Ik had gehoopt dat dit topic vol zou zijn tegen de tijd dat ik klaar was maar helaas, Dan moet ik m straks maar nog een keer kopieëren.
Komt ie:
Toen ik de doos opendeed sprong poes al tevoorschijn, Ze had twee dagen in die doos gezeten (Vanwege het weekend) en ze had HONGER! Zoals jullie op de eerste foto konden zien,sprong ze meteen richting koelkast.
![]()
Toen ze klaar was met eten had ze ook nog dorst dus maar wat te drinken gegeven....
(ze ligt nu te wachten op de kater

)
![]()
Ze vond dat ik wat veel eruit gehaald had,Maar toen ze zag dat ik ook 34 dingetjes (Sorry,ik heb geen rem!) erin teruggestopt heb, én alle flesjes opnieuw ingepakt heb omdat er allemaal losse stukjes bubbelspul inzaten, toen was ze tevreden.Dit heeft ze hier gelaten...
![]()
(en voor ik iets heel stoms doe, Dat sterretje, Snowcake? Wat is dat? Dat is toch gewoon zeep he?)Het rook zo lekker dat ik me niet kon inhouden.....
Poes was een beetje dronken dus ging rare fratsen uithalen met de doos,Op de kop hangen en zo dus ik heb haar maar snel erin geduwd en dichtgedaan..... Rare poes!
![]()
Morgen kan ik poes niet op reis sturen,aangezien het woensdag is,en kind dan maar een halve dag school heeft én ik dan geen auto heb. EN het postkantoor dus gewoon 7 km hiervandaan is, dus donderdag of vrijdag (Wat degene waar ze heengaat beter uitkomt)gaat ze verder!
Dus...Wanneer komt jou het beste uit.....
......................
....................................
Vinden we het al spannend?
Miss moana?