zo werkt dat niet, post 301 ofwel reply nummer 300 sluit het topic (de op telt mee als post namelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:29 schreef Juud- het volgende:
ik zie net dat ik post 300 in deel 1 had gemaakt.. sorry, ff niet op gelet. Dank voor het openen van een nieuw topic Crientj
*voelt zich newbie*quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo werkt dat niet, post 301 ofwel reply nummer 300 sluit het topic (de op telt mee als post namelijk)
... ik lees al 2 jaar mee ofzo, dat maakt het des te erger dat ik dit niet wist..misschien had ik het beter niet kunnen vertellen..hmmm...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je ookmaar we moeten het allemaal leren toch?
Sorry hoor maar toch nog ff doorzeurenquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik doe ook mee deze rondekreeg net PM-etje dat er nog iemand uitgevallen was.
YEEY!!
Nou niet iedereen zijn Golden Enchantment en Fairy Dust erin doen he?
Ik ben een echte oldbie..November 1999 geregistreerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:17 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp maar weer!
(en jeumig, ik zie net dat ik al bijna 7 jaar op fok zit, wat vliegt de tijd)
Ik oooook! *hypert*quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
Ik sta niet op de lijst maar doe wel mee!!!!!!!
Hahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:17 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp maar weer!
(en jeumig, ik zie net dat ik al bijna 7 jaar op fok zit, wat vliegt de tijd)
(*ziet de registratiedatum van Puckzz en beseft dat het allemaal wel meevalt*)
Ja leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik de doos heb wil ik je best PM'en met wat er al in het boekje staat hoor
Tuurlijk doe ik dat, want dat is leuk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef Juud- het volgende:
leuk verslag loqi!! en leeeeuke spulletjes heb je eruit gehaald!!
misschien leuk als nune als laatste swapdoosontvanger een foto maakt van alle berichtjes in het swapschrift? Ik denk dat iedereen wel benieuwd is wat er allemaal in geschreven isof zadel ik nune met dit idee nu met nog meer werk op
quote:(Disclamer: Ondergetekende kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor slechte foto's, slap gezeur, afdwalen en onzin. Met het lezen van deze disclaimer geeft u aan akkoord te gaan met bovenstaande niet verantwoordelijkheidsverklaring)
Lang lang gelee.... of eigenlijk een paar uurtjes, stond er een pakjesman op de deurbel van mijn ouderlijk huis te duwen. Ik ben namelijk een van die luie studenten die lekker op pa en ma teert, en woon dus nog thuis. Enfin, ik dwaal af. De pakjesman stond op de deurbel te duwen.. ofja.. rammen eigenlijk.. want wat blijkt nou.. de bel is stukdus ik had bijna het pakje gemist en ik dwaal wederom af.
Maar de pakjes man had hem dan .... De Doos.....
Omdat ik jullie eigenlijk niet mag laten zien wat er in zit heb ik van veraf een klein kiekje geschoten om jullie toch te laten spieken maar niks te verraden. Al nieuwsgierig?
In de doos zat een cute kaartje van Nune aan ons allemaal, maar ik verklap niet wat er op staat![]()
En toen begon het graven, kwijlen en uitzoeken
Nune heeft echt haar best gedaan en er een super pakket van gemaakt met echt super veel leuke dingen (veel meer dan 20
) en na een tijd spitten en alles uitpakken en bekijken heb ik een keus gemaakt uit alle leuke hebbedingetjes
![]()
Als eerste een lekker crčmepje: hand Therapy geconcentreerde handcreme en een Essence steentjes setje
En toen een paar super leuke lakjesvan links naar rechts: Ciate Paintpots in 'Ladylike Luxe', LA colors 'Plum wine', Models own 'Tangerine Queen', China Glaze 'Tree hugger', en Catrice 'Dark Lavender'
Die van Models own doet echt gewoon zeer aan je ogen![]()
In ruil voor al deze pracht heb ik natuurlijk ook weer leuke dingetjes teruggedaan, en ook daarvan heb ik een kleine plaagfoto voor jullie![]()
Wat linksboven niet goed te zien is tegen de donkere achtergrond is een blauw schriftje wat ik ook meegestuurd heb, namelijk:
(Geef mij een set stiften en ik ben net een klein kind hoor)
In dit schriftje heb ik een pagina gemaakt voor de route waar iedereen op kan schrijven van wie en naar wie De Doos gaat.
Daarachter heb ik een lijstje gemaakt van alle spulletjes die ik eruit gehaald heb en die ik er terug in gedaan heb, zodat iedereen kan lezen wat er in gezeten heeft en wat er nog in ligtik ben alleen (geloof ik iig) wel weer zo dom geweest om gewoon een lakje te vergeten op te schrijven wat ik er in gestopt heb , ik zal niet zeggen welke om het spannend te houden, maar het is een roze van China Glaze (ik denk dat iedereen nu ook wel weet welke
)
Ik hoop dat jullie het schriftje een leuk idee vinden, ik wist niet of het de bedoeling was dat er een in zou komen. Zo niet, dan schrijf je lekker niks![]()
En zo begint het avontuur van De Doos, ik hoop dat jullie er net zo veel plezier mee hebben als ik![]()
En ik kan zeggen dat hij meteen weer op reis is (student he, tijd zat![]()
![]()
) en dat Debsterr de volgende gelukkige is
![]()
![]()
![]()
Het was ook heel leuk om te doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
Die lijst in de OP klopt niet! Ik PM Crientj even voor de goede lijst.
[..]
Tuurlijk doe ik dat, want dat is leuk!![]()
![]()
![]()
Superleuk verslag Loqi! Daarom hier nogmaals je verslagje!![]()
[..]
gewoon doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef princess-a het volgende:
Zou er hier trouwens iemand blij van worden als ik zo'n flesje Tendo Aceton in De Doos doe? Ik weet nog dat er in het show je nagels topic eens wild over werd gedaan omdat het pure aceton is, dat mensen online wilden bestellen enzo, en wij verkopen het gewoon in onze winkel dus als iemand er blij van wordt neem ik hem morgen mee en zet ik het klaar
haha nee dat weet ik ook niet! Nouja dan kijk ik wel als ie hier is of er al iets dergelijks in zitquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:12 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb hem hier al klaarstaan... maar ik weet natuurlijk niet hoe ver ik in de route zit
Inderdaad, volgens mij had ze dat aangegeven ja. Dus even geduld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:43 schreef Daph_ het volgende:
Debster kon de doos toch morgen pas ophalen op het postkantoor?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:31 schreef Stormqueen het volgende:
Debster is aan het comazuipen in een bungalowpark toch?
spanning stijgtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ben je al wakker Debs?![]()
postkantoor sluit op zaterdag om 14:00 he?
Oehhh spanneeeeeeeend!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:45 schreef Debsterr het volgende:
Haha ja sorry dames, ik ben inderdaad een nachtje van de wereld geweest. Zet zo'n 60 man met gratis bier/wijn op een bungalowbark en je eindigt met de stoelen op het dak, bloed aan het kastje, de helft van het servies gesneuveld en een vloer waar je zelfs je schoenen niet vies op wilt maken.
2 uur slaap gehad en vanmiddag even in de stad geweest, en net lekker zitten graven. Morgen typ ik m'n verslag even verder uit en komen de foto's, maandag drop ik 'm weer bij het postkantoor! Als ik weet naar wie 'ie toe mag, natuurlijk.
Spannend!! Maar hij staat veilig bij jou thuis...hele geruststelling dat de dames niet nog een nachtje moeten logeren bij het postkantoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:45 schreef Debsterr het volgende:
Haha ja sorry dames, ik ben inderdaad een nachtje van de wereld geweest. Zet zo'n 60 man met gratis bier/wijn op een bungalowbark en je eindigt met de stoelen op het dak, bloed aan het kastje, de helft van het servies gesneuveld en een vloer waar je zelfs je schoenen niet vies op wilt maken.
2 uur slaap gehad en vanmiddag even in de stad geweest, en net lekker zitten graven. Morgen typ ik m'n verslag even verder uit en komen de foto's, maandag drop ik 'm weer bij het postkantoor! Als ik weet naar wie 'ie toe mag, natuurlijk.
Inderdaad, we zijn knus bij elkaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:45 schreef bernies het volgende:
[..]
Spannend!! Maar hij staat veilig bij jou thuis...hele geruststelling dat de dames niet nog een nachtje moeten logeren bij het postkantoor
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:39 schreef Debsterr het volgende:
Toen ik gister onderweg was na m'n gezellige personeelsfeest bedacht ik me dat het ophaalbriefje nog thuis lag.. oftewel, ik kon de geliefde doos niet direct in mijn armen sluiten! Gelukkig waszo lief (en slim om te luisteren!) om de doos even te gaan halen terwijl ik kon gaan douchen. Ik stond nog onder de douche toen hij weer thuis kwam en riep dan ook: "Laat zien! HOE GROOT IS 'IE??" Nou, zo groot dus:
[ afbeelding ]
Na gedouched en ontbeten te hebben (ik kon gister echt weinig enthousiasme voor wat dan ook op brengen) kon ik er eens lekker voor gaan zitten.
[ afbeelding ]
DUMDUMDUM
[ afbeelding ]
DUMDUMDUM
[ afbeelding ]
DUMDUMDUM
[ afbeelding ]
DUMDUMDUM *hijgt van spanning*
[ afbeelding ]
Acryl krijg je gelukkig niet zo snel kapot gebeten
[ afbeelding ]
Vanaf hier stopt het, je mag niet IN m'n doosje kijken!
Ja, toen was de doos open en begon het fantastische doorzoeken van alles!
[ afbeelding ]
Poes zegt HALLOOOOOOOO
[ afbeelding ]
Mijn buitOPI babies!
[ afbeelding ]
Ik maakte teveel foto's van Poes, vond ze niet leuk!
[ afbeelding ]
Voor een chocolaatje doet een vrouw veel!
[ afbeelding ]
En daar gaat ze weer.. op naar de volgende blije dame!
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:44 schreef Debsterr het volgende:
Hihi de doos rammelt nu heel erg want Poes wilde chocolade voor onderweg.
Proefmonstertje parfum en cuticle peeling van Essencequote:Op zondag 14 maart 2010 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een leuk verslag! Poes..
Wat is dat witte en dat flesje naast de handcrčme?
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:44 schreef Debsterr het volgende:
Hihi de doos rammelt nu heel erg want Poes wilde chocolade voor onderweg.
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn man: Is het goed als ik al jouw nagellak in die doos donder?![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 16:04 schreef zoeperzazke het volgende:
quote:Op zondag 14 maart 2010 16:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Poes met poessiesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, de doos kwam binnen..... En dat was even interessant! Mijn kleine katjes hebben me ontzettend goed geholpen met het uitpakken van de doos. Degenen die al weten wat voor kleine dingetjes er in de doos zitten: die waren machtig interessant om met het pootje tegenaan te tikken! Heb me rotgelachen om mijn assistentie
Nou, wat een doos zeg!! Nune heeft er geen gras over laten groeien!
Square lijkt ineens weer klein
[ afbeelding ]
Vakkundig wordt de doos geopend....
[ afbeelding ]
Jahaa, daar gaat het flapje....
[ afbeelding ]
We zijn er bijna....
[ afbeelding ]
Square is er ook klaar voor!
[ afbeelding ]
ooooh wat een interessante doos! En poes keurt poes gelijk goed!
[ afbeelding ]
Een sneak peek in de doos
[ afbeelding ]
En dit is wat ik eruit gehaald heb!
P2 Rebel, China Glaze Blue Sparrow, Basic groen, Essence dress to party, P2 rich, Konad Shining Deep Wine, een schrapertje en ik heb er uiteindelijk nog een nagelwiel uitgehaald die niet op de foto staat (maar we weten allemaal hoe een nagelwiel eruit ziet). Poes gaat er weer terug in hoor, maar ze wilde wel even controleren of ik dit echt uit de doos had gehaald en of ik er weer eerlijk van alles in teruggestopt heb!
[ afbeelding ]
Andere poes vcontroleert het ook nog eens
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet wie de volgende wordt die de doos krijgt, maar hij gaat sowieso pas morgen de deur uit omdat er morgen nog dingetjes binnenkomen die erin moeten.....
En de volgende die de doos mag ontvangen is..... Crientj! Ga donderdag maar de hele dag bij de voordeur bivakkeren!
Eh, er gaan toch ook leuke dingen in terug?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef PartyHardy het volgende:
Echt een leuk verslag! Dadelijk zijn alle leuke dingen eruit gehaald..Ik ben zo benieuwd wat er allemaal in zit als ik de doos krijgt.
dat hoop je jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, er gaan toch ook leuke dingen in terug?
Ik beloof plechtig dat ik echt leuke dingen teruggestopt hebquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, als ik na jou zit heb ik natuurlijk pech...
Geen idee, maar heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik mag er uiteraard wel meer instoppen dan 7 items?
Ik ben ook benieuwd hoe erg men het vindt als je er meer dan 7 uit haalt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik mag er uiteraard wel meer instoppen dan 7 items?
Ik weet het niet.. Op de site waar Nune het idee vandaan heeft halen mensen er een minimaal aantal uit. Is wel zo leuk natuurlijk, dan is de inhoud lekker gevarieerd. Als je maar minimaal hetzelfde aantal er weer in stopt, lijkt het me prima, maar verder mag Nune het beslissen want zij is initiatiefneemsterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe erg men het vindt als je er meer dan 7 uit haalt?
Ik zie iedereen tot nu toe dezelfde aantallen er uit halen, maar wordt meer dan dat erg gevonden (zolang je een evenredige buit terugstopt uiteraard)? Just curious
ik dacht dat er sowieso al een minimum van 5 was afgesprokenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Op de site waar Nune het idee vandaan heeft halen mensen er een minimaal aantal uit. Is wel zo leuk natuurlijk, dan is de inhoud lekker gevarieerd. Als je maar minimaal hetzelfde aantal er weer in stopt, lijkt het me prima, maar verder mag Nune het beslissen want zij is initiatiefneemster
Klopt, nou dan lijkt het me wel dat het mag ja, meer eruit halen. Hoewel het me wat minder lijkt dat iedereen er 15 items uithaaltquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat er sowieso al een minimum van 5 was afgesproken
Heel begrijpelijk, zou ik ook niet doen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb er toch 6 lakjes uitgehaald en nog 2 kleine dingen hoorWat Daph al zegt, op de een of andere manier voelt het toch niet leuk Als je echt bijna alle lakjes eruit haalt. Ik weet dat ik eigenlijk niks over de inhoud van de doos mag verklappen, maar toch een kleine tip van de sluier dan om het uit te leggen.
In de doos zat naast de 2 die ik eruit heb gehaald nķg een P2 lakje die ik heul erg tof vond, maar ik weet ook dat P2 een heel populair merk is waar heel veel vraag naar is. Ik vind het dan gewoon niet leuk om ze er dan alle 3 uit te halen zodat degene na mij er geen meer heeft, dat voelt niet eerlijk, al stop ik er twee lakjes voor terug..... Dus vandaar dat ik er dit aantal lakjes uit gehaald heb, zodat de doos niet volledig anders is als hij bij de volgende eigenaar komt....
kweenie, gewoon gevoelsmatig dus
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, zou ik ook niet doen!
Maar als er zegge 50 toffe lakjes in zouden zitten en je hebt wel 20 toffe lakjes om terug te gooien, kan je er denk ik best 15 uit halen in theorie
quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:55 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij komt de doos met meer inhoud terug bij Nune, dan dat ze er in heeft gedaan
iedereen is zo voorzichtig om niet te hebberig te doen.
Zou ik ook doen hoor![]()
Ik heb nog geen flauw benul wat ik er in ga stoppen, dat bekijk ik wel als de doos hier is.
Ohjeeeej, wat voor rotzooi heb je erin gestopt..... :pquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
De doos is nog verder gevuld en ingepakt. vanavond naar het postkantoor en morgen hopelijk bij Crientj!
(en neem dat gevuld maar letterlijk. Heb ervoor gezorgd dat de lakjes niet zo grof meer heen en weer kunnen worden geschud. Ehm, Crientj, zet vast een extra doos of emmer klaar als je de doos gaat openen)
oh noezquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
De doos is nog verder gevuld en ingepakt. vanavond naar het postkantoor en morgen hopelijk bij Crientj!
(en neem dat gevuld maar letterlijk. Heb ervoor gezorgd dat de lakjes niet zo grof meer heen en weer kunnen worden geschud. Ehm, Crientj, zet vast een extra doos of emmer klaar als je de doos gaat openen)
Whahahahaha. xD Ik merk het snelquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
17.03.2010:quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Doos is afgeleverd op het postkantoor! T&T is 3SISIB000001965 Crientj, dan kun je hem volgen met jouw postcode
ohja, staat in de OPquote:- Voor elk item dat uit de doos wordt gehaald, wordt er een nieuw item teruggelegd in de doos. Let er wel op dat als dit nagellak is, je er ook nagellak voor terug stopt! Het zou niet leuk zijn als er een doos was met bijvoorbeeld alleen handcreme.
ja, superlogisch ook iddquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
ja wel doen, anders eindigt de doos straks met 5 lakjes en 20 tubes handcrčme
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Laatste update van de T&T:
Chauffeur is onderweg
Wiej!
Dat ookquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:
Ik kan niet wachten op de foto'squote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Crientj het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Zo, dat is eruit.
Wat zit er ongelovelijk veel moois in die doos! Mijn moeder ook, Ze zat echt te Oooh, aaah, dat is mooi!' te zeggen bij het zien van zoveel leuke spulletjes. xD
Ik heb nog geen foto's gemaakt, die ga ik zo maken. Als ik daar niet al te moe voor ben.
Ik heb de rest van de spulletjes al uitgezocht die ik erin terug doe, maar ik hoop dat ik tijd heb om het pakketje morgen naar het postkantoor te brengen.
Anders gaat het maandagmiddag worden aangezien ik dit weekend wegga ;o
ja, anders je moeder lief aankijken? Ben zo benieuwd!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:49 schreef PartyHardy het volgende:
Ooohh spannend!Ben benieuwd naar het verslagje of alvast wat fotootjes
![]()
Wij hopen allen dat het lukt om hem morgen nog naar het postkantoor te brengen![]()
Wie wie wie?? Ik kijk in elk geval uit naar het verslag!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Crientj het volgende:
Dames, ik val om van de slaap..
Het verslag verschijnt morgen!
Maar voor de gelukkige, het pakket gaat morgen onderweg naar je!
Nee, ik heb het etuitje gevuld met een aantal spulletjes en dat weer teruggedaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:44 schreef Nune het volgende:
Leuk verslag Crientj! Heb jij het Herome etuitje er eigenlijk uitgehaald? Want dat was bedoeld als één, ik vind het zo stom als er nu een leeg etuitje in zit.
Oh oké!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:04 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, ik heb het etuitje gevuld met een aantal spulletjes en dat weer teruggedaan.
Begrijp ik nou dat je geen nagellakjes voor deze nagellakjes hebt teruggedaan? Dat was niet echt de afspraak van de doos.... Als je er 7 lakjes uithaalt en er geen lakjes voor teugdoet heeft de vorige dus veel minder keuze, aangezien niet iedereen interesse heeft in handcrčmes etc....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Crientj het volgende:
Ik ben dr iig heel blij mee, heb er wat lekkere verwenspulletjes voor teruggedaan.
Dat vond ik wat eerlijker ruilen dan mijn hema nagellakjes..
Dat was mij dus ook al meteen opgevallen... maar ja, aangezien ik niet in deze ronde zit, voelde ik me niet geroepen er iets van te zeggen, maar het viel me wel direct op inderdaad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat je geen nagellakjes voor deze nagellakjes hebt teruggedaan? Dat was niet echt de afspraak van de doos.... Als je er 7 lakjes uithaalt en er geen lakjes voor teugdoet heeft de vorige dus veel minder keuze, aangezien niet iedereen interesse heeft in handcrčmes etc....
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat je geen nagellakjes voor deze nagellakjes hebt teruggedaan? Dat was niet echt de afspraak van de doos.... Als je er 7 lakjes uithaalt en er geen lakjes voor teugdoet heeft de vorige dus veel minder keuze, aangezien niet iedereen interesse heeft in handcrčmes etc....
Idem.quote:
quote:- Voor elk item dat uit de doos wordt gehaald, wordt er een nieuw item teruggelegd in de doos. Let er wel op dat als dit nagellak is, je er ook nagellak voor terug stopt! Het zou niet leuk zijn als er een doos was met bijvoorbeeld alleen handcreme
dus datquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:43 schreef Mirjam het volgende:
vooralsnog is crientj hier niet langsgeweest, dus er is nog helemaal niks aan de hand, laten we dat ook zo houden.
Begrijp je dan wel dat ik het echt niet zo rot bedoelde als het op jou overkwam?quote:
Wat mij betreft is dat ook de bedoeling, maar door Nune's post voelde ik toch de noodzaak om een lange reactie te geven om drama juist verder te voorkomen met korte posts die weer compleet verkeerd geīnterpreteerd worden....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:43 schreef Mirjam het volgende:
vooralsnog is crientj hier niet langsgeweest, dus er is nog helemaal niks aan de hand, laten we dat ook zo houden.
Volgens mij maak jij je haske druk en is er niks aan de handquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Begrijp je dan wel dat ik het echt niet zo rot bedoelde als het op jou overkwam?
En je zal natuurlijk net zien dat áls het ding morgen komt, het precies komt wanneer ik een doos aan het kopen ben voor m'n dooie laptop.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ben blij om te lezen dat we elkaar uiteindelijk allemaal begrijpen en dat we nu gewoon op Crientj wachten, of IJsdraakje die de doos misschien al morgen krijgt![]()
Topic is nu waarschijnlijk hartstikke onnodig vervuild en dat is gewoon heel erg zonde, laten we vanaf hier wat mij betreft weer gewoon genieten van alle spanning en verslagen etcetera!
Laat iemand voor de deur liggen!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En je zal natuurlijk net zien dat áls het ding morgen komt, het precies komt wanneer ik een doos aan het kopen ben voor m'n dooie laptop.
M'n moeder zou thuis moeten zijn, maar of dat een succes gaat wezen? (Dozen in de juiste maat blijken schaars te zijn, dus wil ik het postkantoor nog even proberen, maar die is alleen 's ochtends open op zaterdag en maandag komen ze 'm halen. Probleem is echter dat moeders heel erg dol is op lang uitslapen en de deur weigert open te doen in pyjama.quote:
heb je geen lieve buuf die hem aan kan nemen? Of (als je in een betrouwbare wijk woont) een briefje ophangen, pakketjes graag afgeven bij nr *nr*, in overleg met de buren dan wel natuurlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En je zal natuurlijk net zien dat áls het ding morgen komt, het precies komt wanneer ik een doos aan het kopen ben voor m'n dooie laptop.
Die opties was ik alweer vergeten. Ik is blondt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
heb je geen lieve buuf die hem aan kan nemen? Of (als je in een betrouwbare wijk woont) een briefje ophangen, pakketjes graag afgeven bij nr *nr*, in overleg met de buren dan wel natuurlijk
Hahaha die moeder van jou!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n moeder zou thuis moeten zijn, maar of dat een succes gaat wezen? (Dozen in de juiste maat blijken schaars te zijn, dus wil ik het postkantoor nog even proberen, maar die is alleen 's ochtends open op zaterdag en maandag komen ze 'm halen. Probleem is echter dat moeders heel erg dol is op lang uitslapen en de deur weigert open te doen in pyjama.En ik krijg maar niet aan haar verstand gepeuterd dat David heus wel erger gezien heeft. Mij in badjas met rechtopstaand haar bijvoorbeeld.
)
Ik ben allang blij dat m'n vader nooit aanwezig is bij het in ontvangst nemen van pakketjes.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha die moeder van jou!Ik hoop dat ie smiddags komt als je net wel thuis bent.. en dan kun je lekker uitgebreid neuzen en fijne foto's voor ons maken enzo
wel genoeg, wel wel wel wel welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:31 schreef Crientj het volgende:
Nu voel ik mij dus alsnog rot..
Ik weet nu eenmaal dat het niet de bedoeling was om er iets anders dan lakjes ervoor terug te doen, maar ik heb niet zoveel lakjes.
Ja, of je wilt dat ik mijn gebruikte en goedkope hema lakjes erin ga stoppen. Dat vond ik niet eerlijk en koos ik ervoor om er wat verzorgingsspulletjes in te doen.
Ik heb er ook wel wat lakjes in gedaan en nailart, maar het is blijkbaar niet goed genoeg geweest ofzo. :x
Ben ik het mee eens! Je hebt er vast hartstikke je best op gedaan en ik vond het een heel leuk verslagje!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
wel genoeg, wel wel wel wel wel![]()
Niet rot voelen, hoppa verder, de doos is bedoeld als iets leuks en dat blijft het ook![]()
Nee meissie, niet doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:31 schreef Crientj het volgende:
Ik weet nu eenmaal dat het niet de bedoeling was om er iets anders dan lakjes ervoor terug te doen, maar ik heb niet zoveel lakjes.
Ja, of je wilt dat ik mijn gebruikte en goedkope hema lakjes erin ga stoppen. Dat vond ik niet eerlijk en koos ik ervoor om er wat verzorgingsspulletjes in te doen.
Ik heb er ook wel wat lakjes in gedaan en nailart, maar het is blijkbaar niet goed genoeg geweest ofzo. :x
Niet rot voelen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:31 schreef Crientj het volgende:
Ik zie 'm vanzelf verschijnen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:40 schreef Crientj het volgende:
Thx allemaal.![]()
![]()
@Ijsdraakje, mijn moeder vertelde mij dat het pakketje pas op maandag aankomt omdat ze op zaterdag geen aangetekende pakketjes versturen.
Baal een beetje dat ik hier (ben momenteel niet thuisch, maar bij vriendlief) het collonummer niet heb, dan zou ik kunnen kijken waar het pakketje momenteel is.
Waarschijnlijk heb je 'm morgen!
Volgens mij krijg je altijd een track en tracenummer als je een pakketje verstuurd toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom eigenlijk aangetekend? Doet iedereen dat? Is dat niet veel duurder ook?
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:40 schreef Crientj het volgende:
Thx allemaal.![]()
![]()
@Ijsdraakje, mijn moeder vertelde mij dat het pakketje pas op maandag aankomt omdat ze op zaterdag geen aangetekende pakketjes versturen.
Baal een beetje dat ik hier (ben momenteel niet thuisch, maar bij vriendlief) het collonummer niet heb, dan zou ik kunnen kijken waar het pakketje momenteel is.
Waarschijnlijk heb je 'm morgen!
Het is altijd slim om je pakje aangetekend te versturen, vanuit onze webshop maken we het helaas regelmatig mee dat de TNT verkeerd bezorgd of dat het pakje aangenomen is op het adres maar geen een huisgenoot hem beweerd te hebben ontvangen.... Als je een aangetekende zending hebt kun je altijd zien wie het afgetekend heeft, en wie de doos dus heeft. Dan weet je zeker dat hij niet ergens halverwege de route verdwijnt, en da's wel zo fijn om te weten!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom eigenlijk aangetekend? Doet iedereen dat? Is dat niet veel duurder ook?
ik teken altijd onder de naam van mijn vriend dus zo nauw wordt dat ook niet genomen. Heb het zelf nooit gedaan, maar ik pas me graag aanquote:Op zondag 21 maart 2010 14:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het is altijd slim om je pakje aangetekend te versturen, vanuit onze webshop maken we het helaas regelmatig mee dat de TNT verkeerd bezorgd of dat het pakje aangenomen is op het adres maar geen een huisgenoot hem beweerd te hebben ontvangen.... Als je een aangetekende zending hebt kun je altijd zien wie het afgetekend heeft, en wie de doos dus heeft. Dan weet je zeker dat hij niet ergens halverwege de route verdwijnt, en da's wel zo fijn om te weten!
Nee, het is 7 euro. Ik zag dat iedereen het aangetekend verstuurde, dus mijn moeder heeft dat ook gedaan.quote:
7 euro inderdaad i.p.v. 6,50 gewoon verzenden. Dus voor de zekerheid maar aangetekend gedaanquote:Op zondag 21 maart 2010 15:38 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, het is 7 euro. Ik zag dat iedereen het aangetekend verstuurde, dus mijn moeder heeft dat ook gedaan.
oh, dat scheelt niks! 25 cent met gewoon verzenden! (dat kost 6,75) Raarquote:Op zondag 21 maart 2010 19:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
7 euro inderdaad i.p.v. 6,50 gewoon verzenden. Dus voor de zekerheid maar aangetekend gedaan.
Snap daar toch nooit wat van. Ik betaal inderdaad hier 6,75 voor niet aangetekend en dan is het verzekerd tot 50 euro. Voor aangetekend (en tevens verzekerd tot 500 euro) betaal je hier 8,61. Weet wel dat het via DHL een stuk goedkoper is.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat scheelt niks! 25 cent met gewoon verzenden! (dat kost 6,75) Raar
quote:Aangetekend binnen Nederland
Tarieven per 1 januari 2010
0 - 5 kg ¤ 7,00
5 - 10 kg ¤ 8,50
quote:Pakket binnen nederland
Basis Pakket
0 - 10 kg ¤ 6,75
Zeker Pakket
0 - 10 kg ¤ 8,61
10 - 30 kg ¤ 12,95
Rembours Pakket
0 - 10 kg ¤ 15,11
10 - 30 kg ¤ 19,45
Aah zo inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Het klopt gewoon hoor, wat Debsterr zegt zie ik op de site:
[..]
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
DE DOOS IS ER!
Alleen ik nog niet.Over ongeveer een half uurtje ben ik thuis, als ik alles een beetje netjes op de foto krijg vanavond verslagje online.
LEEEEUUUUKquote:Op maandag 22 maart 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
DE DOOS IS ER!
Alleen ik nog niet.Over ongeveer een half uurtje ben ik thuis, als ik alles een beetje netjes op de foto krijg vanavond verslagje online.
Heel veel plezier met graaienquote:Op maandag 22 maart 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
DE DOOS IS ER!
Leuk, ben benieuwd!!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
DE DOOS IS ER!
Gaaf verslag en zeer leuke spulletjes die je eruit hebt gehaald!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, het verslag!
Toen ik vanmiddag thuiskwam, stond 'ie al op me te wachten. De Doos!
[ afbeelding ]
Natuurlijk snel van z'n papiertje verlost en opengemaakt. Onze goede vriendin Poes was er ook bij natuurlijk!
[ afbeelding ]
Ze vond m'n nagellakkastje een mooie plek om alles te overzien:
[ afbeelding ]
Poes is stiekem best dol op foto's, dus toen ik m'n nieuwe spulletjes op de foto ging zetten, wou ze er ook bij! En wie ben ik om te weigeren?!
[ afbeelding ]
De buit: China Glaze III, Essence All Access, Essence Ultimate Pink, Nfu-Oh 60, dé glitterlakremover (
), fimodingetjes en een paar intrigerende wattenschijfjes.
En nu reist Poes verder naar... Juud-!
(De Doos gaat hoogstwaarschijnlijk woensdag weer op reis!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier met de doos Juud-!
Oh, haiquote:Op maandag 22 maart 2010 19:44 schreef Juud- het volgende:
Hee, hoezo je ziet me nooit![]()
![]()
Joehoeeee hij komt naar me toe!! Leuk verslag ijsdraakje!! En poes blijft superleuk
Haha ja ik ben jaloers op poes, ik zou ook wel mee willen reizen en bij iedereen op visite gaan, dan helpen de lakjes uitzoeken enzoquote:
er zijn twintig deelnemers en de doos komt vandaag aan bij nummer 6. Dat kan dus nog wel ff durenquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
Yeey!!
Hoe leuk ik het ook vind om mee te lezen/leven...ik wil ook wel een keertje aan de beurt zijn![]()
* Puckzzz is ongeduldig tiepje
Oohquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn twintig deelnemers en de doos komt vandaag aan bij nummer 6. Dat kan dus nog wel ff duren![]()
volgens mij: Loqi - Debsterr - Zoeperzazke - Crientj - IJsdraakje - Juudquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:02 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Oohik dacht dat we er veel meer hadden gehad..
Foei!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb trouwens gisteren in DLD een paar dingetjes voor De Doos gehaald
leukquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb trouwens gisteren in DLD een paar dingetjes voor De Doos gehaald
Ja, stoute ik.... Maar het flesje vond ik zķ leuk dat ik hem ook aan De Doos gunquote:
same herequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
Yeey!!
Hoe leuk ik het ook vind om mee te lezen/leven...ik wil ook wel een keertje aan de beurt zijn![]()
* Puckzzz is ongeduldig tiepje
Noes! the impatience!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Juud- het volgende:
Jaaa Juud is eindelijk thuis!
Stond vanmorgen op het punt weg te gaan en toen stond de (verrrrry jummie!!) postbode voor de deur, MET doos!! Alleen moest ik dus weg, maar ik kon mezelf niet bedwingen dus heb ff heeeel snel gegluurd. En nu ben ik net pas thuis en moet ik morgenochtend vroeg op en bed ik pas zaterdag in de loop vd dag thuis. Dussss jullie moeten nog ff wachten op foto's en verslag, maar ik heb al wel gezien dat er veel leuks in zit
Oohh zo maak je ons wel heel nieuwsgierig hoor!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:38 schreef Juud- het volgende:
IJsdraakje:![]()
Ik wilde vanmorgen het papier al van de doos af scheuren toen ik bedacht dat ik nog wel ff een fotootje moest maken. Dus, dat snel gedaan en toen door naar mn afspraak (waar ik te laat kwam en een domme smoes over file heb opgehangen.. wat we al niet over hebben voor die swapdoos).
Maargoed, alvast een paar foto's...
[ afbeelding ]
Tadaaaa!! En wie niet handig is met photoshop en paint enzo, schermt het adres op de doos dus af met de afstandsbediening en het hoesje van de fotocamera.
[ afbeelding ]
En wie hebben we daar.. jazeker, Poes is ook weer van de partij en onder haar toeziend oog werd er in de doos gegraaid.
[ afbeelding ]
..en bij andere poes was de piepschuimchips errug populair.
De rest volgt zaterdag. Dan zal ik ook vertellen naar wie de doos daarna toe gaat
Dit dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:04 schreef Lindytje het volgende:![]()
*al ben ik net zo nieuwsgierig als jullie....*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |