abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 13:53:32 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_80967265
oh leuk, komop dames, het gaat al goed met de aanmeldingen
disclaimer
pi_80967489
tvp
pi_80967735
Netjes! Ik kijk het ook even aan
  maandag 3 mei 2010 @ 14:25:44 #29
164755 Mss
kutHOEr
pi_80968422
Het is een leuk idee van Nune, jammer dat het zo gelopen is. Daarom ook erg leuk van SQ en princess-a om het weer over te nemen. Ik hoop dat het deze keer ook zo blijft!

Ik doe zelf niet mee, ik heb namelijk niks om te ruilen.
Aids.
pi_80968633
Ik heb er vertrouwen in, stuur je vanavond een pm SQ
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_80969908
Ik denk dat het ook een beetje misloopt op de verschillende insteken die iedereen heeft m.b.t. nagellak. Voor de een is nagellak nagellak en die kijkt dus alleen naar geldwaarde, de ander is meer een verzamelaar en kijkt dus veel meer naar hoe uniek een lakje is. Neem de LÓréal Star Magnets. Kosten bij die ene winkel 2,50 per stuk maar voor een verzamelaar zijn ze veeeeeel meer waard. Die dingen gaan soms voor $20-30 op Ebay juist omdat ze zeldzaam en HTF zijn.

Zo'n lakje ruilen tegen een sheer pink China Glaze zal voor die eerste persoon een eerlijke ruil zijn terwijl de tweede dat een erg slechte deal vindt.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:10:11 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_80970052
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje misloopt op de verschillende insteken die iedereen heeft m.b.t. nagellak. Voor de een is nagellak nagellak en die kijkt dus alleen naar geldwaarde, de ander is meer een verzamelaar en kijkt dus veel meer naar hoe uniek een lakje is. Neem de LÓréal Star Magnets. Kosten bij die ene winkel 2,50 per stuk maar voor een verzamelaar zijn ze veeeeeel meer waard. Die dingen gaan soms voor $20-30 op Ebay juist omdat ze zeldzaam en HTF zijn.

Zo'n lakje ruilen tegen een sheer pink China Glaze zal voor die eerste persoon een eerlijke ruil zijn terwijl de tweede dat een erg slechte deal vindt.
QFT. En daar willen princess-a en ik dus wat op gaan sturen
disclaimer
pi_80970319
Teeveepee Ik denk er nog even over na of ik in de tweede ronde mee doe!
pi_80970755
Ik ga niet meedoen, veel plezier iedereen
  maandag 3 mei 2010 @ 15:39:23 #35
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80971029
Ook een teeveepee, ik wacht het nog even af. Moet wel wat te ruilen hebben immers
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_80979747
Volgens mij had ik heul nog niet gezegd dat ik ook wel mee wil doen, bij deze dus! Moet wel nog lakkies verzamelen die weg mogen maar dat komt goed

Hoop wel dat iedereen er nog zin in heeft! Regels lijken wat strenger, maar door die regels worden de spullen die er in komen waarschijnlijk veel leuker en dat is ook wat waard vind ik
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 3 mei 2010 @ 19:40:59 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_80979791
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef princess-a het volgende:
Volgens mij had ik heul nog niet gezegd dat ik ook wel mee wil doen, bij deze dus! Moet wel nog lakkies verzamelen die weg mogen maar dat komt goed

Hoop wel dat iedereen er nog zin in heeft! Regels lijken wat strenger, maar door die regels worden de spullen die er in komen waarschijnlijk veel leuker en dat is ook wat waard vind ik
Als hoeveelste wil jij? Aangezien jij ook de inhoud kent straks
disclaimer
  maandag 3 mei 2010 @ 20:17:14 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_80981368
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als hoeveelste wil jij? Aangezien jij ook de inhoud kent straks
Afgesproken is dat princess-a als tiende, dertigste, etc gaat
Mooi in het midden OP aangepast
disclaimer
pi_80982910
Ik wil meedoen!!!!
pi_80988017
TVP om te kijken hoe deze gaat!
  maandag 3 mei 2010 @ 22:31:26 #41
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_80988108
Ben benieuwd hoe deze ronde verloopt! Ik laat hem ook even aan mij voorbij gaan maar ik wil wel mee gluren .

Ikzelf ben inmiddels wel in het bezit van genoeg nagellak, maar teveel n00b om in te kunnen schatten wanneer iets waardevol is, afgezien van de aanschafwaarde .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_80988144
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:05 schreef MinderMutsig het volgende:

JIj zegt precies hoe ik het bedoelde, Ik heb totáál geen idee wat een eerlijke ruil is en wat niet, aangezien ik ook totaal geen idee heb wat "zeldzaam"is en wat niet.Ik zou ook eerder qua geldwaarde ruilen,Want Uniek? Dat zegt mij nou helemáál niks! (Weet niet eens wat Sheer pink is, hahahahaha...dat zegt genoeg denk ik)

Wens de mensen die aan deze doos meedoen,veel succes en plezier!
(Ik mag "helaas"niet meer)

PS SQ:
Ik wilde nog iets zeggen,Toen ik zei dat ik dingen wilde kopen (in een van de eerste swapdoostopics) toen werd er gezegd dat dat niet mocht,Omdat het de bedoeling was dat je dingen erin deed die je zelf niet gebruikte/niet mooi vond. Dat heb ik dus nu dus gedaan (lakjes die ik één keer op heb gehad en niet mooi vond etc,met een paar dingen die ik gekocht heb omdat mijn lakjes, op de flakies na, niet bijzonder waren) Hoe zit dat nu dan? mag het nu wel dan, dingen kopen? niet iedereen heeft toch veel dat ze kunnen/willen ruilen dat speciaal is?
pi_80988545
Ik lees ook al een tijdje mee, maar sta er nu wel een beetje raar van te kijken dat mensen die eerst kennelijk de "mist" ingingen met het omruilen van spullen nu niet meer mee mogen doen; zoals hierboven wordt gezegd is alles subjectief; wat super is voor de een kan bagger zijn voor de ander. Ik weet ook niet wat een lijstje met ruil-items PM'en voor nut heeft; dat subjectieve hou je altijd.

Maargoed, ik blijf het een leuk initatief vinden, dus ik lurk lekker mee
  maandag 3 mei 2010 @ 22:41:47 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_80988609
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:31 schreef k_i_m het volgende:
Ben benieuwd hoe deze ronde verloopt! Ik laat hem ook even aan mij voorbij gaan maar ik wil wel mee gluren .

Ikzelf ben inmiddels wel in het bezit van genoeg nagellak, maar teveel n00b om in te kunnen schatten wanneer iets waardevol is, afgezien van de aanschafwaarde .
Daar helpen prinsesje en ik je mee Waarde moet ook niet te letterlijk worden genomen, maar variatie, tofheid en niet-essence/action kan iedereen denk ik wel een beetje inschatten
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Tammymara het volgende:

[..]

JIj zegt precies hoe ik het bedoelde, Ik heb totáál geen idee wat een eerlijke ruil is en wat niet, aangezien ik ook totaal geen idee heb wat "zeldzaam"is en wat niet.Ik zou ook eerder qua geldwaarde ruilen,Want Uniek? Dat zegt mij nou helemáál niks! (Weet niet eens wat Sheer pink is, hahahahaha...dat zegt genoeg denk ik)

PS SQ:
Ik wilde nog iets zeggen,Toen ik zei dat ik dingen wilde kopen (in een van de eerste swapdoostopics) toen werd er gezegd dat dat niet mocht,Omdat het de bedoeling was dat je dingen erin deed die je zelf niet gebruikte/niet mooi vond. Dat heb ik dus nu dus gedaan (lakjes die ik één keer op heb gehad en niet mooi vond etc,met een paar dingen die ik gekocht heb omdat mijn lakjes, op de flakies na, niet bijzonder waren) Hoe zit dat nu dan? mag het nu wel dan, dingen kopen? niet iedereen heeft toch veel dat ze kunnen/willen ruilen dat speciaal is?
Het hoeft ook niet speciaal, duur, exclusief of weet ik wat meer. Dat staat ook nergens. Het gaat er om dat er reeel geruild wordt. Het kan toch anders niet zo zijn dat een doos begint met 15 merklakken en na 14 deelnemers alleen nog essence en action bevat? En jij weet ook wel wat mooi is. Jij vindt blauwe glitters denk ik ook mooier dan flets roze. Dus dat vertrouwen heb ik nog wel in de mens
Dus ik hoop dat mensen zich niet laten afschrikken door de regels! Waar het mij om gaat is dat de doos voor iedereen even spannend en leuk blijft. En iets kopen mag altijd, maar is niet de insteek en moet ook niet de overhand krijgen. Want, wat krijg je al snel... dat er binnen no time weer keiveel lakjes inzitten die bij elke kruidvat zo te halen zijn
Is het zo wat begrijpelijker? Ik snap dat ik soms wat verwarrend kan zijn met mijn lange lappen tekst, vandaar
disclaimer
  maandag 3 mei 2010 @ 22:41:55 #45
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80988613
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef silliegirl het volgende:
Ik lees ook al een tijdje mee, maar sta er nu wel een beetje raar van te kijken dat mensen die eerst kennelijk de "mist" ingingen met het omruilen van spullen nu niet meer mee mogen doen
dat wordt toch nergens gezegd?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 3 mei 2010 @ 22:44:36 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_80988746
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:40 schreef silliegirl het volgende:
Ik lees ook al een tijdje mee, maar sta er nu wel een beetje raar van te kijken dat mensen die eerst kennelijk de "mist" ingingen met het omruilen van spullen nu niet meer mee mogen doen; zoals hierboven wordt gezegd is alles subjectief; wat super is voor de een kan bagger zijn voor de ander. Ik weet ook niet wat een lijstje met ruil-items PM'en voor nut heeft; dat subjectieve hou je altijd.

Maargoed, ik blijf het een leuk initatief vinden, dus ik lurk lekker mee
Dat staat nergens! Iedereen mag meedoen!

En dat PM-metje is dus om een beetje te monitoren. Ja, wat voor de een troep is is voor de ander leuk, maar het is niet voor niks dat alleen bepaalde lakjes er uit worden gehaald en al die fletsroze dingen en geelmakende basecoats blijven liggen. Da's een teken dat mensen dat niet zo nodig hoeven. En als er geen leuke keus is, stop je er ook niks leuks in terug, zo werkt dat.
Ik hoop echt dat voor de meesten de opzet WEL duidelijk is, en dat ik die regels opstel JUIST om het leuk te houden voor iedereen
disclaimer
pi_80988777
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Waar, maar dat maakte ik (misschien onterecht) hieruit op:
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Oh, Gaat Poes weer wel mee op reis? Ik heb wat af gelachen om haar avonturen
  maandag 3 mei 2010 @ 22:45:41 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_80988810
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Waar, maar dat maakte ik (misschien onterecht) hieruit op:
[..]
Misschien mag ze van d'r man niet meer Maar van mij mag iedereen zich aanmelden!
disclaimer
  maandag 3 mei 2010 @ 22:49:16 #49
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_80989030
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik denk dat ze doelt op wat Tammymara schreef:
quote:
  maandag 3 mei 2010 @ 22:51:56 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_80989164
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:45 schreef silliegirl het volgende:

Oh, Gaat Poes weer wel mee op reis? Ik heb wat af gelachen om haar avonturen
Ja joh, die gooi ik weer in de Doos, maar het kan altijd zijn dat iemand d'r pakt he
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')