Ik denk dat het ding onderhand voor extra gewicht moet worden aangetekendquote:Op woensdag 21 april 2010 09:33 schreef Loqi het volgende:
Hoeveel spulletjes zitten er nu eigenlijk in de doos? Want volgens mij heeft iedereen er meer ingedaan dan uitgehaald
Toen ik em had zat er al veel in, maar nu nog wel meer denk ik, vooral als iedereen er meer instopt dan ze eruit halenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:33 schreef Loqi het volgende:
Hoeveel spulletjes zitten er nu eigenlijk in de doos? Want volgens mij heeft iedereen er meer ingedaan dan uitgehaald
Iedereen die niet blauw is in de OP, valt mee, er zijn er nog 8 na Miss Moana geloof ik...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:40 schreef MissJ het volgende:
![]()
Wie zijn deze ronde nou nog aan de beurt?
volgens mij ben ik onderhand nog bijna de enige?
Nee toch, wie dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef MissJ het volgende:
ah ok, maar volgens mijn zijn een aantal niet-blauwen toch al geweest? Maar ik kan het fout hebben hoor
Hmm je hebt gelijk geloof ik haha, het klopt gewoonquote:
Dat is het ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Tammymara het volgende:
Mijn man dacht ook eerst dat het eetbaar was hoor ("het heet toch Cake! en er staat VEGAN"op!" ) en dan ruikt het ook nog zo lekker eetbaar!!
Wij kennen die winkel hier helemaal niet en die spulletjes dus ook niet
Ik heb Poes een hele strip paracetamol meegegeven, want ze zal wel een flinke kater hebben straks! Ik ben er erg blij mee in elk geval wat ik eruit heb gehaald en ik hoop dat "mijn"dingetjes straks ook iemand blij maken!
Lijkt me ook leuk om te zien dat mensen "iets van jou"uit de doos halen.Zo, en nu ga ik mijn bed in..Fijn dat jullie gelachen hebben om Poes
Och jeetje toch, wat naar!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Crientj, ik weet niet of je de OP nog aan kan passen, maar je mag mijn naam uit de lijst halen. In overleg met Nune heb ik besloten niet meer mee te doen, in verband met een verbroken relatie en op zoek moeten naar een nieuwe woning en alles. Fijn voor de overgebleven dames, dan zijn jullie weer wat sneller aan de beurt!. Ik blijf hier wel meelezen, ik vind het idee nog steeds heel erg leuk!
Ook van mij. Jeetje wat een stap, lijkt me doodeng...alhoewel ik er ook al eens voor heb gestaan. Succes, komt helemaal goed!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och jeetje toch, wat naar!
Misschien in de toekomst weer een keer!
Sterkte met het hele gedoe!
Ik heb je eruit gehaald. Veel sterkte!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Crientj, ik weet niet of je de OP nog aan kan passen, maar je mag mijn naam uit de lijst halen. In overleg met Nune heb ik besloten niet meer mee te doen, in verband met een verbroken relatie en op zoek moeten naar een nieuwe woning en alles. Fijn voor de overgebleven dames, dan zijn jullie weer wat sneller aan de beurt!. Ik blijf hier wel meelezen, ik vind het idee nog steeds heel erg leuk!
Wanneer heb je Nune een PM gestuurd? Ze is nu nogal druk dus het kan wel iets langer durenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef -ladybird- het volgende:
Hallo allen! Leuk idee dit en aangezien ik ook een handen/nageltik heb zou ik het superleuk vinden om ook mee te doen, had Nune al een berichtje gestuurd maar ontvang niks terug! Kan iemand mij verder helpen? Thanx!
Sowieso kun je in deze ronde niet meer meedoen, maar misschien is de 2de ronde nog niet vol, maar dan zou je het even af moeten wachten wat Nune zegt.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef -ladybird- het volgende:
Ja, afgelopen zaterdag of zondag, en zie dat ze vandaag ook al in dit topic heeft gereageerd...Misschien de PM over het hoofd gezien...gebeurt mij ook nog weleens
Ik zal het even aan haar doorgeven als ik haar spreek, maar denk dat ze het over het hoofd heeft gezien dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef -ladybird- het volgende:
Ja, afgelopen zaterdag of zondag, en zie dat ze vandaag ook al in dit topic heeft gereageerd...Misschien de PM over het hoofd gezien...gebeurt mij ook nog weleens
Ik denk dat je 'm gewoon op de post kunt doen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef Tammymara het volgende:
Dames, Ik heb (nog) niks van Miss Moana gehoord, Moet ik daar eigenlijk op wachten of kan ik m gewoon op de post doen?
Whoops, sorry. Inderdaad wegens drukte vergeten!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef -ladybird- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |