same herequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef Puckzzz het volgende:
Yeey!!
Hoe leuk ik het ook vind om mee te lezen/leven...ik wil ook wel een keertje aan de beurt zijn![]()
* Puckzzz is ongeduldig tiepje
Noes! the impatience!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Juud- het volgende:
Jaaa Juud is eindelijk thuis!
Stond vanmorgen op het punt weg te gaan en toen stond de (verrrrry jummie!!) postbode voor de deur, MET doos!! Alleen moest ik dus weg, maar ik kon mezelf niet bedwingen dus heb ff heeeel snel gegluurd. En nu ben ik net pas thuis en moet ik morgenochtend vroeg op en bed ik pas zaterdag in de loop vd dag thuis. Dussss jullie moeten nog ff wachten op foto's en verslag, maar ik heb al wel gezien dat er veel leuks in zit
Oohh zo maak je ons wel heel nieuwsgierig hoor!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:38 schreef Juud- het volgende:
IJsdraakje:![]()
Ik wilde vanmorgen het papier al van de doos af scheuren toen ik bedacht dat ik nog wel ff een fotootje moest maken. Dus, dat snel gedaan en toen door naar mn afspraak (waar ik te laat kwam en een domme smoes over file heb opgehangen.. wat we al niet over hebben voor die swapdoos).
Maargoed, alvast een paar foto's...
[ afbeelding ]
Tadaaaa!! En wie niet handig is met photoshop en paint enzo, schermt het adres op de doos dus af met de afstandsbediening en het hoesje van de fotocamera.
[ afbeelding ]
En wie hebben we daar.. jazeker, Poes is ook weer van de partij en onder haar toeziend oog werd er in de doos gegraaid.
[ afbeelding ]
..en bij andere poes was de piepschuimchips errug populair.
De rest volgt zaterdag. Dan zal ik ook vertellen naar wie de doos daarna toe gaat
Dit dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:04 schreef Lindytje het volgende:![]()
*al ben ik net zo nieuwsgierig als jullie....*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |