abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79297637
Zending is afgeleverd
I had a signature once. It was awful.
pi_79297980
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Zending is afgeleverd
Spannend!! Ben benieuwd wat er nu weer allemaal voor leuks uit de doos wordt getoverd.
pi_79313851
Crientj, heb je hem al?
pi_79314010
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Crientj, heb je hem al?
JAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Zo, dat is eruit.
Wat zit er ongelovelijk veel moois in die doos! Mijn moeder ook, Ze zat echt te Oooh, aaah, dat is mooi!' te zeggen bij het zien van zoveel leuke spulletjes. xD

Ik heb nog geen foto's gemaakt, die ga ik zo maken. Als ik daar niet al te moe voor ben.
Ik heb de rest van de spulletjes al uitgezocht die ik erin terug doe, maar ik hoop dat ik tijd heb om het pakketje morgen naar het postkantoor te brengen.
Anders gaat het maandagmiddag worden aangezien ik dit weekend wegga ;o
pi_79314111
Ooooh leuk Verslagje, verslagje! Ben wel erg benieuwd wat je eruit gevist hebt! (want ik ben nu de enige die de hele doos kent nog haha)
pi_79314164
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Crientj het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Zo, dat is eruit.
Wat zit er ongelovelijk veel moois in die doos! Mijn moeder ook, Ze zat echt te Oooh, aaah, dat is mooi!' te zeggen bij het zien van zoveel leuke spulletjes. xD

Ik heb nog geen foto's gemaakt, die ga ik zo maken. Als ik daar niet al te moe voor ben.
Ik heb de rest van de spulletjes al uitgezocht die ik erin terug doe, maar ik hoop dat ik tijd heb om het pakketje morgen naar het postkantoor te brengen.
Anders gaat het maandagmiddag worden aangezien ik dit weekend wegga ;o
Ik kan niet wachten op de foto's En ik kan niet wachten tot de volgende bekend word gemaakt
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 18 maart 2010 @ 21:49:27 #157
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79314198
Ooohh spannend! Ben benieuwd naar het verslagje of alvast wat fotootjes

Wij hopen allen dat het lukt om hem morgen nog naar het postkantoor te brengen
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  donderdag 18 maart 2010 @ 22:41:34 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_79316862
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 21:49 schreef PartyHardy het volgende:
Ooohh spannend! Ben benieuwd naar het verslagje of alvast wat fotootjes

Wij hopen allen dat het lukt om hem morgen nog naar het postkantoor te brengen
ja, anders je moeder lief aankijken? Ben zo benieuwd!
disclaimer
pi_79318498
Dames, ik val om van de slaap..

Het verslag verschijnt morgen!
Maar voor de gelukkige, het pakket gaat morgen onderweg naar je!
pi_79322173
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Crientj het volgende:
Dames, ik val om van de slaap..

Het verslag verschijnt morgen!
Maar voor de gelukkige, het pakket gaat morgen onderweg naar je!
Wie wie wie?? Ik kijk in elk geval uit naar het verslag!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79324218
Nou oke, gister was het dan zover, de doos zou bij mij komen!
De hele dag op school gekeken naar het collonummer of ie nu al afgeleverd is of niet, en toen hij dat eindelijk was kon ik niet wachten om na school te gaan werken en na het werk snel naar huis te gaan.

Eenmaal tijdens het werk was ik de swapdoos compleet vergeten, dat bleek wel uit de volgende reactie van mijn moeder toen ik thuis rondliep. 'Zeg Carina, er staat hier een enorme doos voor je. Zullen we 'm samen openmaken?'
Oh ja! Die doos! Helemaal vergeten

Snel de doos gepakt.. En tadaaaaaa;

Wat is ie grooot, en wat zit er veel in!

Gelijk heerlijk aan het snuffelen geweest, samen met mijn moeder natuurlijk.
Die wilde weten wat er voor heerlijks in zat.

Kiekeboe!

Gelukkig zat de doos niet zo vol met dit spul... Het lag vanmorgen nog in mijn bed!

Ennn
Er klaar voor om te zien wat wij eruit hebben gehaald?

Dummdummdummm

Dummdumm

Dumm

Dummm

TADAA.

Van links naar rechts;
Voor mijn moeder; Herome Whitener, Basic Blauw & Basic Goud, en de nagelvijl.
Voor mij: Gosh blauw (Help, naam kwijt xD), nfu-oh #54(? Flakies! ), Chg Awaken, Chg Atlantis, Chg QT en een fauxnad plate.

Ik ben dr iig heel blij mee, heb er wat lekkere verwenspulletjes voor teruggedaan.
Dat vond ik wat eerlijker ruilen dan mijn hema nagellakjes..

Maargoed, de doos is weer gevuld en wel.Bedenk mij nu dat ik ben vergeten om iets liefs erbij te zetten zoals de rest wel heeft gedaan.

Tadaaaaa.

Zo gaat ie weer, verpakt en wel naar......

IJSDRAAKJE
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:07:57 #162
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79324593
Oh leuk!!

Mooie spulletjes heb je uitgezocht!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79324643
Wat een ontzettend leuk initiatief! Deze wil ik volgen .
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:51:13 #164
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79325631
Woei!

Leuke spulletjes heb je eruit gevist
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_79326749
Leuk verslagje weer!
pi_79327561
Leuk verslag Crientj! Heb jij het Herome etuitje er eigenlijk uitgehaald? Want dat was bedoeld als één, ik vind het zo stom als er nu een leeg etuitje in zit.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:47:49 #167
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79327689
Leuk
En nfu-oh
Knoei
pi_79328454
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:44 schreef Nune het volgende:
Leuk verslag Crientj! Heb jij het Herome etuitje er eigenlijk uitgehaald? Want dat was bedoeld als één, ik vind het zo stom als er nu een leeg etuitje in zit.
Nee, ik heb het etuitje gevuld met een aantal spulletjes en dat weer teruggedaan.
pi_79328573
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:04 schreef Crientj het volgende:

[..]

Nee, ik heb het etuitje gevuld met een aantal spulletjes en dat weer teruggedaan.
Oh oké!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:38:53 #170
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79334724
Leuk verslag! Mooie dingen zitten er ook in zeg
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:54:41 #171
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79335312
Jaaa als ik zoo kijk naar wat voor moois er elke keer uitgehaald wordt dan wil ik oook!! haha
leuk ook die verslagjes daar kijk ik altijd naar uit
Wanneer komt poes bij mij op bezoek?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79338176
Ik kan niet wachten tot ronde 2 begint!! Dit is echt leuk!!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:31:33 #173
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79339322
Wat leuk!!!! En wat een leuk verslag!
Ijsdraakje, veel plezier met De Doos!!
Don't come closer, I might hurt you
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:40:41 #174
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79339691
Ook ik vind het erg leuk om mee te lezen
en die poes...
geniaal
pi_79346496
Crientj leuk verslag en wat heb je een leuke spulletjes eruit gehaald
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79354863
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Crientj het volgende:
Ik ben dr iig heel blij mee, heb er wat lekkere verwenspulletjes voor teruggedaan.
Dat vond ik wat eerlijker ruilen dan mijn hema nagellakjes..
Begrijp ik nou dat je geen nagellakjes voor deze nagellakjes hebt teruggedaan? Dat was niet echt de afspraak van de doos.... Als je er 7 lakjes uithaalt en er geen lakjes voor teugdoet heeft de vorige dus veel minder keuze, aangezien niet iedereen interesse heeft in handcrčmes etc....
pi_79355147
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Begrijp ik nou dat je geen nagellakjes voor deze nagellakjes hebt teruggedaan? Dat was niet echt de afspraak van de doos.... Als je er 7 lakjes uithaalt en er geen lakjes voor teugdoet heeft de vorige dus veel minder keuze, aangezien niet iedereen interesse heeft in handcrčmes etc....
Dat was mij dus ook al meteen opgevallen... maar ja, aangezien ik niet in deze ronde zit, voelde ik me niet geroepen er iets van te zeggen, maar het viel me wel direct op inderdaad.
pi_79355190
Misschien bedoelde ze het niet zoals het er staat hoor, dat ze ipv 7 lakjes er bv 5 heeft teruggedaan, in dat geval hoop ik niet dat je je onterecht aangevallen voelt Maar ik wil het toch wel even weten eigenlijk....
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:48:14 #179
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79355234
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik dacht het, jij zegt het .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_79356839
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik dacht het, jij zegt het .
Idem. . Maar misschien hebben we het verkeerd begrepen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79358453
Ik heb net een PM ontvangen waar ik niet terug op ga PM'en, diegene weet van wie de PM is en ik vind het niet netjes om zo'n PM te sturen terwijl Crientj nog geen reactie heeft gegeven. Daarom reageer ik erop in het topic zodat iedereen het kan lezen.

1. De swapdoos is niet bedoeld om je duurste lakjes in te doen, als deze geruild zijn met minder dure lakjes is dat gewoon de manier waarop het gaat. Het is geen wedstrijd tussen duur en goedkoop.
2. De afspraak is inderdaad niet alleen verzorgingsspullen ervoor terug doen, maar aangezien Crientj er nog niet op gereageerd heeft weten we niet of dit het geval is.
3. Mensen motiveer je niet door dure spullen erin te doen, in ieder geval niet om andere dure spullen terug te doen. Dure spullen zijn namelijk niet altijd toffer. Overigens kosten de meeste lakken rond de 3 euro op TD dus van duur is niet te spreken.

En hierbij laat ik het nu. Ik heb geen zin in klaag PM's van iemand, het voelt voor mij als iemand zwartmaken die op dit moment geen reactie terug kan geven. Daar heb ik geen zin in. Als je het daar niet mee eens bent start je je eigen doos op en dan maak je je eigen regels.

Misschien zie ik het allemaal even verkeerd nu, maar ik vind het gewoon geen leuke PM, sorry.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:17:10 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_79358726
Ik snap de ophef ook niet zo. En toevallig ben ik juist op zoek naar verzorgings spulletjes, lak heb ik al zat. Kom op, beetje vertrouwen in elkaar hebben hoor!
disclaimer
pi_79359573
Ik vind het heel naar dat mijn pm (ja, dattie van mij is zal iedereen wel snappen aangezien ik de eerste opmerking maakte) nu compleet uit zijn verband wordt getrokken en hier wordt uiteengezet alsof ik Crientj van weet ik het wat beschuldig.... Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ze het ongelukkig heeft geschreven en dat wij het verkeerd interpreteren en dat geef ik ook aan. En dan nog gun ik Crientj gewoon onbezorgd haar toffe lakjes, daarvoor zitten ze toch in de doos?

De Doos is een supertof initiatief en dat moet vooral zo blijven zonder dat er hier nu ineens ophef wordt gemaakt over iets dat waarschijnlijk totaal niet nodig is. Ik heb Nune nog een pb gestuurd om me beter te verwoorden, en wat ik totaal niet wil is achter iemands rug om roddelen (daarom ook deze lange post om verdere misverstanden hopelijk te voorkomen). Aangezien de doos een initiatief van Nune is, stuurde ik haar dus eerst een pb om te vragen of zij het ook zo las en even in het topic mee wilde kijken.

De 'afspraak'* was volgens mij toch een beetje dat je waarde (qua tofheid, 'duurder' is verkeerd uitgedrukt, sommige lakjes van essence ofzo zijn in mijn ogen net zo tof als de nieuwste OPI, ik heb een essencelakje uit de doos gehaald die DE perfecte onderkleur blijkt voor Nfu Oh 5, zo gaaf!), op waarde zou ruilen om te voorkomen dat de laatsten in de reeks slechts keuze hebben uit tien tubes handcrčme en twintig potjes nudes en sheers.... dus persoonlijk zou ik het jammer vinden als een groot deel aan lakjes vervangen wordt door verzorgingsspulletjes, en dat was ook mijn interpretatie van het merendeel van de reacties in het eerste topic.... (zie ook onderaan de quote in deze post)

Ik kan wel janken dat er dankzij mijn post en pm nu ineens een rotsfeer zou ontstaan rondom de swapdoos, ik heb me er ontieglijk op verheugd en heb er enorm mijn best op gedaan om hem ook leuk te vullen, gewoon omdat ik het zelf een heel leuk initiatief vind en het heel erg leuk vind om anderen te verrassen met bijzondere en geliefde lakjes en meer, en het zou eeuwig zonde zijn als dat nu ineens zou stoppen of minder leuk zou worden door simpelweg een klein misverstandje.

Jemig, ik weet gewoon niet eens hoe ik deze post moet eindigen om te duidelijk de maken dat ik het echt op geen enkele manier rot bedoelde... Ik voel me wel zo verschrikkelijk naar nu...

Sorry

*Uit de OP:
quote:
- Voor elk item dat uit de doos wordt gehaald, wordt er een nieuw item teruggelegd in de doos. Let er wel op dat als dit nagellak is, je er ook nagellak voor terug stopt! Het zou niet leuk zijn als er een doos was met bijvoorbeeld alleen handcreme
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:43:35 #184
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79359640
vooralsnog is crientj hier niet langsgeweest, dus er is nog helemaal niks aan de hand, laten we dat ook zo houden.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_79359682
Echt, kap de drama. Klaar.
pi_79359724
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:43 schreef Mirjam het volgende:
vooralsnog is crientj hier niet langsgeweest, dus er is nog helemaal niks aan de hand, laten we dat ook zo houden.
dus dat
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:48:03 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_79359798
Zoeper dat snap ik ook best! En je moet je niet rot voelen! Ik denk alleen wel dat we, als groep, wat minder krampachtig kunnen doen. En als iemand hele vette spulletjes in de doos zijn die geen nagellak zijn omdat zij geen toffe lakjes heeft vind ik dat prima! Dat vereffent zich wel weer hoor
disclaimer
pi_79359810
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:44 schreef Nune het volgende:
Echt, kap de drama. Klaar.
Begrijp je dan wel dat ik het echt niet zo rot bedoelde als het op jou overkwam?
pi_79359938
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:43 schreef Mirjam het volgende:
Wat mij betreft is dat ook de bedoeling, maar door Nune's post voelde ik toch de noodzaak om een lange reactie te geven om drama juist verder te voorkomen met korte posts die weer compleet verkeerd geīnterpreteerd worden....

Hoop dat het nu weer duidelijk is en niemand zich gekwetst voelt, Crientj schrikt zich nu het apezuur als ze dit topic straks leest en dadelijk voelt zíj zich weer rot..... (en da's echt niet nodig hoor, mits je maar geniet van je lakjes en tzt mooie swatches maakt voor het originele topic )

Stromqueen, thanks dat je het begrijpt, laten we er nu verder ook over ophouden voordat het echt een krampachtig gedoe wordt en voordat Crientj enige reactie heeft gegeven
pi_79360007
Ik las het ook zo hoor,dat ze alleen verzorgingsspulletjes erin gedaan had maar lakjes eruit gehaald had.Dus dat ligt niet aan jou (of de rest die het zei)

Komt vast allemaal goed.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 00:05:13 #191
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79360339
zullen we even stoppen speculeren, en het aan crientj overlaten nu?
die schrikt zich straks de tyfus als er 2 pagina's over haar volgelud zijn, ik zou het ook niet zo tof vinden geloof ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_79360380
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:48 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Begrijp je dan wel dat ik het echt niet zo rot bedoelde als het op jou overkwam?
Volgens mij maak jij je haske druk en is er niks aan de hand De sfeer is hartstikke prima, iedereen die nog komt zit zich keihard te verheugen op De Doos en wat we er ook instoppen, leuk issie toch wel
Tevens ben ik het wel degelijk eens met wat je zegt hoor.. Natuurlijk kun je 5 toffe lakjes er uit halen, 4 terug stoppen en iets anders heel leuks erbij doen omdat je geen 5e toffe lakje hebt. Maar het idee is nooit geweest om alle lakjes te vervangen voor andere dingen. Dat bedoel ik niet direct aan Crientj gericht, maar het staat ook niet voor niets in de OP dus ik denk dat we het allemaal eens zijn dat de diversiteit juist zo leuk is aan De Doos. Mensen die De Doos al in hun bezit hebben gehad weten wel hoe het zit met de diversiteit aan spulletjes, ik ga er vanuit dat er 20 items inzitten (:P) en voor mij hoeft echt niet de helft daarvan verzorging te zijn, maar stel er zitten 50 dingen in (ik zeg maar wat) dan is er genoeg keuze en maakt het niet zoveel uit wat iemand er in stopt
Ik ga er vanuit dat degene die hem op dat moment heeft zelf ook wel een beetje in de gaten houd dat er niet teveel van hetzelfde in de doos komt en dat de dingen die er in komen net zo leuk zijn als wat er uit is gehaald
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79360478
  zaterdag 20 maart 2010 @ 00:12:03 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_79360598
Ja idd snkr, kusje er op, over! En nu wachten op die doos!
disclaimer
pi_79361057
Ben blij om te lezen dat we elkaar uiteindelijk allemaal begrijpen en dat we nu gewoon op Crientj wachten, of IJsdraakje die de doos misschien al morgen krijgt

Topic is nu waarschijnlijk hartstikke onnodig vervuild en dat is gewoon heel erg zonde, laten we vanaf hier wat mij betreft weer gewoon genieten van alle spanning en verslagen etcetera!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 00:29:38 #196
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79361151
Geduldig wachten is niet m'n sterkste punt geloof ik. Ben druk bezig met dingetjes bij elkaar te rapen en ik weet niet eens wat er überhaupt inzit momenteel.

Ach, in ieder geval keuze genoeg om erin te stoppen.

*Is benieuwd wanneer doos komt*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 20 maart 2010 @ 00:31:20 #197
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79361204
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ben blij om te lezen dat we elkaar uiteindelijk allemaal begrijpen en dat we nu gewoon op Crientj wachten, of IJsdraakje die de doos misschien al morgen krijgt

Topic is nu waarschijnlijk hartstikke onnodig vervuild en dat is gewoon heel erg zonde, laten we vanaf hier wat mij betreft weer gewoon genieten van alle spanning en verslagen etcetera!
En je zal natuurlijk net zien dat áls het ding morgen komt, het precies komt wanneer ik een doos aan het kopen ben voor m'n dooie laptop.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_79361249
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En je zal natuurlijk net zien dat áls het ding morgen komt, het precies komt wanneer ik een doos aan het kopen ben voor m'n dooie laptop.
Laat iemand voor de deur liggen!!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 00:38:03 #199
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79361387
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:33 schreef Nune het volgende:

[..]

Laat iemand voor de deur liggen!!
M'n moeder zou thuis moeten zijn, maar of dat een succes gaat wezen? (Dozen in de juiste maat blijken schaars te zijn, dus wil ik het postkantoor nog even proberen, maar die is alleen 's ochtends open op zaterdag en maandag komen ze 'm halen. Probleem is echter dat moeders heel erg dol is op lang uitslapen en de deur weigert open te doen in pyjama. En ik krijg maar niet aan haar verstand gepeuterd dat David heus wel erger gezien heeft. Mij in badjas met rechtopstaand haar bijvoorbeeld. )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_79361409
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

heb je geen lieve buuf die hem aan kan nemen? Of (als je in een betrouwbare wijk woont) een briefje ophangen, pakketjes graag afgeven bij nr *nr*, in overleg met de buren dan wel natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')