Jeeeeeh verslag, en Poes is weer beterquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:59 schreef Diconnected het volgende:
TATATATATATATATAAAAA *drumroll*
Gister wassie er dan eindelijk... De Doos!
[ afbeelding ]
Na wat gepulk van plakband en tape wassie eindelijk open...
[ afbeelding ]
En daar was poes!![]()
[ afbeelding ]
En daar het Grote Swapschrift!
Na heel wat graaien, midden in de nacht heel de doos uitpluizen (), al het moois zitten bekijken en de 'oehs' en 'ahs' voorbij kwamen in m'n kamer, heb ik uiteindelijk deze mooie spullies eruit gevist:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Sweet as Sugar, Etos glitter effect paars, Mango Delerium parfum mini, Herome base/rigdefiller, Gosh Yellow Bombay, Rimmel Pulsating, Kneipp mini handcremé, Hugo Boss monstertje.En oja, wat verdwaalde paaseitjes
[ afbeelding ]
Poes was er gewoon helemaal ondersteboven van! (En Poes is weer beter, de pleister zat los)
[ afbeelding ]
Maar ze vond het uitzicht ontzettend mooi, en het zonnetje heerlijk!
En de volgende eigenaresse voor DE DOOS is....
Ze komt uit het zuiden van Nederland...
...
...
...
...
...
Tammymara!
Voor ons een weet, voor jou een vraagquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
LOL wat leuk!
Heeft poes magneetjes in d'r voetjes ofzo?![]()
Tammy, veel plezier!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft poes magneetjes in d'r voetjes ofzo?![]()
Ja maakt niet uit,ben pas over vier en halve maand terug in NL en dan zal er wel genoeg geswappppt zijn XDquote:Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gaat volgens mij niet meer, de eerste ronde zit vol... En geen idee wanneer de tweede ronde begint, zou je evn een PM moeten sturen naar Nune.
Nog niets bij de status?quote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Tammymara het volgende:
maar waarschijnlijk komt ie morgen pas aan, nog niets bekend bij track&trace...
baaaaaaaaaalen.
hoeft niet hoor, 5 minuten voordat De Doos bij mij was was er ook niets bekend en toen stopte er een auto voor de deur die hem bezorgdequote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Tammymara het volgende:
maar waarschijnlijk komt ie morgen pas aan, nog niets bekend bij track&trace...
baaaaaaaaaalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |