Als je nog mee wil doen, ja! Zonder meer!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:13 schreef Mirjam het volgende:
ik zat nog in ronde 1, ben ik automatisch ingesloten qua deelnemer?
als 1 van de eersten dan, dan blijft het voor mij bij 1 ronde en ben ikd aarna gewoon klaar en kan ik rustig nadenken of ik een tweede keer mee wil doenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je nog mee wil doen, ja! Zonder meer!
Ja, zoals gezegd krijgen de dames van ronde 1 die niet aan de beurt zijn gekomen netjes voorrangquote:Op maandag 3 mei 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als 1 van de eersten dan, dan blijft het voor mij bij 1 ronde en ben ikd aarna gewoon klaar en kan ik rustig nadenken of ik een tweede keer mee wil doen
hmm, okay, zet me er dan maar bijquote:Op maandag 3 mei 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zoals gezegd krijgen de dames van ronde 1 die niet aan de beurt zijn gekomen netjes voorrang
Dat dus! Super gedaan!quote:
Goeie, dit zet ik er nog even bij. 6,75 via TNTquote:Op maandag 3 mei 2010 12:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat dus! Super gedaan!
Nog even een vraag, wat zijn ook alweer de kosten van het verzenden van de doos?
You read my mindquote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Lindytje het volgende:
Mooie OP en duidelijke regels SQ!!![]()
Oh, en wat mij betreft mag je de doos dan op de meet overhandigen (of in de auto, op het station, wat het handigst is), scheelt je weer 7 euro verzendkosten
Nou dat kan ik wel aanquote:Op maandag 3 mei 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goeie, dit zet ik er nog even bij. 6,75 via TNT
QFT. En daar willen princess-a en ik dus wat op gaan sturenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje misloopt op de verschillende insteken die iedereen heeft m.b.t. nagellak. Voor de een is nagellak nagellak en die kijkt dus alleen naar geldwaarde, de ander is meer een verzamelaar en kijkt dus veel meer naar hoe uniek een lakje is. Neem de LÓréal Star Magnets. Kosten bij die ene winkel 2,50 per stuk maar voor een verzamelaar zijn ze veeeeeel meer waard. Die dingen gaan soms voor $20-30 op Ebay juist omdat ze zeldzaam en HTF zijn.
Zo'n lakje ruilen tegen een sheer pink China Glaze zal voor die eerste persoon een eerlijke ruil zijn terwijl de tweede dat een erg slechte deal vindt.
Als hoeveelste wil jij? Aangezien jij ook de inhoud kent straksquote:Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij had ik heul nog niet gezegd dat ik ook wel mee wil doen, bij deze dus! Moet wel nog lakkies verzamelen die weg mogen maar dat komt goed
Hoop wel dat iedereen er nog zin in heeft! Regels lijken wat strenger, maar door die regels worden de spullen die er in komen waarschijnlijk veel leuker en dat is ook wat waard vind ik![]()
Afgesproken is dat princess-a als tiende, dertigste, etc gaatquote:Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als hoeveelste wil jij? Aangezien jij ook de inhoud kent straks
JIj zegt precies hoe ik het bedoelde, Ik heb totáál geen idee wat een eerlijke ruil is en wat niet, aangezien ik ook totaal geen idee heb wat "zeldzaam"is en wat niet.Ik zou ook eerder qua geldwaarde ruilen,Want Uniek? Dat zegt mij nou helemáál niks! (Weet niet eens wat Sheer pink is, hahahahaha...dat zegt genoeg denk ik)quote:Op maandag 3 mei 2010 15:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje misloopt op de verschillende insteken die iedereen heeft m.b.t. nagellak. Voor de een is nagellak nagellak en die kijkt dus alleen naar geldwaarde, de ander is meer een verzamelaar en kijkt dus veel meer naar hoe uniek een lakje is. Neem de LÓréal Star Magnets. Kosten bij die ene winkel 2,50 per stuk maar voor een verzamelaar zijn ze veeeeeel meer waard. Die dingen gaan soms voor $20-30 op Ebay juist omdat ze zeldzaam en HTF zijn.
Zo'n lakje ruilen tegen een sheer pink China Glaze zal voor die eerste persoon een eerlijke ruil zijn terwijl de tweede dat een erg slechte deal vindt.
Daar helpen prinsesje en ik je meequote:Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef k_i_m het volgende:
Ben benieuwd hoe deze ronde verloopt! Ik laat hem ook even aan mij voorbij gaan maar ik wil wel mee gluren.
Ikzelf ben inmiddels wel in het bezit van genoeg nagellak, maar teveel n00b om in te kunnen schatten wanneer iets waardevol is, afgezien van de aanschafwaarde.
Het hoeft ook niet speciaal, duur, exclusief of weet ik wat meer. Dat staat ook nergens. Het gaat er om dat er reeel geruild wordt. Het kan toch anders niet zo zijn dat een doos begint met 15 merklakken en na 14 deelnemers alleen nog essence en action bevat? En jij weet ook wel wat mooi is. Jij vindt blauwe glitters denk ik ook mooier dan flets roze. Dus dat vertrouwen heb ik nog wel in de mensquote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Tammymara het volgende:
[..]
JIj zegt precies hoe ik het bedoelde, Ik heb totáál geen idee wat een eerlijke ruil is en wat niet, aangezien ik ook totaal geen idee heb wat "zeldzaam"is en wat niet.Ik zou ook eerder qua geldwaarde ruilen,Want Uniek? Dat zegt mij nou helemáál niks! (Weet niet eens wat Sheer pink is, hahahahaha...dat zegt genoeg denk ik)
Wens de mensen die aan deze doos meedoen,veel succes en plezier!
(Ik mag "helaas"niet meer)
PS SQ:
Ik wilde nog iets zeggen,Toen ik zei dat ik dingen wilde kopen (in een van de eerste swapdoostopics) toen werd er gezegd dat dat niet mocht,Omdat het de bedoeling was dat je dingen erin deed die je zelf niet gebruikte/niet mooi vond. Dat heb ik dus nu dus gedaan (lakjes die ik één keer op heb gehad en niet mooi vond etc,met een paar dingen die ik gekocht heb omdat mijn lakjes, op de flakies na, niet bijzonder waren) Hoe zit dat nu dan? mag het nu wel dan, dingen kopen? niet iedereen heeft toch veel dat ze kunnen/willen ruilen dat speciaal is?
dat wordt toch nergens gezegd?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef silliegirl het volgende:
Ik lees ook al een tijdje mee, maar sta er nu wel een beetje raar van te kijken dat mensen die eerst kennelijk de "mist" ingingen met het omruilen van spullen nu niet meer mee mogen doen
Dat staat nergens!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef silliegirl het volgende:
Ik lees ook al een tijdje mee, maar sta er nu wel een beetje raar van te kijken dat mensen die eerst kennelijk de "mist" ingingen met het omruilen van spullen nu niet meer mee mogen doen; zoals hierboven wordt gezegd is alles subjectief; wat super is voor de een kan bagger zijn voor de ander. Ik weet ook niet wat een lijstje met ruil-items PM'en voor nut heeft; dat subjectieve hou je altijd.
Maargoed, ik blijf het een leuk initatief vinden, dus ik lurk lekker mee
Waar, maar dat maakte ik (misschien onterecht) hieruit op:quote:
Oh, Gaat Poes weer wel mee op reis?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Tammymara het volgende:
[..]
JIj zegt precies hoe ik het bedoelde, Ik heb totáál geen idee wat een eerlijke ruil is en wat niet, aangezien ik ook totaal geen idee heb wat "zeldzaam"is en wat niet.Ik zou ook eerder qua geldwaarde ruilen,Want Uniek? Dat zegt mij nou helemáál niks! (Weet niet eens wat Sheer pink is, hahahahaha...dat zegt genoeg denk ik)
Wens de mensen die aan deze doos meedoen,veel succes en plezier!
Misschien mag ze van d'r man niet meerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Waar, maar dat maakte ik (misschien onterecht) hieruit op:
[..]
Ik denk dat ze doelt op wat Tammymara schreef:quote:
quote:Wens de mensen die aan deze doos meedoen,veel succes en plezier!
Ja joh, die gooi ik weer in de Doos, maar het kan altijd zijn dat iemand d'r pakt hequote:Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef silliegirl het volgende:
Oh, Gaat Poes weer wel mee op reis?Ik heb wat af gelachen om haar avonturen
![]()
![]()
Ik denk dat ik Poes ruil voor een doosje fimo-figuurtjesquote:Op maandag 3 mei 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh, die gooi ik weer in de Doos, maar het kan altijd zijn dat iemand d'r pakt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |