Hier ben ik helemaal voorquote:Op maandag 8 maart 2010 21:29 schreef PartyHardy het volgende:
En meiden, niet te lang treuzelen met de swapdoos vind ik haha.. daar heb ik het geduld niet voor![]()
![]()
Als ie kapot gaat, gewoon alles in een nieuwe doos overhevelen denk ik?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de doos het gaat overleven
die zullen we wel af en toe moeten verversenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de doos het gaat overleven
Een hele leuke nieuwe doosquote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ie kapot gaat, gewoon alles in een nieuwe doos overhevelen denk ik?
Nune gaat de route niet posten, dus je weet pas dat de swapdoos jouw kant op gaat alstie al onderweg isquote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een hele leuke nieuwe doosIk wil wel de route weten! Of iig wanneer ie bij mij komt dan kan ik nog leuke dingetjes shoppen voor er in
Gewoon omwikkelen met duct tape, leuk voor diegene na je.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zullen we wel af en toe moeten verversen
Oeh. Me likes tapesquote:Op maandag 8 maart 2010 22:23 schreef Nune het volgende:
[..]
Gewoon omwikkelen met duct tape, leuk voor diegene na je.
Ik ben zooo nieuwsgierigquote:
zodra hij opgepost is, wordt gemeld naar wie hij onderweg is.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat de route geheim is eigenlijkHad wel gedacht dat dat bekend zou zijn.... Hoe wordt je nu op de hoogte gebracht dat het pakket jouw kant opkomt en hoe weet je dan wie de volgende is?
Je word op de hoogte gehouden in dit topic en als je wilt zou de verzendster je ook een PM kunnen sturen, dat kan ik dan aangeven bij haar. Verder geef ik dan aan jou door naar wie jij hem kan sturen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat de route geheim is eigenlijkHad wel gedacht dat dat bekend zou zijn.... Hoe wordt je nu op de hoogte gebracht dat het pakket jouw kant opkomt en hoe weet je dan wie de volgende is?
Ja! Wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:09 schreef PartyHardy het volgende:
mogen we vast de eerste persoon weten dan?
we zijn wel heel nieuwschierig allemaal
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Nune het volgende:
Als ik hem morgen verstuur, plaats ik hier dezelfde dag het berichtje met de ontvanger.
Goed dat je dat zegt, ik vind 1 week wel redelijk eigenlijk. Maar natuurlijk is het fijn als het sneller kan voor de wachtenden na je die zo ongeduldig zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Binnen welk tijdsbestek moet de doos eigenlijk doorgestuurd worden? 1 week?
En de mensen die geen leven hebben kunnen hem gewoon de volgende dag al doorsturen natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt gelijk, voor de mensen die wel gewoon fulltime werken is het wel prettig
Meldtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En de mensen die geen leven hebben kunnen hem gewoon de volgende dag al doorsturen natuurlijk...
Ze krijgt evengoed 20 spulletjes terug straks natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel echt erg benieuwd! Maar Nune, jij als starter, je moest wel 20 van je spulletjes inleggen! Heeft je dat niet ontzettend veel gekost?
Nee hoor, ik heb heel veel lakjes die staan weg te stoffen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel echt erg benieuwd! Maar Nune, jij als starter, je moest wel 20 van je spulletjes inleggen! Heeft je dat niet ontzettend veel gekost?
Alles wat niet uit Brabant komt is gelukkig nog niet bij de groothandel geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik doe ook mee deze rondekreeg net PM-etje dat er nog iemand uitgevallen was.
YEEY!!
Nou niet iedereen zijn Golden Enchantment en Fairy Dust erin doen he?
Oh ja, bij dat laatste had ik nog niet stilgestaan. Maar dan is het goed, ik vond het even zo sneu voor je, allemaal spullen wegsturen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb heel veel lakjes die staan weg te stoffen.En ik krijg de doos als laatste weer terug, dus dan kan ik er 10 uithalen en dan weer een volgende ronde starten.
Hihi als ik het zo erg vond had ik het ook niet opgestart hoor, ik vind het superleuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, bij dat laatste had ik nog niet stilgestaan. Maar dan is het goed, ik vond het even zo sneu voor je, allemaal spullen wegsturen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |