quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:55 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij komt de doos met meer inhoud terug bij Nune, dan dat ze er in heeft gedaan
iedereen is zo voorzichtig om niet te hebberig te doen.
Zou ik ook doen hoor![]()
Ik heb nog geen flauw benul wat ik er in ga stoppen, dat bekijk ik wel als de doos hier is.
Ohjeeeej, wat voor rotzooi heb je erin gestopt..... :pquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
De doos is nog verder gevuld en ingepakt. vanavond naar het postkantoor en morgen hopelijk bij Crientj!
(en neem dat gevuld maar letterlijk. Heb ervoor gezorgd dat de lakjes niet zo grof meer heen en weer kunnen worden geschud. Ehm, Crientj, zet vast een extra doos of emmer klaar als je de doos gaat openen)
oh noezquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
De doos is nog verder gevuld en ingepakt. vanavond naar het postkantoor en morgen hopelijk bij Crientj!
(en neem dat gevuld maar letterlijk. Heb ervoor gezorgd dat de lakjes niet zo grof meer heen en weer kunnen worden geschud. Ehm, Crientj, zet vast een extra doos of emmer klaar als je de doos gaat openen)
Whahahahaha. xD Ik merk het snelquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
17.03.2010:quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Doos is afgeleverd op het postkantoor! T&T is 3SISIB000001965 Crientj, dan kun je hem volgen met jouw postcode
ohja, staat in de OPquote:- Voor elk item dat uit de doos wordt gehaald, wordt er een nieuw item teruggelegd in de doos. Let er wel op dat als dit nagellak is, je er ook nagellak voor terug stopt! Het zou niet leuk zijn als er een doos was met bijvoorbeeld alleen handcreme.
ja, superlogisch ook iddquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
ja wel doen, anders eindigt de doos straks met 5 lakjes en 20 tubes handcrčme
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Laatste update van de T&T:
Chauffeur is onderweg
Wiej!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |