine is oranje, dan zou het een soort bruin worden samenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik las 'Tangerine Green', kon het groen al niet vinden, iets met heel moe![]()
Maar hij is moohooooi!!1
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je lakjes zijn al op trouwens, ik dacht, laat ik die stomme gouden shimmer eens op al m'n nagels kliederen. Oh nee, garp
. Maar ze roepen je wel elke avond!
Kickuhhhhhhquote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh yeah
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh yeah
Uhmmmm ik ook! Laat maar weten hoe laatquote:Op woensdag 21 april 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ff denken, morgenavond heb ik tijd!
OH NOEZ I'M GOING BLINDquote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh yeah
Succes!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef RenRen- het volgende:
Allemaal belletjes in mijn lak. Goed. Ik ga zo toch zo.
Alleen als de poststukken voldoende gefrankeerd zijn. Ongefrankeerde zendingen kunnen niet bij een business point worden verwerkt! Je kunt er dus geen pakketjes zonder zegel etc afgeven. Ze verkopen daar ook geen pakketzegels of postzegels oid.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:30 schreef PeRi het volgende:
Je kan ook op zoek naar een TNT Businesspoint in je buurt K_I_M, die zijn 's ochtends en 's middags open en kan je het op de lopende band neerleggen.
Als het om enveloppen gaat wel, maar pakketjes zijn vaak lastiger als je geen pakketzegels in huis hebt....quote:Op woensdag 21 april 2010 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
Jamaar dat frankeren kun je makkelijk zelf doen, als je een keukenweegschaal hebt.
Het ging toch om dingen die net niet door de brievenbus pasten? Als je een pakketje hebt is dat sowieso geen issuequote:Op woensdag 21 april 2010 12:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als het om enveloppen gaat wel, maar pakketjes zijn vaak lastiger als je geen pakketzegels in huis hebt....
ik zou het 'm gewoon niet aandoen... hoe oud issie? Voor een joch van rond de 15 kan dat very embarrassing zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef vamperotica het volgende:
Veel stekte en knuffs voor Disconnected & Mehehelzs....
En ik wil die oranje die is gaaaaf!! ( in het kader van koninginnendag en wk...)
Zoonlief gaat zaterdag met school naar "Engeland" mét een dagje London... Is het de moeite waard om dat arme jong op zoek naar lakjes te sturen??
( ivm prijsverschil/ hier niet/moeilijk te krijgne enz..)
Op zich wel maar zie je die knul al aan zijn klasgenoten uitleggen dat hij op nagellakjacht moet?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef vamperotica het volgende:
En ik wil die oranje die is gaaaaf!! ( in het kader van koninginnendag en wk...)
Zoonlief gaat zaterdag met school naar "Engeland" mét een dagje London... Is het de moeite waard om dat arme jong op zoek naar lakjes te sturen??
dan moet je je duim van de foto houdenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Mn duimnagelriem is naar de kloteMaargoed, toch twee foto's van CG DV8:
In gewoon licht:
[ afbeelding ]
En in de zon:
[ afbeelding ]
Nee! Hahaquote:Op woensdag 21 april 2010 13:04 schreef vamperotica het volgende:
yay! nice nice!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh yeah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |