JAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:
Ik kan niet wachten op de foto'squote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Crientj het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Zo, dat is eruit.
Wat zit er ongelovelijk veel moois in die doos! Mijn moeder ook, Ze zat echt te Oooh, aaah, dat is mooi!' te zeggen bij het zien van zoveel leuke spulletjes. xD
Ik heb nog geen foto's gemaakt, die ga ik zo maken. Als ik daar niet al te moe voor ben.
Ik heb de rest van de spulletjes al uitgezocht die ik erin terug doe, maar ik hoop dat ik tijd heb om het pakketje morgen naar het postkantoor te brengen.
Anders gaat het maandagmiddag worden aangezien ik dit weekend wegga ;o
ja, anders je moeder lief aankijken? Ben zo benieuwd!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:49 schreef PartyHardy het volgende:
Ooohh spannend!Ben benieuwd naar het verslagje of alvast wat fotootjes
![]()
Wij hopen allen dat het lukt om hem morgen nog naar het postkantoor te brengen![]()
Wie wie wie?? Ik kijk in elk geval uit naar het verslag!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Crientj het volgende:
Dames, ik val om van de slaap..
Het verslag verschijnt morgen!
Maar voor de gelukkige, het pakket gaat morgen onderweg naar je!
Nee, ik heb het etuitje gevuld met een aantal spulletjes en dat weer teruggedaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:44 schreef Nune het volgende:
Leuk verslag Crientj! Heb jij het Herome etuitje er eigenlijk uitgehaald? Want dat was bedoeld als één, ik vind het zo stom als er nu een leeg etuitje in zit.
Oh oké!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:04 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nee, ik heb het etuitje gevuld met een aantal spulletjes en dat weer teruggedaan.
Begrijp ik nou dat je geen nagellakjes voor deze nagellakjes hebt teruggedaan? Dat was niet echt de afspraak van de doos.... Als je er 7 lakjes uithaalt en er geen lakjes voor teugdoet heeft de vorige dus veel minder keuze, aangezien niet iedereen interesse heeft in handcrčmes etc....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:49 schreef Crientj het volgende:
Ik ben dr iig heel blij mee, heb er wat lekkere verwenspulletjes voor teruggedaan.
Dat vond ik wat eerlijker ruilen dan mijn hema nagellakjes..
Dat was mij dus ook al meteen opgevallen... maar ja, aangezien ik niet in deze ronde zit, voelde ik me niet geroepen er iets van te zeggen, maar het viel me wel direct op inderdaad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat je geen nagellakjes voor deze nagellakjes hebt teruggedaan? Dat was niet echt de afspraak van de doos.... Als je er 7 lakjes uithaalt en er geen lakjes voor teugdoet heeft de vorige dus veel minder keuze, aangezien niet iedereen interesse heeft in handcrčmes etc....
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Begrijp ik nou dat je geen nagellakjes voor deze nagellakjes hebt teruggedaan? Dat was niet echt de afspraak van de doos.... Als je er 7 lakjes uithaalt en er geen lakjes voor teugdoet heeft de vorige dus veel minder keuze, aangezien niet iedereen interesse heeft in handcrčmes etc....
Idem.quote:
quote:- Voor elk item dat uit de doos wordt gehaald, wordt er een nieuw item teruggelegd in de doos. Let er wel op dat als dit nagellak is, je er ook nagellak voor terug stopt! Het zou niet leuk zijn als er een doos was met bijvoorbeeld alleen handcreme
dus datquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:43 schreef Mirjam het volgende:
vooralsnog is crientj hier niet langsgeweest, dus er is nog helemaal niks aan de hand, laten we dat ook zo houden.
Begrijp je dan wel dat ik het echt niet zo rot bedoelde als het op jou overkwam?quote:
Wat mij betreft is dat ook de bedoeling, maar door Nune's post voelde ik toch de noodzaak om een lange reactie te geven om drama juist verder te voorkomen met korte posts die weer compleet verkeerd geīnterpreteerd worden....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:43 schreef Mirjam het volgende:
vooralsnog is crientj hier niet langsgeweest, dus er is nog helemaal niks aan de hand, laten we dat ook zo houden.
Volgens mij maak jij je haske druk en is er niks aan de handquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:48 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Begrijp je dan wel dat ik het echt niet zo rot bedoelde als het op jou overkwam?
En je zal natuurlijk net zien dat áls het ding morgen komt, het precies komt wanneer ik een doos aan het kopen ben voor m'n dooie laptop.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Ben blij om te lezen dat we elkaar uiteindelijk allemaal begrijpen en dat we nu gewoon op Crientj wachten, of IJsdraakje die de doos misschien al morgen krijgt![]()
Topic is nu waarschijnlijk hartstikke onnodig vervuild en dat is gewoon heel erg zonde, laten we vanaf hier wat mij betreft weer gewoon genieten van alle spanning en verslagen etcetera!
Laat iemand voor de deur liggen!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En je zal natuurlijk net zien dat áls het ding morgen komt, het precies komt wanneer ik een doos aan het kopen ben voor m'n dooie laptop.
M'n moeder zou thuis moeten zijn, maar of dat een succes gaat wezen? (Dozen in de juiste maat blijken schaars te zijn, dus wil ik het postkantoor nog even proberen, maar die is alleen 's ochtends open op zaterdag en maandag komen ze 'm halen. Probleem is echter dat moeders heel erg dol is op lang uitslapen en de deur weigert open te doen in pyjama.quote:
heb je geen lieve buuf die hem aan kan nemen? Of (als je in een betrouwbare wijk woont) een briefje ophangen, pakketjes graag afgeven bij nr *nr*, in overleg met de buren dan wel natuurlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En je zal natuurlijk net zien dat áls het ding morgen komt, het precies komt wanneer ik een doos aan het kopen ben voor m'n dooie laptop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |