Als je nog mee wil doen, ja! Zonder meer!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Mirjam het volgende:
ik zat nog in ronde 1, ben ik automatisch ingesloten qua deelnemer?
als 1 van de eersten dan, dan blijft het voor mij bij 1 ronde en ben ikd aarna gewoon klaar en kan ik rustig nadenken of ik een tweede keer mee wil doenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je nog mee wil doen, ja! Zonder meer!
Ja, zoals gezegd krijgen de dames van ronde 1 die niet aan de beurt zijn gekomen netjes voorrangquote:Op maandag 3 mei 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als 1 van de eersten dan, dan blijft het voor mij bij 1 ronde en ben ikd aarna gewoon klaar en kan ik rustig nadenken of ik een tweede keer mee wil doen
hmm, okay, zet me er dan maar bijquote:Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zoals gezegd krijgen de dames van ronde 1 die niet aan de beurt zijn gekomen netjes voorrang
Dat dus! Super gedaan!quote:
Goeie, dit zet ik er nog even bij. 6,75 via TNTquote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat dus! Super gedaan!
Nog even een vraag, wat zijn ook alweer de kosten van het verzenden van de doos?
You read my mindquote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Lindytje het volgende:
Mooie OP en duidelijke regels SQ!!![]()
Oh, en wat mij betreft mag je de doos dan op de meet overhandigen (of in de auto, op het station, wat het handigst is), scheelt je weer 7 euro verzendkosten
Nou dat kan ik wel aanquote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goeie, dit zet ik er nog even bij. 6,75 via TNT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |