Ik vind het heel naar dat mijn pm (ja, dattie van mij is zal iedereen wel snappen aangezien ik de eerste opmerking maakte) nu compleet uit zijn verband wordt getrokken en hier wordt uiteengezet alsof ik Crientj van weet ik het wat beschuldig.... Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat ze het ongelukkig heeft geschreven en dat wij het verkeerd interpreteren en dat geef ik ook aan. En dan nog gun ik Crientj gewoon onbezorgd haar toffe lakjes, daarvoor zitten ze toch in de doos?
De Doos is een supertof initiatief en dat moet vooral zo blijven zonder dat er hier nu ineens ophef wordt gemaakt over iets dat waarschijnlijk totaal niet nodig is. Ik heb Nune nog een pb gestuurd om me beter te verwoorden, en wat ik totaal niet wil is achter iemands rug om roddelen (daarom ook deze lange post om verdere misverstanden hopelijk te voorkomen). Aangezien de doos een initiatief van Nune is, stuurde ik haar dus eerst een pb om te vragen of zij het ook zo las en even in het topic mee wilde kijken.
De 'afspraak'* was volgens mij toch een beetje dat je waarde (qua tofheid, 'duurder' is verkeerd uitgedrukt, sommige lakjes van essence ofzo zijn in mijn ogen net zo tof als de nieuwste OPI, ik heb een essencelakje uit de doos gehaald die DE perfecte onderkleur blijkt voor Nfu Oh 5, zo gaaf!), op waarde zou ruilen om te voorkomen dat de laatsten in de reeks slechts keuze hebben uit tien tubes handcrčme en twintig potjes nudes en sheers.... dus persoonlijk zou ik het jammer vinden als een groot deel aan lakjes vervangen wordt door verzorgingsspulletjes, en dat was ook mijn interpretatie van het merendeel van de reacties in het eerste topic.... (zie ook onderaan de quote in deze post)
Ik kan wel janken dat er dankzij mijn post en pm nu ineens een rotsfeer zou ontstaan rondom de swapdoos, ik heb me er ontieglijk op verheugd en heb er enorm mijn best op gedaan om hem ook leuk te vullen, gewoon omdat ik het zelf een heel leuk initiatief vind en het heel erg leuk vind om anderen te verrassen met bijzondere en geliefde lakjes en meer, en het zou eeuwig zonde zijn als dat nu ineens zou stoppen of minder leuk zou worden door simpelweg een klein misverstandje.
Jemig, ik weet gewoon niet eens hoe ik deze post moet eindigen om te duidelijk de maken dat ik het echt op geen enkele manier rot bedoelde... Ik voel me wel zo verschrikkelijk naar nu...
Sorry

*
Uit de OP:quote:
- Voor elk item dat uit de doos wordt gehaald, wordt er een nieuw item teruggelegd in de doos. Let er wel op dat als dit nagellak is, je er ook nagellak voor terug stopt! Het zou niet leuk zijn als er een doos was met bijvoorbeeld alleen handcreme
I had a signature once. It was awful.