abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 12:12:34 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_80963375
Een aantal maanden geleden startte Nune de swapdoos. De swapdoos is een ontzettend leuk initiatief, waarbij er 1 doos is en een hele rits meiden. In de doos zit nagellak en wat nagelgerelateerde spulletjes zoals nailart, crèmepjes en verzorging. De doos reist het hele land door waarbij er steeds dingetjes uit worden gehaald en er weer terug in worden gestopt.

Helaas eindigde de eerste Doos in een klein fiasco. Door onduidelijke regels en gebrek aan naleving hiervan verzandde het initiatief al snel in een dumpdoos vol afgedankte spullen, maar vooral met dingen die niets meer met het oorspronkelijke idee te maken hadden. Het gevolg: teleurstelling alom.

Lees meer hier: [Show hier je nagels] De Swapdoos #4

Toch zou het jammer zijn als dit initiatief een vroege dood stierf en daarom heb ik besloten om Nune op te volgen als hoedster van de swapdoos. Nieuwe ronden, nieuwe kansen! En hopelijk dit keer met duidelijker spelregels zodat de Doos van begin tot eind een ontzettend leuk verrassingspakket blijft!

INTRODUCING NAGELSWAPDOOS 2.0!

De spelregels. Goed lezen graag.

• Als je mee wil doen met de nagelswapdoos, stuur je een PM naar Stormqueen. Zij maakt de route. Deze wordt niet vooraf bekend gemaakt.
  • De Doos moet uiterlijk een week na ontvangst weer op reis zijn. Dit om te voorkomen dat mensen erg lang moeten wachten. Mocht je door vakantie of andere redenen een tijdlang verhinderd zijn, meld dit dan via PM aan Stormqueen. Dan kan zij er voor zorgen dat je eventueel opschuift in de route.
  • Je haalt minimaal 5 items uit de doos. Dit is om er voor te zorgen dat de variatie er in blijft. Je stopt voor de items die je er uit haalt, ook weer spullen terug. Er is een marge van drie minder, vijf meer. Rekenvoorbeeld: je haalt 8 spullen uit de doos. Je moet minimaal 5 en maximaal 13 spullen er voor terug stoppen.
  • Alle spullen die in de doos gaan, zijn nagelgerelateerd. Onder nagelgerelateerd vallen nagellakken, nailartspullen, nagelverzorging. Dus geen badschuim, parfum, sieraden, snoep, andere cosmetica en make-up, enzovoorts.
  • Voordat de doos weer op reis kan, stuur je een PM aan Stormqueen met een lijstje wat je er uit haalt en wat je er in stopt. Zonder dit lijstje wordt de nieuwe naam niet vrijgegeven. Het klinkt flauw, maar dit is de enige manier om te waarborgen dat de Doos niet verandert in een troepbak. Zodra deze PM erdoor is krijg je het adres van de volgende eigenaresse.
  • Je ruilt eerlijk. Geen toffe, unieke, hard to find items tegen HEMA of Essence die iedereen om de hoek kan kopen voor een kruimel. Ook niet tegen tien Essence. Als je twijfelt, neem je contact op met Stormqueen.
  • De variatie moet gewaarborgd blijven. Als er al twee vijlen in de doos zitten, spreekt het voor zich dat er geen derde bij hoeft. Hetzelfde geldt voor kleuren lak: als er al een paar van dezelfde kleur in zitten, gooi er dan niet nog meer van hetzelfde bij. Dit ging de eerste keer goed mis. En dit is ook de reden dat er nu streng op gecontroleerd wordt.
  • Om dit alles nog even kracht bij te zetten zal Stormqueen steekproefsgewijs degene die de Doos op dat moment heeft vragen een lijst te maken met alles wat er in zit.
  • Uiteraard blijft het Swapschrift gehandhaafd.
  • Als De Doos bij jou is geweest post je in dit topic een leuk verslagje met foto's over wat je allemaal uit de doos hebt gehaald
  • Meisjes die de vorige ronde wel aangemeld waren maar niet aan de beurt zijn gekomen krijgen voorrang!
  • Het verzenden van de doos kost 6,75 via TNT post!

Waarom zo streng?

Omdat het nodig blijkt. En om het voor iedereen leuk te houden. Want voor de laatste moet het net zo tof zijn als voor de eerste!

Stormqueen is eerste aanspreekpunt, maar alles gaat in overleg met princess-a. Zo blijft het enigszins democratisch. Princess-a en stormqueen overleggen dus onderling als er vragen en/of opmerkingen zijn.
    We hebben geen definitief aantal deelnemers. Dus inschrijven loopt gewoon door. Wel is het zo dat de coördinator de Doos ook nog een keer krijgt. Om te voorkomen dat hier ruzie over komt bepaal ik nu dat ik als 20e zelf weer aan de beurt ben. (aangezien ik weet wat er in en uit gaat wil ik dat nu alvast vast hebben liggen zodat ik niet achteraf het verwijt kan krijgen dat ik de doos op een goed moment naar me toe heb gehaald). Mocht het animo enorm zijn loopt dit gewoon door per 20 (dus dan ben ik ook weer als 40e, enz.). Princess-a gaat als 10e, en daarna eventueel als 30e.

Nog even dit:
    Als je denkt dat je niet aan de spelregels kan voldoen, moet je je niet aanmelden. Schat dit dus even in. Het is heus niet zo dat er alleen hele dure dingen in de doos mogen, maar als je eigenlijk niets te ruilen hebt, kun je het beter niet doen.

Tenslotte:

Ik wil eigenlijk op de meet van 8 mei de Doos weer verder sturen. En Lindytje zal de eerste zijn! We starten dus al snel. Hopelijk wordt Doos 2.0 superleuk, supertof en een geweldige verrassing voor iedereen die meedoet! Ik reken op jullie!

LIJST VAN DEELNEMERS:
    AANMELDEN VIA PM BIJ STORMQUEEN!

Het restje eerste ronders:
  • Lindytje
  • Stormqueen
  • Mirjam
  • MissJ
  • PartyHardy
  • Nune

En dan gaan we verder met...
  • Zoeperzazke
  • Diconnected
  • Milka82
  • MinderMutsig
  • princess-a
  • Ooi86
  • miss--moana
  • deerntie
  • snakelady
  • SpaceInvaders
  • Joysa
  • liizsle
  • mirannie

Game on, girlz!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirjam op 07-05-2010 14:34:02 ]
  • disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 12:13:26 #2
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_80963408
    ik zat nog in ronde 1, ben ik automatisch ingesloten qua deelnemer?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      maandag 3 mei 2010 @ 12:14:15 #3
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80963442
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Mirjam het volgende:
    ik zat nog in ronde 1, ben ik automatisch ingesloten qua deelnemer?
    Als je nog mee wil doen, ja! Zonder meer!
    disclaimer
    pi_80963443
    Netjes SQ!
      maandag 3 mei 2010 @ 12:15:06 #5
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_80963471
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je nog mee wil doen, ja! Zonder meer!
    als 1 van de eersten dan, dan blijft het voor mij bij 1 ronde en ben ikd aarna gewoon klaar en kan ik rustig nadenken of ik een tweede keer mee wil doen
    pi_80963512
    Netjes! Ik kijk het nog even aan.
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
      maandag 3 mei 2010 @ 12:16:38 #7
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80963519
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

als 1 van de eersten dan, dan blijft het voor mij bij 1 ronde en ben ikd aarna gewoon klaar en kan ik rustig nadenken of ik een tweede keer mee wil doen
    Ja, zoals gezegd krijgen de dames van ronde 1 die niet aan de beurt zijn gekomen netjes voorrang
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 12:17:07 #8
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_80963543
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, zoals gezegd krijgen de dames van ronde 1 die niet aan de beurt zijn gekomen netjes voorrang
    hmm, okay, zet me er dan maar bij
    pi_80963585
    zeer goed opgesteld die regels
    The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
    Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
    Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
    pi_80963590
    Ik meld me weer aan, je hebt een pb! Hopelijk wordt het weer een razend succes!
    I had a signature once. It was awful.
      maandag 3 mei 2010 @ 12:18:44 #11
    240439 samsuus
    Twijfelgeval
    pi_80963612
    Ik durf het risico niet te nemen! Ik heb best wat leuke lakjes om te ruilen, maar je zal net zien dat er al soortgelijke kleuren in de doos zitten. Het gaat me net te ver dat ik dan "verplicht" word nieuwe spullen te kopen om in de doos te doen.

Hopelijk gaat het beter met de nieuwe regels!

Iedereen die wel mee gaat doen; Have fun!
    Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
    Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
    pi_80963656
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:14 schreef Nune het volgende:
    Netjes SQ!
    Dat dus! Super gedaan!

Nog even een vraag, wat zijn ook alweer de kosten van het verzenden van de doos?
    All good things are wild and free.
      maandag 3 mei 2010 @ 12:21:04 #13
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80963694
    Mooie OP en duidelijke regels SQ!!

Oh, en wat mij betreft mag je de doos dan op de meet overhandigen (of in de auto, op het station, wat het handigst is), scheelt je weer 7 euro verzendkosten
    Don't come closer, I might hurt you
      maandag 3 mei 2010 @ 12:21:11 #14
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80963697
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat dus! Super gedaan!

Nog even een vraag, wat zijn ook alweer de kosten van het verzenden van de doos?
    Goeie, dit zet ik er nog even bij. 6,75 via TNT
    disclaimer
      maandag 3 mei 2010 @ 12:21:25 #15
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_80963712
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Lindytje het volgende:
    Mooie OP en duidelijke regels SQ!!

Oh, en wat mij betreft mag je de doos dan op de meet overhandigen (of in de auto, op het station, wat het handigst is), scheelt je weer 7 euro verzendkosten
    You read my mind
    disclaimer
    pi_80963732
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Goeie, dit zet ik er nog even bij. 6,75 via TNT
    Nou dat kan ik wel aan
    All good things are wild and free.
      maandag 3 mei 2010 @ 12:23:34 #17
    178980 Lindytje
    Schimmelschaduw.jpg
    pi_80963775
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

You read my mind
    Well, great minds think alike.... ( )
    Don't come closer, I might hurt you
      maandag 3 mei 2010 @ 12:24:51 #18
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_80963817
    Leuk SQ, bedankt voor je moeite! En Nune bedankt voor het opzetten van de eerste versie

Ik kijk het even aan tot na de meet, ik neem dan m'n swaplakkies mee, dus ik weet niet of ik dan nog genoeg over heb voor in De Doos.
    Knoei
      maandag 3 mei 2010 @ 12:37:25 #19
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_80964206
    Terug Versie2.0 Vind Post
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
    pi_80964491
    Tvp, ik ga even kijken wat ik te ruilen heb voordat ik me aanmeld.
      maandag 3 mei 2010 @ 12:55:57 #21
    203250 Diconnected
    Zeg maar Dico.
    pi_80964961
    Leuk initiatief SQ! Meld me bij deze dus ook aan!
    it's the map in my mind that sends me on my way.
      maandag 3 mei 2010 @ 12:56:51 #22
    215872 PartyHardy
    Live life to the fullest
    pi_80964996
    Ik heb er weer zin in !
    tvp
    What if the hokey-pokey is really what it's all about?
    pi_80965776
    tvp
    Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
      Licht Ontvlambaar maandag 3 mei 2010 @ 13:22:38 #24
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_80965979
    Ik moest ineens denken aan de ruildoosjes die we vroeger op de lagere school hadden. Met allemaal frutsels, gummetjes, potloodjes, lineaaltjes en dat soort prul om te ruilen. En dan naderhand spijt hebben als haren op je hoofd dat je iets geruild had. Op den duur is het ook verboden op school, vanwege de vele catfights die het opleverde

SQ, super dat je het overneemt, kan me voorstellen dat Nune er zo geen zin meer in had. Goede regels ook

Maar ik doe toch niet mee Ik kan geen afstand doen van mijn soppies Ik kan helemaal geen afstand doen van welk flesje dan ook, mine, mine, mine En ik begrijp de reden van snkr-xxx om minder op FOK! te komen persoonlijk niet echt

Anyway, ik wens de swapdames heel veel swapplezier!!!
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_80966909
    Hoi
    There is no love sincerer than the love of food.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')