Poes met poessiesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, de doos kwam binnen..... En dat was even interessant! Mijn kleine katjes hebben me ontzettend goed geholpen met het uitpakken van de doos. Degenen die al weten wat voor kleine dingetjes er in de doos zitten: die waren machtig interessant om met het pootje tegenaan te tikken! Heb me rotgelachen om mijn assistentie
Nou, wat een doos zeg!! Nune heeft er geen gras over laten groeien!
Square lijkt ineens weer klein
[ afbeelding ]
Vakkundig wordt de doos geopend....
[ afbeelding ]
Jahaa, daar gaat het flapje....
[ afbeelding ]
We zijn er bijna....
[ afbeelding ]
Square is er ook klaar voor!
[ afbeelding ]
ooooh wat een interessante doos! En poes keurt poes gelijk goed!
[ afbeelding ]
Een sneak peek in de doos
[ afbeelding ]
En dit is wat ik eruit gehaald heb!
P2 Rebel, China Glaze Blue Sparrow, Basic groen, Essence dress to party, P2 rich, Konad Shining Deep Wine, een schrapertje en ik heb er uiteindelijk nog een nagelwiel uitgehaald die niet op de foto staat (maar we weten allemaal hoe een nagelwiel eruit ziet). Poes gaat er weer terug in hoor, maar ze wilde wel even controleren of ik dit echt uit de doos had gehaald en of ik er weer eerlijk van alles in teruggestopt heb!
[ afbeelding ]
Andere poes vcontroleert het ook nog eens
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet wie de volgende wordt die de doos krijgt, maar hij gaat sowieso pas morgen de deur uit omdat er morgen nog dingetjes binnenkomen die erin moeten.....
En de volgende die de doos mag ontvangen is..... Crientj! Ga donderdag maar de hele dag bij de voordeur bivakkeren!
Eh, er gaan toch ook leuke dingen in terug?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef PartyHardy het volgende:
Echt een leuk verslag! Dadelijk zijn alle leuke dingen eruit gehaald..Ik ben zo benieuwd wat er allemaal in zit als ik de doos krijgt.
dat hoop je jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eh, er gaan toch ook leuke dingen in terug?
Ik beloof plechtig dat ik echt leuke dingen teruggestopt hebquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, als ik na jou zit heb ik natuurlijk pech...
Geen idee, maar heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik mag er uiteraard wel meer instoppen dan 7 items?
Ik ben ook benieuwd hoe erg men het vindt als je er meer dan 7 uit haalt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik mag er uiteraard wel meer instoppen dan 7 items?
Ik weet het niet.. Op de site waar Nune het idee vandaan heeft halen mensen er een minimaal aantal uit. Is wel zo leuk natuurlijk, dan is de inhoud lekker gevarieerd. Als je maar minimaal hetzelfde aantal er weer in stopt, lijkt het me prima, maar verder mag Nune het beslissen want zij is initiatiefneemsterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe erg men het vindt als je er meer dan 7 uit haalt?
Ik zie iedereen tot nu toe dezelfde aantallen er uit halen, maar wordt meer dan dat erg gevonden (zolang je een evenredige buit terugstopt uiteraard)? Just curious
ik dacht dat er sowieso al een minimum van 5 was afgesprokenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Op de site waar Nune het idee vandaan heeft halen mensen er een minimaal aantal uit. Is wel zo leuk natuurlijk, dan is de inhoud lekker gevarieerd. Als je maar minimaal hetzelfde aantal er weer in stopt, lijkt het me prima, maar verder mag Nune het beslissen want zij is initiatiefneemster
Klopt, nou dan lijkt het me wel dat het mag ja, meer eruit halen. Hoewel het me wat minder lijkt dat iedereen er 15 items uithaaltquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat er sowieso al een minimum van 5 was afgesproken
Heel begrijpelijk, zou ik ook niet doen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb er toch 6 lakjes uitgehaald en nog 2 kleine dingen hoorWat Daph al zegt, op de een of andere manier voelt het toch niet leuk Als je echt bijna alle lakjes eruit haalt. Ik weet dat ik eigenlijk niks over de inhoud van de doos mag verklappen, maar toch een kleine tip van de sluier dan om het uit te leggen.
In de doos zat naast de 2 die ik eruit heb gehaald nķg een P2 lakje die ik heul erg tof vond, maar ik weet ook dat P2 een heel populair merk is waar heel veel vraag naar is. Ik vind het dan gewoon niet leuk om ze er dan alle 3 uit te halen zodat degene na mij er geen meer heeft, dat voelt niet eerlijk, al stop ik er twee lakjes voor terug..... Dus vandaar dat ik er dit aantal lakjes uit gehaald heb, zodat de doos niet volledig anders is als hij bij de volgende eigenaar komt....
kweenie, gewoon gevoelsmatig dus
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, zou ik ook niet doen!
Maar als er zegge 50 toffe lakjes in zouden zitten en je hebt wel 20 toffe lakjes om terug te gooien, kan je er denk ik best 15 uit halen in theorie
quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:55 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij komt de doos met meer inhoud terug bij Nune, dan dat ze er in heeft gedaan
iedereen is zo voorzichtig om niet te hebberig te doen.
Zou ik ook doen hoor![]()
Ik heb nog geen flauw benul wat ik er in ga stoppen, dat bekijk ik wel als de doos hier is.
Ohjeeeej, wat voor rotzooi heb je erin gestopt..... :pquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
De doos is nog verder gevuld en ingepakt. vanavond naar het postkantoor en morgen hopelijk bij Crientj!
(en neem dat gevuld maar letterlijk. Heb ervoor gezorgd dat de lakjes niet zo grof meer heen en weer kunnen worden geschud. Ehm, Crientj, zet vast een extra doos of emmer klaar als je de doos gaat openen)
oh noezquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
De doos is nog verder gevuld en ingepakt. vanavond naar het postkantoor en morgen hopelijk bij Crientj!
(en neem dat gevuld maar letterlijk. Heb ervoor gezorgd dat de lakjes niet zo grof meer heen en weer kunnen worden geschud. Ehm, Crientj, zet vast een extra doos of emmer klaar als je de doos gaat openen)
Whahahahaha. xD Ik merk het snelquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:25 schreef zoeperzazke het volgende:
17.03.2010:quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Doos is afgeleverd op het postkantoor! T&T is 3SISIB000001965 Crientj, dan kun je hem volgen met jouw postcode
ohja, staat in de OPquote:- Voor elk item dat uit de doos wordt gehaald, wordt er een nieuw item teruggelegd in de doos. Let er wel op dat als dit nagellak is, je er ook nagellak voor terug stopt! Het zou niet leuk zijn als er een doos was met bijvoorbeeld alleen handcreme.
ja, superlogisch ook iddquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
ja wel doen, anders eindigt de doos straks met 5 lakjes en 20 tubes handcrčme
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Laatste update van de T&T:
Chauffeur is onderweg
Wiej!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |