Jeeeeeh verslag, en Poes is weer beterquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:59 schreef Diconnected het volgende:
TATATATATATATATAAAAA *drumroll*
Gister wassie er dan eindelijk... De Doos!
[ afbeelding ]
Na wat gepulk van plakband en tape wassie eindelijk open...
[ afbeelding ]
En daar was poes!![]()
[ afbeelding ]
En daar het Grote Swapschrift!
Na heel wat graaien, midden in de nacht heel de doos uitpluizen (), al het moois zitten bekijken en de 'oehs' en 'ahs' voorbij kwamen in m'n kamer, heb ik uiteindelijk deze mooie spullies eruit gevist:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Sweet as Sugar, Etos glitter effect paars, Mango Delerium parfum mini, Herome base/rigdefiller, Gosh Yellow Bombay, Rimmel Pulsating, Kneipp mini handcremé, Hugo Boss monstertje.En oja, wat verdwaalde paaseitjes
[ afbeelding ]
Poes was er gewoon helemaal ondersteboven van! (En Poes is weer beter, de pleister zat los)
[ afbeelding ]
Maar ze vond het uitzicht ontzettend mooi, en het zonnetje heerlijk!
En de volgende eigenaresse voor DE DOOS is....
Ze komt uit het zuiden van Nederland...
...
...
...
...
...
Tammymara!
Voor ons een weet, voor jou een vraagquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
LOL wat leuk!
Heeft poes magneetjes in d'r voetjes ofzo?![]()
Tammy, veel plezier!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft poes magneetjes in d'r voetjes ofzo?![]()
Ja maakt niet uit,ben pas over vier en halve maand terug in NL en dan zal er wel genoeg geswappppt zijn XDquote:Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gaat volgens mij niet meer, de eerste ronde zit vol... En geen idee wanneer de tweede ronde begint, zou je evn een PM moeten sturen naar Nune.
Nog niets bij de status?quote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Tammymara het volgende:
maar waarschijnlijk komt ie morgen pas aan, nog niets bekend bij track&trace...
baaaaaaaaaalen.
hoeft niet hoor, 5 minuten voordat De Doos bij mij was was er ook niets bekend en toen stopte er een auto voor de deur die hem bezorgdequote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Tammymara het volgende:
maar waarschijnlijk komt ie morgen pas aan, nog niets bekend bij track&trace...
baaaaaaaaaalen.
Veel sterkte dan vandaag, en ik hoop dat 'ie er vandaag isquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:47 schreef Tammymara het volgende:
Nee, nog geen doos...
Ik moet zo weg ( We gaan de as van oma uitstrooien.........) dus heb briefje op de deur dat het pakketje bij de buren bezorgd mag worden....Toch iets om naar uit te kijken op zo'n kutdag.
Dan hoop ik dat zo de bel nog gaat bij je!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef Tammymara het volgende:
"chauffeur is onderweg" maar geen pakje tot nu toe.
Wooehh! Yes yes!quote:
Zei jij nou "zijn" zin over Poesquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wooehh! Yes yes!
haha poes heeft het al naar zijn zie ik bij je thuis!
Yay pakjes tijdquote:
ooh typfoutjequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zei jij nou "zijn" zin over Poes?
[..]
Yay pakjes tijd.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
ooh typfoutjenaar haar zin?
(het is roze poes)
Wat een leuk verslag! Snowcake is inderdaad zeepquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:10 schreef Tammymara het volgende:
Ik had gehoopt dat dit topic vol zou zijn tegen de tijd dat ik klaar was maar helaas, Dan moet ik m straks maar nog een keer kopieëren.
Komt ie:
Toen ik de doos opendeed sprong poes al tevoorschijn, Ze had twee dagen in die doos gezeten (Vanwege het weekend) en ze had HONGER! Zoals jullie op de eerste foto konden zien,sprong ze meteen richting koelkast.
[ afbeelding ]
Toen ze klaar was met eten had ze ook nog dorst dus maar wat te drinken gegeven....
(ze ligt nu te wachten op de kater)
[ afbeelding ]
Ze vond dat ik wat veel eruit gehaald had,Maar toen ze zag dat ik ook 34 dingetjes (Sorry,ik heb geen rem!) erin teruggestopt heb, én alle flesjes opnieuw ingepakt heb omdat er allemaal losse stukjes bubbelspul inzaten, toen was ze tevreden.Dit heeft ze hier gelaten...
[ afbeelding ]
(en voor ik iets heel stoms doe, Dat sterretje, Snowcake? Wat is dat? Dat is toch gewoon zeep he?)Het rook zo lekker dat ik me niet kon inhouden.....
Poes was een beetje dronken dus ging rare fratsen uithalen met de doos,Op de kop hangen en zo dus ik heb haar maar snel erin geduwd en dichtgedaan..... Rare poes!
[ afbeelding ]
Morgen kan ik poes niet op reis sturen,aangezien het woensdag is,en kind dan maar een halve dag school heeft én ik dan geen auto heb. EN het postkantoor dus gewoon 7 km hiervandaan is, dus donderdag of vrijdag (Wat degene waar ze heengaat beter uitkomt)gaat ze verder!
Dus...Wanneer komt jou het beste uit.....
......................
....................................
Vinden we het al spannend?
Miss moana?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |