abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80549638
Nune had in het eerste topic een geweldig gaaf idee om een grote doos vol met nagellak en ander spul door te sturen naar iedereen die mee wilde doen.

Naar aanleiding van de Goodiedoos leek het Daph en Nune wel leuk om een Swapdoos te maken!

Wat is de Swapdoos?
De swapdoos is een doos waarin spullen zitten die met nagels en nagellak te maken hebben. Deze doos reist heel Nederland door om op bezoek te gaan bij de posters uit het show je nagels topic.

De regels:
- De doos start met 20 spullen bij Nune.
- Je haalt minimaal 5 items uit de doos.
- Voor elk item dat uit de doos wordt gehaald, wordt er een nieuw item teruggelegd in de doos. Let er wel op dat als dit nagellak is, je er ook nagellak voor terug stopt! Het zou niet leuk zijn als er een doos was met bijvoorbeeld alleen handcreme.
- Je stopt er een leuk briefje of kaartje in met een leuke tip, boodschap of wens in. Dan kan iedereen lezen wat jij meegeeft aan de posters!
- Als je klaar bent met dit maak je er een leuk verslagje van voor in het Swapdoos topic.
- Je betaalt alleen de verzending van de doos. Verzending van een doos tot 10kg is ongeveer 7 euro.
- Het is niet de bedoeling dat je dure spullen eruit haalt en goedkope spullen ervoor terug plaatst. Het is dus de bedoeling dat spullen van ongeveer dezelfde waarde elkaar afwisselen (dus geen OPI voor een action lakje van 50 cent).

Hoe weet je naar wie je de doos op moet sturen?
Van Nune krijg je het nieuwe adres en de naam van de poster zodat je onderling de verzending kunt regelen. Aan het einde keert de doos terug naar Nune, en kan zij er weer 10 spullen uithalen. Hierna kan hij weer op reis.

De dames die meedoen met deze eerste ronde Klik op de naam om het verslag + foto's te zien.

Stormqueen
Loqi
Debsterr
Crientj
IJsdraakje
Puckzzz
Joysa
Mirjam
Juud-
PartyHardy
Zoeperzazke
Daph
Nune
Tammymara
Diconnected
Princess-a
Miss-Moana
Lindytje
Bernies
MissJ

[ Bericht 4% gewijzigd door Crientj op 21-04-2010 13:54:06 ]
pi_80549835
Tvp!
All good things are wild and free.
pi_80549852
Teeveepee!
pi_80549855
tvp
  woensdag 21 april 2010 @ 09:33:47 #5
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80549883
Hoeveel spulletjes zitten er nu eigenlijk in de doos? Want volgens mij heeft iedereen er meer ingedaan dan uitgehaald
Knoei
pi_80549967
terugvindpolish!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:40:51 #7
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_80550074
Tvp
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_80550132
TVP.
pi_80550265
tvp
  woensdag 21 april 2010 @ 10:14:34 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_80551005
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:33 schreef Loqi het volgende:
Hoeveel spulletjes zitten er nu eigenlijk in de doos? Want volgens mij heeft iedereen er meer ingedaan dan uitgehaald
Ik denk dat het ding onderhand voor extra gewicht moet worden aangetekend
disclaimer
pi_80551212
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:33 schreef Loqi het volgende:
Toen ik em had zat er al veel in, maar nu nog wel meer denk ik, vooral als iedereen er meer instopt dan ze eruit halen
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_80552308
Geen idee maar als er bij het begin 20 dingetjes inzaten dan is er idd wel wat bijgekomen ';)
pi_80553851

Wie zijn deze ronde nou nog aan de beurt?
volgens mij ben ik onderhand nog bijna de enige ?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:43:13 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_80553961
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:40 schreef MissJ het volgende:

Wie zijn deze ronde nou nog aan de beurt?
volgens mij ben ik onderhand nog bijna de enige ?
Iedereen die niet blauw is in de OP, valt mee, er zijn er nog 8 na Miss Moana geloof ik...
En ik word toch 17e, dus ik wacht lekker af
disclaimer
pi_80554032
ah ok, maar volgens mijn zijn een aantal niet-blauwen toch al geweest? Maar ik kan het fout hebben hoor
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  woensdag 21 april 2010 @ 11:45:38 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_80554051
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef MissJ het volgende:
ah ok, maar volgens mijn zijn een aantal niet-blauwen toch al geweest? Maar ik kan het fout hebben hoor
Nee toch, wie dan?
disclaimer
pi_80554354
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee toch, wie dan?
Hmm je hebt gelijk geloof ik haha, het klopt gewoon
zal wel aan mijn ongeduldigheid liggen ofzo dat ik dat dacht
  woensdag 21 april 2010 @ 12:11:58 #18
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80554907
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Tammymara het volgende:
Mijn man dacht ook eerst dat het eetbaar was hoor ("het heet toch Cake! en er staat VEGAN"op!" ) en dan ruikt het ook nog zo lekker eetbaar!!
Wij kennen die winkel hier helemaal niet en die spulletjes dus ook niet

Ik heb Poes een hele strip paracetamol meegegeven, want ze zal wel een flinke kater hebben straks! Ik ben er erg blij mee in elk geval wat ik eruit heb gehaald en ik hoop dat "mijn"dingetjes straks ook iemand blij maken!

Lijkt me ook leuk om te zien dat mensen "iets van jou"uit de doos halen.Zo, en nu ga ik mijn bed in..Fijn dat jullie gelachen hebben om Poes
Dat is het ook
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_80556684
Wat tof dat dit nog steeds zo leuk gaat!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80556760
Crientj, ik weet niet of je de OP nog aan kan passen, maar je mag mijn naam uit de lijst halen. In overleg met Nune heb ik besloten niet meer mee te doen, in verband met een verbroken relatie en op zoek moeten naar een nieuwe woning en alles. Fijn voor de overgebleven dames, dan zijn jullie weer wat sneller aan de beurt! . Ik blijf hier wel meelezen, ik vind het idee nog steeds heel erg leuk!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:14:44 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_80556800
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Crientj, ik weet niet of je de OP nog aan kan passen, maar je mag mijn naam uit de lijst halen. In overleg met Nune heb ik besloten niet meer mee te doen, in verband met een verbroken relatie en op zoek moeten naar een nieuwe woning en alles. Fijn voor de overgebleven dames, dan zijn jullie weer wat sneller aan de beurt! . Ik blijf hier wel meelezen, ik vind het idee nog steeds heel erg leuk!
Och jeetje toch, wat naar!
Misschien in de toekomst weer een keer!
Sterkte met het hele gedoe!
disclaimer
  woensdag 21 april 2010 @ 13:16:54 #22
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80556887
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Och jeetje toch, wat naar!
Misschien in de toekomst weer een keer!
Sterkte met het hele gedoe!
Ook van mij. Jeetje wat een stap, lijkt me doodeng...alhoewel ik er ook al eens voor heb gestaan. Succes, komt helemaal goed!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_80556950
Lief van jullie. . Het komt wel goed allemaal, maar het is een beetje stressvol. Tussendoor probeer ik ook nog af te studeren. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 21 april 2010 @ 13:20:18 #24
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80557036

Die doos moet inderdaad wel heel erg gevuld zijn nu...
Ik ben erg benieuwd!
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 21 april 2010 @ 13:44:21 #25
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80557893
Ah, hier was 'ie. Tvp.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo